Jarno Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2007 joskus ennenkin linkittäny tän tänne,mut so what? RISTUS KUN HAUKKAA IROC-Z KIINNI ASFALTTIIN
Z-mo Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2007 joskus ennenkin linkittäny tän tänne,mut so what? RISTUS KUN HAUKKAA IROC-Z KIINNI ASFALTTIIN Ihana. Irtoo viivalta kyl ihan kiitettävästi.
BadassZ28 Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2007 joskus ennenkin linkittäny tän tänne,mut so what? RISTUS KUN HAUKKAA IROC-Z KIINNI ASFALTTIIN NNNNNICE!
Jarno Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2007 -91/92 RS'lla gran turismosta tuttua Tsukuba circuittia ympäri \ ,ei pahemmin pääse "oikeet" urheiluautot karkuun.. -jostain syystä alko tehdä mieli manuaalia
Jarno Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2007 vahvistaa vaan käsitystä vette-kuskeista.... vois joutuu käymään varikolla pienen kreikkalais-roomalaisen ton ohituksen jälkeen.. ,mut hyvin sysää toikin lintta kurvista ulos!
Z-mo Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2007 Toi on sitä itteään... ihanuutta. Pääsispä jo äkkiä radalle...
88IROC Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2007 Tämä on kyllä koko foorumin paras topikki Tuli vain mieleen että topikin otsikko on ilmeisesti aika osuva kun toi sana...-naisille on vähän niinkuin ulkopuolella. Jäsen tiedoista etsin että onko näistä yhtäkään naisen omistuksessa. Nimimerkeistä on hiukan vaikea päätellä asiaa, mutta ilmeisesti ei ainuttakaan. Camaro on kai kuitemkin niin häijjyn näköinen laite että aiheuttaa vain miehissä: "Tuollainen on pakko saada!" -fiiliksiä. Mulla ainakin kävi niin kun yksi tuttu käväisi ammoisina aikoina IROC:lla pihassa. Miksi muuten aika harva on laittanut kuvan omasta autostaan, eikö täällä saisi olla kunnolla noita kuvia...
Guest Jukka Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2007 Miksi muuten aika harva on laittanut kuvan omasta autostaan, eikö täällä saisi olla kunnolla noita kuvia... Siinon sulle häjyn näköinen laite. Tämä ei varmaan aiheuta kessään "tuollainen on pakko saada"-fiiliksiä
set28 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2007 Siinon sulle häjyn näköinen laite. Tämä ei varmaan aiheuta kessään "tuollainen on pakko saada"-fiiliksiä No tossa vaiheessa sitä vois joku kuolatakin,mut ei enää sit kun kampeet sen TBI:n sinne
Guest Jukka Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2007 No tossa vaiheessa sitä vois joku kuolatakin,mut ei enää sit kun kampeet sen TBI:n sinne Nyt on taidettu käydä höpönassun pesällä, kun vanha pitkätukkahippi alkaa tuollaisia väittämään. Siitähän tämän auton haluttavuus syntyy kun se saa tbi:n konehuoneeseensa
Jarno Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2007 Tämä on kyllä koko foorumin paras topikki Tuli vain mieleen että topikin otsikko on ilmeisesti aika osuva kun toi sana...-naisille on vähän niinkuin ulkopuolella. Jäsen tiedoista etsin että onko näistä yhtäkään naisen omistuksessa. Nimimerkeistä on hiukan vaikea päätellä asiaa, mutta ilmeisesti ei ainuttakaan. Camaro on kai kuitemkin niin häijjyn näköinen laite että aiheuttaa vain miehissä: "Tuollainen on pakko saada!" -fiiliksiä. alunperinhän tää oli "Vannoutuneille 3gen Camaro-miehille"-topikki,mutta korjasin otsikon erään naisen pyynnöstä ja onhan tuolla kuvia
camaro iroc Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2007 Tämä on kyllä koko foorumin paras topikki Tuli vain mieleen että topikin otsikko on ilmeisesti aika osuva kun toi sana...-naisille on vähän niinkuin ulkopuolella. Jäsen tiedoista etsin että onko näistä yhtäkään naisen omistuksessa. Nimimerkeistä on hiukan vaikea päätellä asiaa, mutta ilmeisesti ei ainuttakaan. Camaro on kai kuitemkin niin häijjyn näköinen laite että aiheuttaa vain miehissä: "Tuollainen on pakko saada!" -fiiliksiä. Mulla ainakin kävi niin kun yksi tuttu käväisi ammoisina aikoina IROC:lla pihassa. Miksi muuten aika harva on laittanut kuvan omasta autostaan, eikö täällä saisi olla kunnolla noita kuvia... Ainakin yksi camaro on naisen omistuksessa! En kai muuten olisi vaatinut tasa-arvoa otsikkoon.
balez Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2007 on toi 3gen camaro hieno laite
balez Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2007 mieli tekis mutta ei enään kannata ostaa kun on turannut rahan tohon toisee kippoo
Guest Jukka Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2007 namia Häjy vaihtaa vaihtehia kun ei keppi liiku sivusuunas..
Cowboy Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 namia no mutta! Mistäs mä saan tuallaasen mittariston? Oon vähä jo haaveillu jostain tuonmoisesta...
set28 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 no mutta! Mistäs mä saan tuallaasen mittariston? Oon vähä jo haaveillu jostain tuonmoisesta... Tuolta noin http://www.covansclassic.com/parts/items.php?CA=10&UID=2007121210060481.17.205.42
Z-mo Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Tuolta noin http://www.covansclassic.com/parts/items.php?CA=10&UID=2007121210060481.17.205.42 On kyllä siistejä, hinta on vaan sieltä ja syvältä... :'(
Jarno Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Tuo hi-rise vai mikä ny onkaan tossa on kyl makee, sitä oon iteki katellu jo ajat Vois olla vaan paremman näkönen ku olis vähä matalampi, alkanu nykysellään näyttää vähä turhanki korkialta... löysin thirdgen.org'sta sulle roipelin.. samanlainen,mutta matala (n.10cm)
mikke Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 no mutta! Mistäs mä saan tuallaasen mittariston? Oon vähä jo haaveillu jostain tuonmoisesta... rakennus sarjana tuolta:http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?Ntk=KeywordSearch&DDS=1&Ntt=ccl%2D110%2D82%2D5092&x=0&y=0&N=+115&searchinresults=false
Jarno Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 tualta melkei joutuu seuraavassa tilauksessa aterioimaa ton carbonin
BlackZ Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2007 löysin thirdgen.org'sta sulle roipelin.. samanlainen,mutta matala (n.10cm) Aijaa, laitatko linkin millanen Vaikka onhan mulla jo yhenlainen tallissa odottamassa......
Jarno Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2007 http://www.thirdgen.org/techboard/exterior-parts-sale/443654-1988-sport-coupe-spoiler.html
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään