Jump to content

Burnout Party 23.8.08 Kiikala


Recommended Posts

Kirjoitettu

Burnout Party kiikalan lentokeskuksessa. kumit katuun ja varttia tahkoomaan taitaapi olla viimesiä kiihdytys häppeninkejä näillä leveysasteilla tällä kaudella joten ajan tekemiseen rupee olemaan hoppu 8)

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • balez

    27

  • -vellu

    26

  • set28

    25

  • Senior

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Taidan ängetä Seniorin kyytiin, jos oma ei kulje  \m/

 

Omas kulkee. Voit silti ängetä kyytiin ja emännyys purjehtii sun pirssillä.  m/

 

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Jos olen suomessa niin tulen mopolla.

 

äh, poikani painostaa, haluais tulla kartan lukijaksi..

 

no jos streetman lähdön kokeilis.

 

poika painaa 50 kg, minä  :-[ 128 kg.. vähän ylipainoa

noh, auto sitten kevyemmällä kuskilla yksin ajettuna kiihtyy sekunnin paremmin ?  ;D

 

En ole ikinä kiihdytellyt, muut akun liikenteessä.

 

2000 stall turbiinilla ja aavikko perällä miten pitäisi kiihdyttää?

Kirjoitettu

Ja kyytiläisiä ei muistaakseni saanut olla. :D Sinne vaan niin nähdään onko edes voimaa.

Kirjoitettu

Jep Jep,stripille vaan 8) eiks se pitas menna joku matala 12 aika 400hv'lla ??? M/T't kylla alkaa olla must jos ei haluu suddaillla puoleenvaliin rataa

 

Kirjoitettu

Ei saa olla kyyditetäviä eikä saa ajaa ikkuna auki tai katto alhaalla ainoastaan TOLPPAAN com sallii noi jutut ::)

Kirjoitettu

Jep Jep,stripille vaan 8) eiks se pitas menna joku matala 12 aika 400hv'lla ??? M/T't kylla alkaa olla must jos ei haluu suddaillla puoleenvaliin rataa

 

 

mun taidoilla ja painolla varmaan matalia 14s aikoja..    ???

Kirjoitettu

mun taidoilla ja painolla varmaan matalia 14s aikoja..    ???

 

No eipä ne kuskin lisäkilot enää hirveesti paina jos löytyy 400hv...  :P

Kirjoitettu

No eipä ne kuskin lisäkilot enää hirveesti paina jos löytyy 400hv...  :P

 

jos ei löydy pitää keksíi selityksiää.... 

eli 12 s = 400 hv

14.6 s  = 275 hv....

Kirjoitettu

jos ei löydy pitää keksíi selityksiää.... 

eli 12 s = 400 hv

14.6 s  = 275 hv....

277hv 14.3 s ;D ;D
Kirjoitettu

jos ei löydy pitää keksíi selityksiää.... 

eli 12 s = 400 hv

14.6 s  = 275 hv....

Joo, keittioremontti ei enaa kay ;D ;)

Kirjoitettu

400 esson hevosta 14,5s \m/

 

siis oikeesti 700 hv ett menee 12 s.. selevä  :o

 

rohkenisko keskellä yötä kytkee datamasteri ja baanalle , heh heh..  sen mukkaan jo 413 hv pikku kiihdytyksen 0-80 kokeiltu.

 

 

Kirjoitettu

Uskaltaisko tolla kasalla koittaa? Jääkö jonnekin 200 metrin kohdalle lammikko alla. Menee muiden ajot pilalle, kun siivoavat rataa  :o

 

Mä nään tosta varmaan ensi yönä pahaa unta  ;D

petyn jos et pese mua...  ;D

Kirjoitettu

Noh noh. Pidetään noi ihan meidän keskisinä. Sarita voi ottaa nokkiinsa tollasista kylpyjutuista  ;D ;D

ainii..piti laittaa yv:Nä  ;D itse en saavu tänne...vaan vedän alastarolla kovan ajan...  todella matalan 14s katugummeilla  ;)

Kirjoitettu

Ei jassa enään tänävuonna testailla kun 5 lähdöstä kolme jo onniistui alastarolla.

Enskesänänä taas tuuman suoli ulkona mennään m/

Kirjoitettu

Uskaltaisko tolla kasalla koittaa? Jääkö jonnekin 200 metrin kohdalle lammikko alla. Menee muiden ajot pilalle, kun siivoavat rataa  :o

 

Mä nään tosta varmaan ensi yönä pahaa unta  ;D

Kyllä se kestää ja kannattaa kokeilla oikealla kiihdytysradalla kiikalassa ei kuiteskaan saa samanlaista pitoa ja aikoja vaikka olis kuinka hyvä keli :-\ :-\
Kirjoitettu

Tulossa ollaan jos on hyvä keli ja saan ton uuden camaron edes johonkin säätöihin  ;)

Kirjoitettu

Eksä Balezi tuu tänne?

 

Me mennään Balezin kans Alastarolle kattelee tissejä! ehkä myös hieman ajetaan varttia, rataa ja slalomia. Jos uskalletaan.

Kirjoitettu

jooh, taitaa jäädä multa väliin,  kun  takajarrut ei toimi   !!!!

 

 

no ei tarvi kyllä mitää line lokkia,  jarru pohjaan ja kaasua, kyllä renkaat sulaaaaaa.  

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...