Kimi Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2009 3.5 pints x 0.568 = 1.988 litraa Haynesin mukaan. Muista laskea mukaan se lisäaine kokonaismäärään ettet laita liikaa.
Guest Jake77 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2009 Ei taaskaan pitäny haynesin lukemat kutiaan,mäkin ensin katoin siitä mutta 1,5litraa+lisäaine meni..Komeen näköstä harmaata törkyähän tuolla oli . Eihän tuo onneks ole vielä vihotellu kuitenkaan.
Crisis Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2009 Ei taaskaan pitäny haynesin lukemat kutiaan,mäkin ensin katoin siitä mutta 1,5litraa+lisäaine meni..Komeen näköstä harmaata törkyähän tuolla oli . Eihän tuo onneks ole vielä vihotellu kuitenkaan. Ma teetin 9-pulttisen koppaan tayttopropun.. Aina oon saanu manuaalin mukaiset oljyt sisaan. Ite oon kayttany Castroilin lukkoperaoljya lisaamatta GM:n friction modifieria, ei oo pitoongelmia lukossa ollu, tosin vaihdan peraoljyt aina joka ajokaudelle niin ku kaikki muutki nesteet. (eipahan touta ajoakaan oo paljoa ollu )
Guest Jake77 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2009 Näytti olevan melko uus toi kansi,semmonen pokkaus sisäänpäin siinä+tulppa..Saattaa olla se joka tekee pienen eron öljytilavuuteen.
Teevee82 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2011 Ostin kanssa itse hiljattain Ponun ja rupesin peräöljyjä nyt vaihtamaan, mutta siis.. Tuon harmaan massan kohdalla vissiin pitäisi olla joku kumitulppa vai pultti? Pitää ilm. ottaa koko kansi pois, valuuttaa öljyt pois ja laittaa toi kansi takas kiinni ja miettiä joku tulppa ratkaisu tohon..vähän siistimpi siis kuin toi.
Nupa Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2011 Ostin kanssa itse hiljattain Ponun ja rupesin peräöljyjä nyt vaihtamaan, mutta siis.. Tuon harmaan massan kohdalla vissiin pitäisi olla joku kumitulppa vai pultti? Kumitulppa. Kansi pois ja öljyt pois ja työnnät tuon tulpan sisäkautta irti. Kansi kiinni ja öljyt tuosta reiästä sisään ja kun on pinta tasan niin tulppa kiinni. Ei tuossa BW perässä muuta reikää ole mistä öljyjä vaihtaa.
camaro82 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2011 Tähän hommaan hyvä laite on öljynvaihtopumppu Sillä voi imaista vanhatkin pois ilman kopan poistamista.
Teevee82 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2011 Tällaisia selkeitä neuvoja hainkin, kiitos näistä. Helpottaa harrastajan tuskaa.
pantera Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2012 Mitä se tämä lätkä kertoo? Käyttettävä lukkoperäöljyä
Markus Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2012 Käyttettävä lukkoperäöljyä Lisätään vielä kitka- tohon eteen
Joksa Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2012 Ok, mutta mites on tuon "oikean" öljyn merkki ja määrä?. Lueskelin että Borg Wagneriin normiöljy+lisäaine, ei valmista lukkoperäöljyä Auto on Trans Am 5.7 GTA-89.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään