Soppa Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2007 löytykö vetareitten laakeritkin..perhana ku ois tienny aikasemmin..ois varmaan vähä ollu edukkaammat kuin merkkikohtaset eteläsuomesta.. Vetareitten laakereita en oo vaihtanu.
balez Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2007 on nipussa ja pelittää.. mulle laakerit tuli us-partsista muutaman kerran kun kävi vaihtelee niin saatiin jo oikeat.. tuli niin hyvä.. kop kop kop.. että Antilla riittää varmaan kunnostettaa jatkossakin
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään