mikke Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2007 Burnout Party kiikalan lentokeskuksessa. kumit katuun ja varttia tahkoomaan taitaapi olla viimesiä kiihdytys häppeninkejä näillä leveysasteilla tällä kaudella joten ajan tekemiseen rupee olemaan hoppu
Senior Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2007 Taidan ängetä Seniorin kyytiin, jos oma ei kulje Omas kulkee. Voit silti ängetä kyytiin ja emännyys purjehtii sun pirssillä.
Msk383 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2007 Jos olen suomessa niin tulen mopolla.
Guest 1994z28 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Jos olen suomessa niin tulen mopolla. äh, poikani painostaa, haluais tulla kartan lukijaksi.. no jos streetman lähdön kokeilis. poika painaa 50 kg, minä 128 kg.. vähän ylipainoa noh, auto sitten kevyemmällä kuskilla yksin ajettuna kiihtyy sekunnin paremmin ? En ole ikinä kiihdytellyt, muut akun liikenteessä. 2000 stall turbiinilla ja aavikko perällä miten pitäisi kiihdyttää?
Nova Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Ja kyytiläisiä ei muistaakseni saanut olla. Sinne vaan niin nähdään onko edes voimaa.
pantera Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Jep Jep,stripille vaan eiks se pitas menna joku matala 12 aika 400hv'lla M/T't kylla alkaa olla must jos ei haluu suddaillla puoleenvaliin rataa
gmc63 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Ei saa olla kyyditetäviä eikä saa ajaa ikkuna auki tai katto alhaalla ainoastaan TOLPPAAN com sallii noi jutut
Guest 1994z28 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Jep Jep,stripille vaan eiks se pitas menna joku matala 12 aika 400hv'lla M/T't kylla alkaa olla must jos ei haluu suddaillla puoleenvaliin rataa mun taidoilla ja painolla varmaan matalia 14s aikoja..
Z-mo Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 mun taidoilla ja painolla varmaan matalia 14s aikoja.. No eipä ne kuskin lisäkilot enää hirveesti paina jos löytyy 400hv...
Guest 1994z28 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 No eipä ne kuskin lisäkilot enää hirveesti paina jos löytyy 400hv... jos ei löydy pitää keksíi selityksiää.... eli 12 s = 400 hv 14.6 s = 275 hv....
gmc63 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 jos ei löydy pitää keksíi selityksiää.... eli 12 s = 400 hv 14.6 s = 275 hv.... 277hv 14.3 s ;D
pantera Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 jos ei löydy pitää keksíi selityksiää.... eli 12 s = 400 hv 14.6 s = 275 hv.... Joo, keittioremontti ei enaa kay
balez Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 277hv 14.3 s ;D 400 esson hevosta 14,5s
Guest 1994z28 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 400 esson hevosta 14,5s siis oikeesti 700 hv ett menee 12 s.. selevä rohkenisko keskellä yötä kytkee datamasteri ja baanalle , heh heh.. sen mukkaan jo 413 hv pikku kiihdytyksen 0-80 kokeiltu.
balez Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Uskaltaisko tolla kasalla koittaa? Jääkö jonnekin 200 metrin kohdalle lammikko alla. Menee muiden ajot pilalle, kun siivoavat rataa Mä nään tosta varmaan ensi yönä pahaa unta petyn jos et pese mua...
balez Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Noh noh. Pidetään noi ihan meidän keskisinä. Sarita voi ottaa nokkiinsa tollasista kylpyjutuista ;D ainii..piti laittaa yv:Nä itse en saavu tänne...vaan vedän alastarolla kovan ajan... todella matalan 14s katugummeilla
bird72 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Ei jassa enään tänävuonna testailla kun 5 lähdöstä kolme jo onniistui alastarolla. Enskesänänä taas tuuman suoli ulkona mennään
gmc63 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 Uskaltaisko tolla kasalla koittaa? Jääkö jonnekin 200 metrin kohdalle lammikko alla. Menee muiden ajot pilalle, kun siivoavat rataa Mä nään tosta varmaan ensi yönä pahaa unta Kyllä se kestää ja kannattaa kokeilla oikealla kiihdytysradalla kiikalassa ei kuiteskaan saa samanlaista pitoa ja aikoja vaikka olis kuinka hyvä keli :-\
keke Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2007 Tulossa ollaan jos on hyvä keli ja saan ton uuden camaron edes johonkin säätöihin
Z-mo Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2007 Eksä Balezi tuu tänne? Me mennään Balezin kans Alastarolle kattelee tissejä! ehkä myös hieman ajetaan varttia, rataa ja slalomia. Jos uskalletaan.
Guest 1994z28 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2007 jooh, taitaa jäädä multa väliin, kun takajarrut ei toimi !!!! no ei tarvi kyllä mitää line lokkia, jarru pohjaan ja kaasua, kyllä renkaat sulaaaaaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään