Z-mo Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Valivali. Nojoo... Invalodjuhan kylla on vahan miinusta ja coverit nyt ei ole kovinkaan vaikea poistaa. Mutta ihan paska siis. Ei paska missään nimessä, kehityskelpoinen. Onko jossain myynnissä?
TexFinn Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Onko jossain myynnissä? Jep. Haluais vaihtaa jonkunmoiseen pickuppiin...
Z-mo Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Jep. Haluais vaihtaa jonkunmoiseen pickuppiin... Mitä maksais taaloissa?
TexFinn Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Mitä maksais taaloissa? Ei oo viela vastannut.
GTATL Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Valivali. Nojoo... Invalodjuhan kylla on vahan miinusta ja coverit nyt ei ole kovinkaan vaikea poistaa. Mutta ihan paska siis. Hehe, ei kauheen hyva ajella sateella kun pyyhkijat on poistettu
TexFinn Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Hehe, ei kauheen hyva ajella sateella kun pyyhkijat on poistettu Ajaa tarpeeks lujaa, niin ei vesisade haittaa.
GTATL Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Ajaa tarpeeks lujaa, niin ei vesisade haittaa. keventaminen aina kannattaa aloittaa vahemman tarkeista niin kuin pyyhkijat/puhaltimen moottori
pantera Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Hehe, ei kauheen hyva ajella sateella kun pyyhkijat on poistettu Ei mulla ollu panterassakaan suteja paikalla, rain-x vaan lasin pintaan niin hyvin pärjää ilman pyyhkijöitä
GTATL Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Ei mulla ollu panterassakaan suteja paikalla, rain-x vaan lasin pintaan niin hyvin pärjää ilman pyyhkijöitä Mut siihen on syy miks sulla niita ei ole paikoillaa=ne ei pysy ei tollaset rain-x.sit mitaan auta rankkasateessa. Lasin pinnalle pakkautuu vetta ja se pitaa siirtaa pois
somnamnaa Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Tässä olis ainakin minun mielestäni parempi camaro: http://www.thirdgen.org/techboard/camaros-sale/622921-1992-chevy-camaro-25th.html Ei inva lootaa ja ainakin minulle riittäisi toistaiseksi toi reilut 400 kaakkia pyöriltä...
Z-mo Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Tässä olis ainakin minun mielestäni parempi camaro: http://www.thirdgen.org/techboard/camaros-sale/622921-1992-chevy-camaro-25th.html Toi olis ollu vuosituhannen ryöstö $13,500 hinnalla. Kannattaa lukea loppuun... Myyjän kommentti: I am keeping the car. Just cant let it go, even If I cant make the house payments. Thanks for all the interest.
somnamnaa Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Toi olis ollu vuosituhannen ryöstö $13,500 hinnalla. Totta. Tosin niitä omistajan myyntihaluja saattaisi saada heräämään jos tarjoaisi hiukan enemmän, ja silti oltaisiin vielä ryöstön puolella.
Z-mo Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Totta. Tosin niitä omistajan myyntihaluja saattaisi saada heräämään jos tarjoaisi hiukan enemmän, ja silti oltaisiin vielä ryöstön puolella. Kyllä. Tossa on aika paljon samoja/samantyyppisiä ratkaisua mitä omassa, niin voi kyllä sanoa että tollasella $13,500 summalla ei tee vielä oikeen mitään jos pitää se autokin ostaa aluks. Plus, mulla on vakiotekniikka. Kaveri on iskenyt koneeseen, lootaan ja perään rahaa kiinni isosti. Lisäksi noi vanteet ei oo ihan ilmaiset...
pantera Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Mut siihen on syy miks sulla niita ei ole paikoillaa=ne ei pysy ei tollaset rain-x.sit mitaan auta rankkasateessa. Lasin pinnalle pakkautuu vetta ja se pitaa siirtaa pois Aha
somnamnaa Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kyllä. Tossa on aika paljon samoja/samantyyppisiä ratkaisua mitä omassa, niin voi kyllä sanoa että tollasella $13,500 summalla ei tee vielä oikeen mitään jos pitää se autokin ostaa aluks. Plus, mulla on vakiotekniikka. Kaveri on iskenyt koneeseen, lootaan ja perään rahaa kiinni isosti. Lisäksi noi vanteet ei oo ihan ilmaiset... Olis pitänyt ostaa tää niin Z-mo olis teltan kanssa tossa meidän parkkiksella pyhiinvaelluksella
Möykkä Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 I am keeping the car. Just cant let it go, even If I cant make the house payments. Oikee meininki, aina voi asuu trailerissaki En ymmärrä et tommosii helmii synnytetään useinki vuostolkulla ja sit aletaan myymään.
GTATL Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Aha Rain-X is great stuff. It only works above about 30 mph. Otherwise ya gotta use wipers. Et silleen, no voipi olla ettet aja koskaan kovempaa tama litku aiheuttaa pyyhkioiden kirskuntaa, mut varmaan ihan ok sivu/takalasissa
Z-mo Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Olis pitänyt ostaa tää niin Z-mo olis teltan kanssa tossa meidän parkkiksella pyhiinvaelluksella Se olis tiiliskivien päällä. Ja sit mun autossa olis sattumalta just samanlaiset Boydin vanteet ja samalla rengastuksella. On tossakin alustassa vielä hifisteltävää ja sisustassa mutta muuten on kyllä värkkiä rakennettu hyvällä maulla. Ja ehkä joutus Suomen oloissa tohonkin asentamaan pyyhkijät ja lämppärin... En ymmärrä et tommosii helmii synnytetään useinki vuostolkulla ja sit aletaan myymään. Tollakin myyjällä himassa varmaan joku nalkuttava nainen itkemässä...
Möykkä Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Tollakin myyjällä himassa varmaan joku nalkuttava nainen itkemässä... Vaihtoon...
pantera Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Rain-X is great stuff. It only works above about 30 mph. Otherwise ya gotta use wipers. Et silleen, no voipi olla ettet aja koskaan kovempaa tama litku aiheuttaa pyyhkioiden kirskuntaa, mut varmaan ihan ok sivu/takalasissa Mä oon koittanu ja toimii... piste. 2 krt vuodessa uus kalvo ja vesi valuu pois Ei sitte sulla tullu mieleen että aerodynamiikalla, lasin kaltevuudella ja tälläsillä seikoilla vois olla jotain vaikutusta ? No jos joku urpo kirjittaa jollain heinähattu palstalla ettei toimi 30mph sen valiantissa nii ei sitten..... stana
GTATL Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Mä oon koittanu ja toimii... piste. 2 krt vuodessa uus kalvo ja vesi valuu pois Ei sitte sulla tullu mieleen että aerodynamiikalla, lasin kaltevuudella ja tälläsillä seikoilla vois olla jotain vaikutusta ? No jos joku urpo kirjittaa jollain heinähattu palstalla ettei toimi 30mph sen valiantissa nii ei sitten..... stana
somnamnaa Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2011 No jos joku urpo kirjittaa jollain heinähattu palstalla ettei toimi 30mph sen valiantissa nii ei sitten..... stana
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään