Jump to content

Tulppien vaihto

Recommended Posts

Kirjoitettu

Jos myllyyn on liitetty esim. Edelbrock'in peltisarjat niin millähän/minkä näköisellä avaimella henkilöstö on onnistunut vaihtamaan 1. ja 5. pyttyjen tulpat ?

Kirjoitettu

leikkasin hylsystä sopivasti pois ja tein hylsyn kylkeen viistot listalle jolla käännän hylsyntynkää.

Kirjoitettu

Laitoin sulle Senior sähköpostitse valokuvat avaimestani.

Toki lainaan myös avainta, jos tarvitset.

Jösses... sain sitten heilahtamaan kameran jokaisen kuvan ottamisen aikana .... >:(

Laitoin uuden kuvan, jopa onnistuikin... kannatti käydä valokuvauskurssilla... 8)

Kirjoitettu

Jep redcat:n avain on aika hyvä itse väsäsin jokseenkin vastaavan (erään gta:n takia) ;)

Kirjoitettu

ei ois haitannut vaikka olis laittanut sen kuvan avaimesta tännekin meidän kaikkien muittenkin iloksi.

Kirjoitettu

Lyhyesti kuvailtuna tulppahylsy minkä n. "puoliväliin" on hitsattu. vääntövarsi.

Normipituista tulppahylsyä saattaa joutua jopa lyhentämään hieman että mahtuu sarjojen alle.

Kirjoitettu

Eipä tuo salainen taida olla.... vai mitä, Redcat ?

For_spark_plug.jpg}

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Jep suosittelen lämpimästi tommoista erikoisavainta.

Mulla oli vaan 3/8 nivelräikkä, eikä menny ku 6h tulppien

vaihdossa >:( .Sit väänsin viä yhden poikki :'( .

Mitä on yleensä kustantanut jos ootte vaihdattanu noi tulpat? ;D

Kirjoitettu

Mulla tuli maksamaan n.250€ noi tulpat +työ :(No tulpat makso kpl n.20€ ja sit työ päälle ???

Kirjoitettu

Timanttikuorisia tulppiako käytät ? 20 €/kpl.... :'(

Kirjoitettu

Kyllä platina tulpat maksaa partcornerissa alennuksella 16€ ;)Mutta siellä ei ollut niin american service joutui hakeen ne usapartsista :(JA kyllä se maksaa ittensä takaisi ku takuukesto on 60000mailia :PTohon kun ON niin helppoa vaihtaa tulpat ;)Niinkus oot huomannut :D

Kirjoitettu

Kunhan muistaa polttaa karstat pois aina välillä ;)

Tosin sitä ongelmaa en ole kyllä huomannut että jommalta kummalta olisi tuo jäänyt tekemättä ::)

• 6 years later...
Kirjoitettu

TPI:ssä 6 tulppaa yläkautta ja 2 alhaalta helpoiten ja mulla paljon nivelletettyjä jatkovarsia joista 1-2 itse hitsattuja. Vie tunteja vaihtaa....tosi veemäinen jos ilmastointi ja vakio pakosarjat  ja muut vermeet tiellä.

neuvoisin ostamaan 9 vaihtaessa jos joku sattuu katkeamaan. Apparin puolen takimmainen pahin.

Ac delcon tulppia olen ostanut ja kerran / pari kesässä irrottanut pari helposti irrotettavaa tulppaa ja tsekannut miltä näyttää.

Ihan ok tulppia mielestäni ja jotakin (oiskohan egr osia) joutui purkaa apparin puolelta vaidettaessa.

Monesti olen kironnut gm:n insinöörit mielessäni niitä vaihtaessani kesä helteillä.

ps. tsekaan kuitit maanantaina mitä maksoi us partsissa.

Itse heittäisin ilmastoinnin tallin hyllylle jos olisi t-top katto coupeen sijaan kevennys ja tila mielessä.

Kirjoitettu

Pitääkin muistaa laittaa tänne jossain kohtaa kuva 3gen+LS tulppien vaihdosta. Maailman eniten tilaa joka suunnassa. Tulppien vaihtoon menee ehkä noin 10 minuuttia.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...