Jump to content

Peltisarjat trans am 4 gen


LOB

Recommended Posts

Taitaa kaikilla pitkillä sarjoilla vähän raapia kun kuskin puolen putki tulee sinne mihin sitä ei ole suunniteltu... ::)

 

 

jaa, olisko järkevämpi katella puoli pitkät? onko pitkillä sarjoilla selvää hyötyä tehoissa puol pitkiin verrattuna ..avaamattomaan koneeseen

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • driv3r

    12

  • Nupa

    8

  • gmc63

    7

  • -vellu

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Puolipitkat ovat paremmat kuin orkkikset ja pitkat ovat paremmat kuin puolipitkat. Noin se menee.

 

Tai siis aika lailla mika tahansa on parempi kuin orkkikset.  *clap* Mahtuu paremmin vaihtamaan tulpatkin.  m/

 

Link to comment
Share on other sites

ok, tuon kyllä tiesinkin yritin vaan selvittää sitä että onko sitten pitkien ja puol pitkissä merkittävä teho ero (+10hv)(väännöistä viis hevosvoimat jyllää..). ilmeisesti ei sitten suurtaeroa ole tai vakiokoneellisessa voikaan kyllä olla niin laitan sit puolpitkät 

Link to comment
Share on other sites

ok, tuon kyllä tiesinkin yritin vaan selvittää sitä että onko sitten pitkien ja puol pitkissä merkittävä teho ero (+10hv)(väännöistä viis hevosvoimat jyllää..). ilmeisesti ei sitten suurtaeroa ole tai vakiokoneellisessa voikaan kyllä olla niin laitan sit puolpitkät 

 

en jaksa usko et + 10 hp eroa on itellä ASM:än puolpitkät...

Link to comment
Share on other sites

AS&M:n puolipitkät täälläkin, mainostavat tosin niitäkin pitkiksi... http://www.azspeed-marine.com/as19lt1flotu.html

Niillä pääsee kuitenkin lähemmäs pitkien sarjojen hyviä puolia.

 

Kun teet valintaa eri sarjojen välillä, niin kannattaa katsoa se pripääriputken halkaisija myös. Esim. AS&M:n sarjoissa on 1 3/4 tuuman primääri ja kollektori 3 tuumaa, samoin kuin monissa pitkissä sarjoissa, esim. Pacesetter.  Yleensä puolipitkissä tai lyhyissä sarjoissa primääri on vain 1 5/8 tuumaa ja kollektori 2,5 tuumaa.

Link to comment
Share on other sites

onko tosta edelin TES sarjasta mietteitä? ovat lyhyet kylläkin mutta liekkö sitten suurtakaan eroa tehoissa hookerin pitkiin sarjoihin verrattuna jotka on myös vaihtoehtona..

http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=EDL%2D68943&N=700+4294924755+4294908153+4294907958+4294923429+4294918680+115&autoview=sku

 

hookerin super competition pitkät sarjat kuulostaa olevan ahtaat asentaa konehuoneeseen ja maavarakin kärsiin niin varteen otettavat vaihtoehdot on hooker lyhyer ja edelin TES..

 

Edit taksi kesaks ei ehka nyt kone puolelle tule ku peltisarjat pakko saada murinaa pellin alle edelin TES tulee ja uudet tulpat samaan konkurssii, tulpissa jos os jotain mainitsemisen arvoista niin voi sanoa, tilauksen teen maanantaina. edit: eipä minusta ollut nössöilemään, pitkät pacecetterit tilattu

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

voi vattulan kevät, pacecetter sarjat asennettu ja ajoin puol tuntia tuolla loska mössössä ja ongelmat alkoivat, rupes käyntihäviään ja alle 2000rpm ei tahdo vetää, paukkuu ilman putsarissa. onko nyt käynyt että tulpan johdot on sulaneet tjms  >:(

ses valo ei pala , se paloi kerran mutta sammutuksen jälkeen ei syttynyt, ilmapumppu on tulpattu

Link to comment
Share on other sites

voi vattulan kevät, pacecetter sarjat asennettu ja ajoin puol tuntia tuolla loska mössössä ja ongelmat alkoivat, rupes käyntihäviään ja alle 2000rpm ei tahdo vetää, paukkuu ilman putsarissa. onko nyt käynyt että tulpan johdot on sulaneet tjms  >:(

ses valo ei pala , se paloi kerran mutta sammutuksen jälkeen ei syttynyt, ilmapumppu on tulpattu

Sit kun ajat yhenki talven noil pacesettereillä niin ne ruostuu hienosti  ;D ;D ;D
Link to comment
Share on other sites

joo he***tin pacecetterit kun ei kunnolla mahdu tulpan johtoja irrottaan.. tulpan johdot on melkein kiinni parista kohtaa pakosarjasta ja niinpä oli ne vähän sulaneetkin. siltä se kyllä vaikuttaa että siellä on on joku pytty nyt pimeänä. olisko opti hörpännyt vettä *clap*

maffin irrotin aika puhtaalta vaikutti, parissa kohtaa langoissa oli jotain mustaa palanut mutta..

jotain termotekkiin pitäää vissiin kääriä pakosarjat ja nyt tarvis hyvät tulpan johdot jotka ei SULA kiitos, minkämerksiet

onko opti herkkä hörppäämään vettä alapuolelta, ku se lampi josta ajoin oli aika syvä :(

Link to comment
Share on other sites

joo he***tin pacecetterit kun ei kunnolla mahdu tulpan johtoja irrottaan.. tulpan johdot on melkein kiinni parista kohtaa pakosarjasta ja niinpä oli ne vähän sulaneetkin. siltä se kyllä vaikuttaa että siellä on on joku pytty nyt pimeänä. olisko opti hörpännyt vettä *clap*

maffin irrotin aika puhtaalta vaikutti, parissa kohtaa langoissa oli jotain mustaa palanut mutta..

jotain termotekkiin pitäää vissiin kääriä pakosarjat ja nyt tarvis hyvät tulpan johdot jotka ei SULA kiitos, minkämerksiet

ei semmosia olekkaan jotka ei sula.

Malloryn 409 on tuhteimmat (13mm ) piuhat, ja niihin paalle alumiini sukka ja termotekit sarjoihin niin ongelmat loppuu

Link to comment
Share on other sites

joo he***tin pacecetterit kun ei kunnolla mahdu tulpan johtoja irrottaan.. tulpan johdot on melkein kiinni parista kohtaa pakosarjasta ja niinpä oli ne vähän sulaneetkin. siltä se kyllä vaikuttaa että siellä on on joku pytty nyt pimeänä. olisko opti hörpännyt vettä *clap*

maffin irrotin aika puhtaalta vaikutti, parissa kohtaa langoissa oli jotain mustaa palanut mutta..

jotain termotekkiin pitäää vissiin kääriä pakosarjat ja nyt tarvis hyvät tulpan johdot jotka ei SULA kiitos, minkämerksiet

onko opti herkkä hörppäämään vettä alapuolelta, ku se lampi josta ajoin oli aika syvä :(

Lyhyet tulpat auttaa myös.

Link to comment
Share on other sites

Lyhyet tulpat auttaa myös.

 

jaa, semmoisiako on saatavilla myös, jos tuon olis tiennyt, no rp:n suosittelemat tulpat siellä on pienellä kannalla ne ainakin on.

joo ei ne ongelmat lammikosta läpi ajon jälkeen alkaneet, vaan siitä 30km jälkeen. jos vika on tulpan johdoissa niin ne kesti ainakin 250km kuumuutta

Link to comment
Share on other sites

tääkin ongelma on näillä näkyvin ohitettu, hämärässä näki valokaaria tulpanjohtojen ja pakosarjan välillä ja nyt on tulpan johdot kunnolla asennettu ja yhteen tulppaan pistettiin sierran tulpan johto joka on suora ei 90 asteen kulma joten ei ota ollenkaan pakosarjaan ja nyt se toimii \m/

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Itse lähinnä kiinnostaisi onko mitään long tubeja jotka olisivat helpompia asentaa kuin vakiosarjat, tuo on aivan per*eestä kiristää tuo vakio sarja repsikan puolella kun ei tunnu mistään pääsevän käsiksi  :-X

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...