Jump to content

Mitkä jarrut sopii 3Gen,

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tuommosen tempun jälkeen mulla otti vanteet kiinni iskarin tolppaan  ??? Siis orkkis vanteilla. GTA vanne tietty erillainen kun 16 formulan "turbo" vanne.

Joo niin ottaa vanne kiinni iskaritolppaan vakiojarruilla mutta nuo ls1 jarrut siirtää pyörää ja vannetta jonki verran (9mm) ulospäin

Kirjoitettu

Niin, kuinkahan pienestä toi GTA:n vanteen sopivuus tohon ls-jarrusatsiin mahtaa olla?  Eikös spacerit ole

kiellettyjä ? Riittäisikö pieni satulan "kiilloitus"? Ei oikein kiinnostais toi vanteen vaihto, kun oon noihin nykyisiin tyytyväinen.

5 mm spacerin joutuu laittamaan jos haluaa käyttää gta.n vanteita. spacereita saa käyttää jos ne on pultattu kiinni. raidevälin saa takaisin alkuperäiseksi kun hommaa toiset takavanteet jotka laittaa eteen. mulla olis yksi pari takavanteita ylimääräisenä jos kiinnostaa. satulasta 5mm poisto ei ole kyllä järkevää, tai kaiketi se on jokaisen oma asia miten todeuttaa muutoksen.

Kirjoitettu

Mä en nä tuota raidevälin levenemistä mitenkään pahana asiana, sen kun pitäis vähentää puskutaipumusta, ainakin teoriassa. Ja näillä, tai siis ainakin tuolla punaisella, on taipumus puskea koska keula painaa ja alusta on vähä mitä on. Tietysti miehekäs kaasun käyttö auttaa mutta se ei ainakaan nopeuta menoa.

Esim karting autoissa yksi alustan säätökohde on etu ja takapään raideleveydet. Joo ja karting auto on pikkasen erilainen, mutta siinäkin on jousitus (runko), neljä pyörää, takaveto, ja lukkoperä (tai siis suora akseli)

• 1 year later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...