Jump to content

Vannoutuneille 3gen Camaro-miehille ja -naisille

Recommended Posts

Kirjoitettu

Valivali.  ;D

Nojoo... Invalodjuhan kylla on vahan miinusta ja coverit nyt ei ole kovinkaan vaikea poistaa.

Mutta ihan paska siis.  m/ ;D

Ei paska missään nimessä, kehityskelpoinen.  ;D

Onko jossain myynnissä?

• Replies 577
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Z-mo

141

• Jarno

48

• Sarita

26

• rokzetä

24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Onko jossain myynnissä?

Jep.  m/ Haluais vaihtaa jonkunmoiseen pickuppiin...  :W

Kirjoitettu

Jep.  m/ Haluais vaihtaa jonkunmoiseen pickuppiin...  :W

Mitä maksais taaloissa?

Kirjoitettu

Valivali.  ;D

Nojoo... Invalodjuhan kylla on vahan miinusta ja coverit nyt ei ole kovinkaan vaikea poistaa.

Mutta ihan paska siis.  m/ ;D

Hehe, ei kauheen hyva ajella sateella kun pyyhkijat on poistettu ;D

Kirjoitettu

Ajaa tarpeeks lujaa, niin ei vesisade haittaa.  \m/

Kirjoitettu

Ajaa tarpeeks lujaa, niin ei vesisade haittaa.  \m/

;D keventaminen aina kannattaa aloittaa vahemman tarkeista niin kuin pyyhkijat/puhaltimen moottori :W

Kirjoitettu

Ei mulla ollu panterassakaan suteja paikalla, rain-x vaan lasin pintaan niin hyvin pärjää ilman pyyhkijöitä

Kirjoitettu

Ei mulla ollu panterassakaan suteja paikalla, rain-x vaan lasin pintaan niin hyvin pärjää ilman pyyhkijöitä

Mut siihen on syy miks sulla niita ei ole paikoillaa=ne ei pysy ;D ei tollaset rain-x.sit mitaan auta rankkasateessa. Lasin pinnalle pakkautuu vetta ja se pitaa siirtaa pois :)

Kirjoitettu

Toi olis ollu vuosituhannen ryöstö $13,500 hinnalla.

Totta.

Tosin niitä omistajan myyntihaluja saattaisi saada heräämään jos tarjoaisi hiukan enemmän, ja silti oltaisiin vielä ryöstön puolella.  ;)

Kirjoitettu

Totta.

Tosin niitä omistajan myyntihaluja saattaisi saada heräämään jos tarjoaisi hiukan enemmän, ja silti oltaisiin vielä ryöstön puolella.  ;)

Kyllä. Tossa on aika paljon samoja/samantyyppisiä ratkaisua mitä omassa, niin voi kyllä sanoa että tollasella $13,500 summalla ei tee vielä oikeen mitään jos pitää se autokin ostaa aluks. Plus, mulla on vakiotekniikka. Kaveri on iskenyt koneeseen, lootaan ja perään rahaa kiinni isosti. Lisäksi noi vanteet ei oo ihan ilmaiset...

Kirjoitettu

Mut siihen on syy miks sulla niita ei ole paikoillaa=ne ei pysy ;D ei tollaset rain-x.sit mitaan auta rankkasateessa. Lasin pinnalle pakkautuu vetta ja se pitaa siirtaa pois :)

Aha  ::)

Kirjoitettu

Kyllä. Tossa on aika paljon samoja/samantyyppisiä ratkaisua mitä omassa, niin voi kyllä sanoa että tollasella $13,500 summalla ei tee vielä oikeen mitään jos pitää se autokin ostaa aluks. Plus, mulla on vakiotekniikka. Kaveri on iskenyt koneeseen, lootaan ja perään rahaa kiinni isosti. Lisäksi noi vanteet ei oo ihan ilmaiset...

Olis pitänyt ostaa tää niin Z-mo olis teltan kanssa tossa meidän parkkiksella pyhiinvaelluksella  ;D

Kirjoitettu

I am keeping the car. Just cant let it go, even If I cant make the house payments.

Oikee meininki, aina voi asuu trailerissaki ;)

En ymmärrä et tommosii helmii synnytetään useinki vuostolkulla ja sit aletaan myymään.

Kirjoitettu

Aha  ::)

Rain-X is great stuff.  It only works above about 30 mph. Otherwise ya gotta use wipers.

Et silleen, no voipi olla ettet aja koskaan kovempaa ::) tama litku aiheuttaa pyyhkioiden kirskuntaa, mut varmaan ihan ok sivu/takalasissa m/

Kirjoitettu

Olis pitänyt ostaa tää niin Z-mo olis teltan kanssa tossa meidän parkkiksella pyhiinvaelluksella  ;D

Se olis tiiliskivien päällä. Ja sit mun autossa olis sattumalta just samanlaiset Boydin vanteet ja samalla rengastuksella.

On tossakin alustassa vielä hifisteltävää ja sisustassa mutta muuten on kyllä värkkiä rakennettu hyvällä maulla.

Ja ehkä joutus Suomen oloissa tohonkin asentamaan pyyhkijät ja lämppärin...

En ymmärrä et tommosii helmii synnytetään useinki vuostolkulla ja sit aletaan myymään.

Tollakin myyjällä himassa varmaan joku nalkuttava nainen itkemässä...

Kirjoitettu

Tollakin myyjällä himassa varmaan joku nalkuttava nainen itkemässä...

Vaihtoon...

Kirjoitettu

Rain-X is great stuff.  It only works above about 30 mph. Otherwise ya gotta use wipers.

Et silleen, no voipi olla ettet aja koskaan kovempaa ::) tama litku aiheuttaa pyyhkioiden kirskuntaa, mut varmaan ihan ok sivu/takalasissa m/

Mä oon koittanu ja toimii... piste. 2  krt vuodessa uus kalvo ja vesi valuu pois

Ei sitte sulla tullu mieleen että aerodynamiikalla, lasin kaltevuudella ja tälläsillä seikoilla vois olla jotain vaikutusta ?

No jos joku urpo kirjittaa jollain heinähattu palstalla ettei toimi 30mph  sen valiantissa nii ei sitten..... stana

Kirjoitettu

Mä oon koittanu ja toimii... piste. 2  krt vuodessa uus kalvo ja vesi valuu pois

Ei sitte sulla tullu mieleen että aerodynamiikalla, lasin kaltevuudella ja tälläsillä seikoilla vois olla jotain vaikutusta ?

No jos joku urpo kirjittaa jollain heinähattu palstalla ettei toimi 30mph  sen valiantissa nii ei sitten..... stana

;D

Kirjoitettu

;D m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...