Jump to content

Vannoutuneille 3gen Camaro-miehille ja -naisille

Recommended Posts

Kirjoitettu

niin kumpi spoikka ei sovi? tuo mustan hi-rise vai valkoisen 5" 3-piece?

mustan hi-rise ei sovi mun silmään,muuten aikas namu.valkosesta raapasisin iroc tekstin ja raidat

pois.makuasioita. m/

• Replies 577
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Z-mo

141

• Jarno

48

• Sarita

26

• rokzetä

24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Hassua, että Camaro ja varsinkin Iroc-Z oli mulle vuonna ´89 ns. unelma-auto. Vuokrasin sellaisen itselleni samana vuonna, mutta sain perhana V6-mallin  ;D Nyt sellainen "oikea" on omalla pihalla  \m/

Mun pihalla kans! Ja ihan oma!  ;D ;D ;D

Kirjoitettu

http://koti.mbnet.fi/maaku80/Camaro/Camaro%20sheivattuna.jpg

Ilman tarroja ja listoja m/

Kirjoitettu

noi olisi aikas siistit vanteet.

Makuasioita, mun mielestä nuo on aika surkea esitys, ihan tulee riisipussit ja eurooppalaiset halppisvanteet mieleen  m-

Kirjoitettu

noi olisi aikas siistit vanteet.

zr-1 vanteet, kromattuina = m/ \m/ m/ \m/ \m/ m/

• 2 weeks later...
Kirjoitettu
  Ja tuolta->  http://www.nettiauto.com/2129687 sit kaupoille. ;)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
Kirjoitettu

Täällä namia!  :-P

www.thirdgen.org/pictures-1989-chevy-camaro

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

;D

http://i38.photobucket.com/albums/e103/jinxergt/mulletmag.jpg

• 2 months later...
Kirjoitettu

\m/ \m/ \m/

Tohonkohan Jarno pyrkii  ;D

eka katoin että onko multa jääny jotain lukematta mutta ei se sitten ollutkaan jarnon auto.. mutta aivan törken makee  8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...