Jump to content

Vannoutuneille 3gen Camaro-miehille ja -naisille

Recommended Posts

Kirjoitettu

joskus ennenkin linkittäny tän tänne,mut so what? RISTUS KUN HAUKKAA IROC-Z KIINNI ASFALTTIIN  \m/

• Replies 577
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Z-mo

141

• Jarno

48

• Sarita

26

• rokzetä

24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

joskus ennenkin linkittäny tän tänne,mut so what? RISTUS KUN HAUKKAA IROC-Z KIINNI ASFALTTIIN  \m/

Ihana. Irtoo viivalta kyl ihan kiitettävästi.

Kirjoitettu

NNNNNICE! 8)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

-91/92 RS'lla gran turismosta tuttua Tsukuba circuittia ympäri  \m/ \m/ ,ei pahemmin pääse "oikeet" urheiluautot karkuun..

-jostain syystä alko tehdä mieli manuaalia  ::)

Kirjoitettu

vahvistaa vaan käsitystä vette-kuskeista....  ;D vois joutuu käymään varikolla pienen kreikkalais-roomalaisen ton ohituksen jälkeen..

,mut hyvin sysää toikin lintta kurvista ulos!

Kirjoitettu

Toi on sitä itteään... ihanuutta. Pääsispä jo äkkiä radalle...  \m/

Kirjoitettu

Tämä on kyllä koko foorumin paras topikki  m/

Tuli vain mieleen että topikin otsikko on ilmeisesti aika osuva kun toi sana...-naisille on vähän niinkuin ulkopuolella. Jäsen tiedoista etsin että onko näistä yhtäkään naisen omistuksessa. Nimimerkeistä on hiukan vaikea päätellä asiaa, mutta ilmeisesti ei ainuttakaan. Camaro on kai kuitemkin niin häijjyn näköinen laite että aiheuttaa vain  miehissä: "Tuollainen on pakko saada!" -fiiliksiä. Mulla ainakin kävi niin kun yksi tuttu käväisi ammoisina aikoina IROC:lla pihassa.

Miksi muuten aika harva on laittanut kuvan omasta autostaan, eikö täällä saisi olla kunnolla noita kuvia... :-P

Iroc2_06_07.JPG}

Kirjoitettu

Miksi muuten aika harva on laittanut kuvan omasta autostaan, eikö täällä saisi olla kunnolla noita kuvia... :-P

Siinon sulle häjyn näköinen laite. Tämä ei varmaan aiheuta kessään "tuollainen on pakko saada"-fiiliksiä  \m/ *clap* :-P

IMG_0253.jpg}

Kirjoitettu

Siinon sulle häjyn näköinen laite. Tämä ei varmaan aiheuta kessään "tuollainen on pakko saada"-fiiliksiä  \m/ *clap* :-P

No tossa vaiheessa sitä vois joku kuolatakin,mut ei enää sit kun kampeet sen TBI:n sinne ;)
Kirjoitettu

No tossa vaiheessa sitä vois joku kuolatakin,mut ei enää sit kun kampeet sen TBI:n sinne ;)

Nyt on taidettu käydä höpönassun pesällä, kun vanha pitkätukkahippi alkaa tuollaisia väittämään. Siitähän tämän auton haluttavuus syntyy kun se saa tbi:n konehuoneeseensa

Kirjoitettu

Tuli vain mieleen että topikin otsikko on ilmeisesti aika osuva kun toi sana...-naisille on vähän niinkuin ulkopuolella. Jäsen tiedoista etsin että onko näistä yhtäkään naisen omistuksessa. Nimimerkeistä on hiukan vaikea päätellä asiaa, mutta ilmeisesti ei ainuttakaan. Camaro on kai kuitemkin niin häijjyn näköinen laite että aiheuttaa vain  miehissä: "Tuollainen on pakko saada!" -fiiliksiä.

alunperinhän tää oli "Vannoutuneille 3gen Camaro-miehille"-topikki,mutta korjasin otsikon erään naisen pyynnöstä  ;) ja onhan tuolla kuvia  ???
Kirjoitettu

Tuli vain mieleen että topikin otsikko on ilmeisesti aika osuva kun toi sana...-naisille on vähän niinkuin ulkopuolella. Jäsen tiedoista etsin että onko näistä yhtäkään naisen omistuksessa. Nimimerkeistä on hiukan vaikea päätellä asiaa, mutta ilmeisesti ei ainuttakaan. Camaro on kai kuitemkin niin häijjyn näköinen laite että aiheuttaa vain  miehissä: "Tuollainen on pakko saada!" -fiiliksiä. Mulla ainakin kävi niin kun yksi tuttu käväisi ammoisina aikoina IROC:lla pihassa.

Ainakin yksi camaro on naisen omistuksessa! En kai muuten olisi vaatinut tasa-arvoa otsikkoon.  >:(

• 1 month later...
Kirjoitettu

mieli tekis mutta ei enään kannata ostaa kun on turannut rahan tohon toisee kippoo

Picture_003jpg_Thumbnail1.jpg}

Kirjoitettu

namia

Häjy vaihtaa vaihtehia kun ei keppi liiku sivusuunas..

Kirjoitettu

namia

no mutta! Mistäs mä saan tuallaasen mittariston? Oon vähä jo haaveillu jostain tuonmoisesta...

Kirjoitettu

Tuo hi-rise vai mikä ny onkaan tossa on kyl makee, sitä oon iteki katellu jo ajat  m/ Vois olla vaan paremman näkönen ku olis vähä matalampi, alkanu nykysellään näyttää vähä turhanki korkialta...  :o

löysin thirdgen.org'sta sulle roipelin.. samanlainen,mutta matala (n.10cm)  \m/
Kirjoitettu

no mutta! Mistäs mä saan tuallaasen mittariston? Oon vähä jo haaveillu jostain tuonmoisesta...

rakennus sarjana tuolta:http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?Ntk=KeywordSearch&DDS=1&Ntt=ccl%2D110%2D82%2D5092&x=0&y=0&N=+115&searchinresults=false

Kirjoitettu

tualta melkei joutuu seuraavassa tilauksessa aterioimaa ton carbonin  8)

Kirjoitettu

löysin thirdgen.org'sta sulle roipelin.. samanlainen,mutta matala (n.10cm)  \m/

Aijaa, laitatko linkin millanen  :P Vaikka onhan mulla jo yhenlainen tallissa odottamassa......  ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...