Jump to content

Vannoutuneille 3gen Camaro-miehille ja -naisille

Recommended Posts

• Replies 577
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Z-mo

141

• Jarno

48

• Sarita

26

• rokzetä

24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Kiinni veti.

mun ei oo kaukana tosta  ;D

E ja kuva vielä projektitopikista:

http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?action=dlattach;topic=16074.0;attach=26052;image

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Näitä kolmosgennerin camaroita kun kattelee,niin on kyllä ajaton korimalli. m/

80-luvun japseja ja eurokinnereitä ei voi autoiksi sanoa näiden rinnalla !!! puhumattakaan,kun käyntiin jyräyttää.

Kirjoitettu

Naamakuva vielä...

Näyttää ihan leikkiautolta... Mut toi sheivaus tekee kyl paljon näköö.

Kirjoitettu

hieno..  m/ kun olis hilloo niin kolmosesta saa kyllä oikeesti todella näyttävän m/

Kirjoitettu

Se on toi tuore valkoinen väri, ja sopivasti mustia juttuja+noi vanteet. En normioloissa tykkää valkosesta, mut tota se kyllä pukee.  \m/

Kirjoitettu

Pirun siistihän tuo, meinasin itsekkin poistaa ovenkahvat ja polttoainetankin täyttöaukon mutta käytännön syistä jätin kuitenkin paikalleen.

Kirjoitettu

Mun asiallinen kommentti yllä olevan kamaron etuvaloosta on poistettu??

No höh!! Tämän saa vielä yks 3gen maistaa nahoossaan! isoolla laikalla päästelen sen korista raakasti rautaa hallin lattialle!!

Vaan katso! Viel on päivä kun ls1 polvistuu, polvistuu ja armoa anoo, kun ylijumalainen TBI-Lucifer! vuodattaa monipisteruiskujen uhriveren epäjumalan alttarilla. On päivä tuleva kun hyvän ja pahan välinen viimeinen taistelu koittaa, ja väärä kuningas, kuningas TBI voittaa.....

RUAHHAHAHAHAH!!

Kirjoitettu

Mun asiallinen kommentti yllä olevan kamaron etuvaloosta on poistettu??

No höh!! Tämän saa vielä yks 3gen maistaa nahoossaan! isoolla laikalla päästelen sen korista raakasti rautaa hallin lattialle!!

Vaan katso! Viel on päivä kun ls1 polvistuu, polvistuu ja armoa anoo, kun ylijumalainen TBI-Lucifer! vuodattaa monipisteruiskujen uhriveren epäjumalan alttarilla. On päivä tuleva kun hyvän ja pahan välinen viimeinen taistelu koittaa, ja väärä kuningas, kuningas TBI voittaa.....

RUAHHAHAHAHAH!!

Vanha Jukka on herännyt, hieno homma!  ;D

Kirjoitettu

Vuoden paras verbaalinen purkaus  m/  Vaviskaa  \m/  :)

Kirjoitettu

Vanha Jukka on herännyt, hieno homma!  ;D

Vapise keskenäs sen wannabe-race pashas kans. HC race race tbi tulee ja syö sun ls1:ltä pään... tai jotain

Kirjoitettu

Vapise keskenäs sen wannabe-race pashas kans. HC race race tbi tulee ja syö sun ls1:ltä pään... tai jotain

jooo tapelkaa te siitä kakkossijasta samalla kun mun 305tpi vie teiltä molemmilta ovet  8)

Kirjoitettu

jooo tapelkaa te siitä kakkossijasta samalla kun mun 305tpi vie teiltä molemmilta ovet  8)

keräkkö sisulla ovet talteen  ;D

Kirjoitettu

Saa syödäkki, kunhan se sun raatos näkyy jossain ihmisten ilmoilla.

Kirjoitettu

Saa syödäkki, kunhan se sun raatos näkyy jossain ihmisten ilmoilla.

Täh?

Kirjoitettu

Tämä eijjoo sitte mikkää uhotopikki, joten suuta soukemmalle  >:(

Kirjoitettu

Se on niin verissä se uhoaminen tuolla Kauhavan suunnalla...

Millon se Hurja veistelee ne polykarbonaatti takalasit meille?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...