Jump to content

voiko happi antureita puhdistaa?(tai mikä se nyt onkaan)

Recommended Posts

Kirjoitettu

Soitin Esbuun Metroon ja kysyin C5 Corvetten nelipiuhaista takapään anturia (Bosch 13111 joka käy f-bodyyn sellaisenaan eteen eikä tarvi johtoja pidentää) ja hinta oli huikeat 259 euroa  ;D Veli ostaa Ameriikasta Advance Auto Partsilta ja lähettää mulle, saa jonniinverran halvemmalla kun maksaa $81,48

Bosch Oxygen Sensor

OE Type; 4 Wire; Heated; Downstream Sensor; Two required; Check / Replace Interval: 100,000 Miles

Kirjoitettu

Soitin Esbuun Metroon ja kysyin C5 Corvetten nelipiuhaista takapään anturia (Bosch 13111 joka käy f-bodyyn sellaisenaan eteen eikä tarvi johtoja pidentää) ja hinta oli huikeat 259 euroa  ;D Veli ostaa Ameriikasta Advance Auto Partsilta ja lähettää mulle, saa jonniinverran halvemmalla kun maksaa $81,48

Bosch Oxygen Sensor

OE Type; 4 Wire; Heated; Downstream Sensor; Two required; Check / Replace Interval: 100,000 Miles

Tilaa ite. Rockautolla tuo anturi (Bosch 13111) maksaa $71,79 ja rahtikulut on siihen päälle $22. Ihan tiedoksi vaan. Tulee n. viikossa.

-e- Muista, tuo on 1 anturi. Mun mielestä kannattas vaihtaa molemmat samalla.

Kirjoitettu

Tilaa ite. Rockautolla tuo anturi (Bosch 13111) maksaa $71,79 ja rahtikulut on siihen päälle $22. Ihan tiedoksi vaan. Tulee n. viikossa.

-e- Muista, tuo on 1 anturi. Mun mielestä kannattas vaihtaa molemmat samalla.

Mulla ei oo Visaa enkä saa..  :(  Molemmat tulee samalla kertaa tietennii  m/

Kirjoitettu

Mulla ei oo Visaa enkä saa..  :( 

Visa electronin saat ja silläkin voi tilata. m/

Kirjoitettu

Visa electronin saat ja silläkin voi tilata. m/

No sehän mulla on ja sillä siis jatkossa tilailen  8)

Kirjoitettu

No sehän mulla on ja sillä siis jatkossa tilailen  8)

PayPalliin vaan tekemään "tili", ei tarvi rahoja siirrellä mihkään, menee suoraan tililtä  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...