Nupa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 PaceSetterit on hyväksikoetut, sekä asentaa, että käytössä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Tyhmä kysymys, mutta onko nämä nyt sitten puolipitkät http://www.summitracing.com/parts/PSM-72C1335/?rtype=10 kun ny lukee että Mid-Length Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Tyhmä kysymys, mutta onko nämä nyt sitten puolipitkät http://www.summitracing.com/parts/PSM-72C1335/?rtype=10 kun ny lukee että Mid-Length nehän ne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Taidanpa nuo sitten tilata vai oisko jotain syytä miks ei kannattais Link to comment Share on other sites More sharing options...
accident Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 tartteeko nuo midlenghtit y-putkea vai liitetäänkö tuo orginal kattiin Link to comment Share on other sites More sharing options...
cam95 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 tartteeko nuo midlenghtit y-putkea vai liitetäänkö tuo orginal kattiin Tuossa Pacesetterin 1335 sarjassa tulee Y-putki mukana, hitsaus tai klemmariliitos katalysaattorin eteen, mulla nuo vaati kyllä sovitusta ja vähän naputtelua rattiakselin kohdalla kuten kuvasta näkyy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Kiva kun on tuota ylimääräistä tilaa niin paljon Link to comment Share on other sites More sharing options...
accident Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Tuossa Pacesetterin 1335 sarjassa tulee Y-putki mukana, hitsaus tai klemmariliitos katalysaattorin eteen, mulla nuo vaati kyllä sovitusta ja vähän naputtelua rattiakselin kohdalla kuten kuvasta näkyy. ok, kiitos tiedoista mulla on Ps:n pitkät tuubit ja niiden kanssa oli suurin nujuaminen apparin puolella Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kake Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 PaceSetter Performance 72C2239 - PaceSetter Headers http://www.summitracing.com/parts/PSM-72C2239/ PaceSetter Performance 82-1161 - PaceSetter Off Road Y-Pipes http://www.summitracing.com/parts/PSM-82-1161/ PaceSetter Performance 80-0068 - PaceSetter MetalCore Hi-Flow Catalytic Converters http://www.summitracing.com/parts/PSM-80-0068/ Tuollaisella setillä alkuun, loppupään pitäisikin sopia sitten, rälläkällä poikki ja klemmarilla kiinni. Mutta noiden longtubejen asennus tosiaan mietityttään, onko tuota kyseistä vehjettä kenelläkän kiinni? Lambdat tarvitsee jatkojohdot, ei sanota että tulisi mukana? Huhu kertoo että keraaminen päällyste rikkoo lambdat ja pitäisi vaihtaa viikon parin päästä? Laskeeko maavara hurjasti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Tuollaset pitkät sarjat on, menee kivuttomammin just tämä off-road -malli (ilman saasteputkia). Y-putkea mulla ei ole vaan suorat tuplat. Maavara on riittävä vakiokorkeudella, jos tiputtaa niin jää hidasteisiin kiinni. Sulla tais olla tämä ympärivuotisessa ajossa? Amerikankeramisointi ei kestä, ruostuu vuodessa ainakin päältä täysin paskaksi Lambdat tarvii jatkojohdot, saa valmiina sarjana ja se löytyy summitilta, en muista nyt numeroa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Huhu kertoo että keraaminen päällyste rikkoo lambdat ja pitäisi vaihtaa viikon parin päästä? Saman olen jostain lukenut, mutta ei tuosta laajasti ole keskustelua ollut. Jos haluaisi asian hoitaa kunnolla, niin vanhoilla lambdoilla polttais ylimääräiset kurat sarjoista pois ja sitten uudet tilalle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nova Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 PaceSetter Performance 72C2239 - PaceSetter Headers http://www.summitracing.com/parts/PSM-72C2239/ PaceSetter Performance 82-1161 - PaceSetter Off Road Y-Pipes http://www.summitracing.com/parts/PSM-82-1161/ PaceSetter Performance 80-0068 - PaceSetter MetalCore Hi-Flow Catalytic Converters http://www.summitracing.com/parts/PSM-80-0068/ Tuollaisella setillä alkuun, loppupään pitäisikin sopia sitten, rälläkällä poikki ja klemmarilla kiinni. Mutta noiden longtubejen asennus tosiaan mietityttään, onko tuota kyseistä vehjettä kenelläkän kiinni? Lambdat tarvitsee jatkojohdot, ei sanota että tulisi mukana? Huhu kertoo että keraaminen päällyste rikkoo lambdat ja pitäisi vaihtaa viikon parin päästä? Laskeeko maavara hurjasti? Tuossa drivr3 autossa oli ehkä paras asennus noista mitä olen nähnyt. Oli laskettu laatikon takapäätä n. 15 mm joka mahdollisti tuon y-putken kulkemisen todella fiksusti kuskin puolella. Työläs noiden asennus on mutta aika hyvä lopputulos on myös mahdollista saada. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kake Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Eikös tuon keraamisen peitteen voi suojata sitten vaikka lämmönkestävällä maalilla niin ei pääse siihen pintaan vesi ja suola kiinni? Ja meneepäs nyt sitten vaikeaksi tuon korkeuden kannalta... mikähän siinä on niin vaikeaa suunnitella siinä pakosarjassa kulkemaan samaa reittiä kuin alkuperäinen auton alla Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikke Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Ja meneepäs nyt sitten vaikeaksi tuon korkeuden kannalta... mikähän siinä on niin vaikeaa suunnitella siinä pakosarjassa kulkemaan samaa reittiä kuin alkuperäinen auton alla kyllähän lyhkäset ja puolipitkät meneekin y-putkineen samaa reittiä ku alkuperäset. mahtas olla mielenkiintonen pistää paikalleen semmonen pitkä peltisarja joka sukeltaa koneen ali öljypohjan ja vauhtipyörän välistä mitähän virtaukset tykkäis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kake Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 kyllähän lyhkäset ja puolipitkät meneekin y-putkineen samaa reittiä ku alkuperäset. mahtas olla mielenkiintonen pistää paikalleen semmonen pitkä peltisarja joka sukeltaa koneen ali öljypohjan ja vauhtipyörän välistä mitähän virtaukset tykkäis Argh. Eli kunnollinen putkisto sekä alusta samassa autossa on täysi mahdottomuus jos haluaa päästä hidasteen yli Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Nämä toimii tuon maavaran kanssa: http://www.azspeed-marine.com/as19lt1flotu.html Tämä vois olla halpa vaihtoehto: http://www.summitracing.com/parts.aspx?sku=PSM-70-1335 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nova Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Argh. Eli kunnollinen putkisto sekä alusta samassa autossa on täysi mahdottomuus jos haluaa päästä hidasteen yli Kyllä mun mielestä pitkien sarjojen kanssa pääsee ihan hyvin jos ei ole hirveesti madallettu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kake Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Nämä toimii tuon maavaran kanssa: http://www.azspeed-marine.com/as19lt1flotu.html Tämä vois olla halpa vaihtoehto: http://www.summitracing.com/parts.aspx?sku=PSM-70-1335 vielä kun olisi ilman saastehärveleitä niin olisi siistimmät. voi kunpa voisi saada kaiken, päällystetyt longtubet maavaralla ilman saastehääbeleitä Link to comment Share on other sites More sharing options...
accident Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2010 Kyllä mun mielestä pitkien sarjojen kanssa pääsee ihan hyvin jos ei ole hirveesti madallettu. mulla on tuuman laskettu + pitkät peissetterit ja vielä olen onnistunut välttämään maakosketuksia. mulla on saastemallin putket ja niissä oli egr:n putki n. 3 cm väärässä paikassa -->ei mahtunut paikoilleen ennen kuin egr-putki oli oikeassa paikassa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmc63 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2010 Kyllä mun mielestä pitkien sarjojen kanssa pääsee ihan hyvin jos ei ole hirveesti madallettu. Joo kyl pääsee Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmc63 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2010 vielä kun olisi ilman saastehärveleitä niin olisi siistimmät. voi kunpa voisi saada kaiken, päällystetyt longtubet maavaralla ilman saastehääbeleitä Mul 93 camarossa oli pitkätsarjat ilman ilmapumpunputkia oli ne kliinimmännäköiset Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään