Oiski Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2007 Soitin Esbuun Metroon ja kysyin C5 Corvetten nelipiuhaista takapään anturia (Bosch 13111 joka käy f-bodyyn sellaisenaan eteen eikä tarvi johtoja pidentää) ja hinta oli huikeat 259 euroa Veli ostaa Ameriikasta Advance Auto Partsilta ja lähettää mulle, saa jonniinverran halvemmalla kun maksaa $81,48 Bosch Oxygen Sensor OE Type; 4 Wire; Heated; Downstream Sensor; Two required; Check / Replace Interval: 100,000 Miles
Nupa Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2007 Soitin Esbuun Metroon ja kysyin C5 Corvetten nelipiuhaista takapään anturia (Bosch 13111 joka käy f-bodyyn sellaisenaan eteen eikä tarvi johtoja pidentää) ja hinta oli huikeat 259 euroa Veli ostaa Ameriikasta Advance Auto Partsilta ja lähettää mulle, saa jonniinverran halvemmalla kun maksaa $81,48 Bosch Oxygen Sensor OE Type; 4 Wire; Heated; Downstream Sensor; Two required; Check / Replace Interval: 100,000 Miles Tilaa ite. Rockautolla tuo anturi (Bosch 13111) maksaa $71,79 ja rahtikulut on siihen päälle $22. Ihan tiedoksi vaan. Tulee n. viikossa. -e- Muista, tuo on 1 anturi. Mun mielestä kannattas vaihtaa molemmat samalla.
Oiski Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2007 Tilaa ite. Rockautolla tuo anturi (Bosch 13111) maksaa $71,79 ja rahtikulut on siihen päälle $22. Ihan tiedoksi vaan. Tulee n. viikossa. -e- Muista, tuo on 1 anturi. Mun mielestä kannattas vaihtaa molemmat samalla. Mulla ei oo Visaa enkä saa.. Molemmat tulee samalla kertaa tietennii
Mikko Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Mulla ei oo Visaa enkä saa.. Visa electronin saat ja silläkin voi tilata.
Oiski Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Visa electronin saat ja silläkin voi tilata. No sehän mulla on ja sillä siis jatkossa tilailen
Nupa Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 No sehän mulla on ja sillä siis jatkossa tilailen PayPalliin vaan tekemään "tili", ei tarvi rahoja siirrellä mihkään, menee suoraan tililtä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään