Jump to content

Vannoutuneille 3gen Camaro-miehille ja -naisille

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ostoskoriin vaan  m/

Vahan enemman kun olis tilaa, niin vois kylla lahtea tinkaamaan. Truckkia en kuitenkaan viitsi tuohon vaihtaa...  :-\

• Replies 577
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Z-mo

141

• Jarno

48

• Sarita

26

• rokzetä

24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Vahan enemman kun olis tilaa, niin vois kylla lahtea tinkaamaan. Truckkia en kuitenkaan viitsi tuohon vaihtaa...  :-\

no mitä murehit z-mo varas sen kumminki itteleen toimitukseen vaan ;D

Kirjoitettu

no mitä murehit z-mo varas sen kumminki itteleen toimitukseen vaan ;D

Ei kohta kerkee ajella kaikilla...

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Mä oon koittanu ja toimii... piste. 2  krt vuodessa uus kalvo ja vesi valuu pois

Ei sitte sulla tullu mieleen että aerodynamiikalla, lasin kaltevuudella ja tälläsillä seikoilla vois olla jotain vaikutusta ?

No jos joku urpo kirjittaa jollain heinähattu palstalla ettei toimi 30mph  sen valiantissa nii ei sitten..... stana

Ma itseasiassa vahaan kaikki lasit joka kerta ku pesen auton... Oon huomannu saman efektin ku rain-x:lla, eli pyyhkijoita ei oikeesti tarvi, joskus jos oikeen hiljaa menee ja sataa kovaa... Mutta siita en tietais ku Pickuppia en vahaa ja GTO on yleensa tallissa ku sataa :D Kuukaus sitten tosin onnistu sadekuuro yllattaa ja sammutin pyyhkijat ku niista ei oo ku haittaa..

Kaikki tallaa tavalaan.  :W

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Aijaijai!

putoo.. 3gen camaro duunattuna on enemmän ku iha vitun jepa  \m/

Kirjoitettu

putoo.. 3gen camaro duunattuna on enemmän ku iha vitun jepa  \m/

Arvaa alkoko kuumottaa noi C5 deep dish vanteet. Eteen 18x9.5 ja taakse 18x10.5, sais härskiä kumia alle.

Ja noi maalais gunmetal harmaaks. Spacerit ei vaan oikein innostais, mutta kai ne menis...

Kirjoitettu

Arvaa alkoko kuumottaa noi C5 deep dish vanteet. Eteen 18x9.5 ja taakse 18x10.5, sais härskiä kumia alle.

Ja noi maalais gunmetal harmaaks. Spacerit ei vaan oikein innostais, mutta kai ne menis...

spacer ajatuksena ahdistaa mutta mutta.. ei ne mua ponussa häirinny tai siitä huonompaa tehnyt  m/ joskus kun saan rahaa sikana ja päätän alkaa ajaa tosissaan.. toi äskönen sun linkittämä camaro on mun tai ainakin vastaava.. jotain noissa semi vanhoissa on mitä ei oo 4geneissä (poikkeuksia lukuun ottamatta(samin trans am).. se on fiilis..

Kirjoitettu

spacer ajatuksena ahdistaa mutta mutta.. ei ne mua ponussa häirinny tai siitä huonompaa tehnyt  m/ joskus kun saan rahaa sikana ja päätän alkaa ajaa tosissaan.. toi äskönen sun linkittämä camaro on mun tai ainakin vastaava.. jotain noissa semi vanhoissa on mitä ei oo 4geneissä (poikkeuksia lukuun ottamatta(samin trans am).. se on fiilis..

Joo, kyllä spacereihin ajatuksena tottuu. Ja jossain kohtaa ne kuiteski unohtaa että ne edes on autossa. Noi vanteet maksais $562, eli noin 400 euroa.  ;D

Plus tietty rahdit ja tullit, mutta niitä nyt ei kukaan laske. Kumit sit tietty oliskin vähän tyyriimmät.

Kirjoitettu

On siistit, melkein jo innostuin kunnes näin hinnan...

Ei kai toi nyt ihan hirveesti ole ::) itse taidan hankkia noi ens kesaksi ja paalle laittaa nitot :W

Kirjoitettu

Ei kai toi nyt ihan hirveesti ole ::) itse taidan hankkia noi ens kesaksi ja paalle laittaa nitot :W

Ei noi pahat oo, enemmänki ihan normaalin hintaset. C5 vanteisiin verrattuna vaan tuplat, se ehkä vähän järkytti tällästä herkkää sielua.

Mutta noi on kyllä maukkaat...  m/

Kirjoitettu

Löyty kuva noista Camaron alla. En tiedä, ei nyt välttämättä iske...  :-\

joo ei superhienot, muttei rumatkaan. Mustana noi kai hiukan hamaa ::)

Kirjoitettu

Löyty kuva noista Camaron alla. En tiedä, ei nyt välttämättä iske...  :-\

joo ei superhienot, muttei rumatkaan. Mustana noi kai hiukan hamaa ::)

Kokomustana menis paremmin ku hyvin.

Kirjoitettu

Kokomustana menis paremmin ku hyvin.

Makuasioita.

Minun mielestäni näyttää hyvältä just noin kun on kuvassa.

Kirjoitettu

Makuasioita.

Minun mielestäni näyttää hyvältä just noin kun on kuvassa.

m/

Kirjoitettu

aikas mukavasti istuu tohon kokonaisuuteen s-10 ZQ8 vanne,iha 16x8 vaa. m/

-.-.-.jpg}

Kirjoitettu

Noi vanteet näyttää hyvältä. Pitäsköhän hommata omaan Irocciin....

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...