Jump to content

Kommentteja alakerran valintaan, eli 305 vai 350?

Recommended Posts

Posted

Kyllähän siitä on enemmän löydyttävä, jos amerikan nasset repii 305 TBI:stäkin sen 300hv konetehoa...  ;)

Kyllähän Amerikka on Amerikka ja Suomi on Suomi, mut kuiteski...  8)

No oon aika varma että tuo penkitys on V7 moottorilla  ::) Veikkaampa että alakerrasta ei ole koskaan ollut tuo 6 pytty hirveen ehjä. Huohotti jo hirmusesti kun ekaa kertaa käynnistin

Nykysellään kun kuuntelee ja kokeilee putkenpäästä on kyllä toisella puolella pytystä vajetta (ja pari baaria hukassa puristuspaineissa).. No onneks ne 7 tervettä ei ota nokkiinsa. Jos tuo nyt syksyn vielä kestäis.

Uudet mukit ja 6" kanget enskesäksi sitten.. Jospa tonnilla selviäis ja sais +50hp/+50nm lisää tuonne...

Puristussuhdehan mulla on 9:1 kun vakiossa tais olla 9.3:1. Eihän tuossa nyt suuri ero ole mutta niin.. Uus pannu sitten yli 10 rutulla.

TArkoitus olis nyt kumminkin saada kone joka pysyy nipussa ja on kohtuullisen luotettava.

Niin ja tarjoan illan sille joka tulee solakselle pyyhkäsee 305 tbi mosasta (2 piste tbi) 300hp koneesta vaparina.

Posted

Niin ja tarjoan illan sille joka tulee solakselle pyyhkäsee 305 tbi mosasta (2 piste tbi) 300hp koneesta vaparina.

Jukalla on missio...  ;D

Posted

Jukka se on meleko kännissä sitten JOS se tuossa onnistus  ;D Minäki oon kaljat luvannu Jukalle tarjota kyseisen tavoitteen ylittämisestä jo vuonna 2004 Summermeetissä Porissa  ;D

Posted

Jukalla on missio...  ;D

"We're on a mission from God"  8) 8)