cam95 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Lämppärinkennon paluukierto on syylariin ylävesiletkun alapuolelle.Sisäänmenon voit ottaa läppärungosta(orkkismalli),imusarjasta,tai vesipumpulta. Ok, läppärungosta tai imusarjasta onnistuu tuossa minun autossa, vesipumpussa ei ole lähtöä, Edelbrock alumiini pumppu. Paluu ei onnistu syyläriin kun autoon on vaihdettu vakiota isompi alumiinisyyläri eikä siinä ole ylimääräisiä yhteitä. Muualle pitää laittaa paluu.
BadassZ28 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2010 http://hxklaq.bay.livefilestore.com/y1pm0YePKIN4xYGJR3wUMIC_S87fwF7iGk51w-q-85Jke5jBx2ORAPxOcnaqJ3e9S6EYlASM99CnfkBxIjaYXjFl8xZtBy2XkU5/camaro.jpg Komia on!
jussih Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kattelin tuossa vanhaa tekniikanmailmaa niin näky tuo oma auto olleen siinä koeajossa, joskus ollut hyvässä kunnossa edes.
Mika Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kattelin tuossa vanhaa tekniikanmailmaa niin näky tuo oma auto olleen siinä koeajossa, joskus ollut hyvässä kunnossa edes. Kuvia koko kansan näytille
Z-mo Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Ihan jees. Sumarit vaan vähän meinaa pilata...
HFB Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 onnistunut rajaus tossa kaksivärisyydessä, värivalinta ei kylä olis itelle mieleen
balez Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 onnistunut rajaus tossa kaksivärisyydessä, värivalinta ei kylä olis itelle mieleen tollanen kaksväritys oli suunnitelmis pitkään vielä tätä kevättä, tosin ponuun mutta heivasin sen lopuksi kumminkin.. ei toi pahalta näytä
jussih Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2010 Kuvia koko kansan näytille Ei ole scanneria, mutta ihan hyvä juttu ei ne pahemmin haukkunut, on siitä mitattu kaikki kiihtyvyydet ja jarrutukset jne mitä yleensäkkin. Numero on 17/83 jos jotakin nuo testit kiinnostaa. huuto.netistä noita saa vanhoja numeroita eurolla parilla kipale, olen koittanut noita camaro aiheisia keräillä.
rokzetä Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2010 muistuttaa profiililtaan jotenki Dioren ponua..hmmm,tuollanen lippa takalasin yläreunassa näyttää aika hyvältä.
Z-mo Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2010 Oli hukkunu koko sivuston tärkein topikki jo kolmannelle sivulle. Jotain oli tehtävä.
Möykkä Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2010 Siisti! Komppaan. Tässä tosta aiemmin laittamastas toinen, on kyllä härski peli:
Z-mo Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2010 Komppaan. Tässä tosta aiemmin laittamastas toinen, on kyllä härski peli: Kun täytyy alkaa funtsailee sun kolmosen tulevaa väritystä, niin mä äänestän jotain tän tyyppistä.
Z-mo Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2010 Drag queen/race look ei iske, mutta tässä on väri enemmän ku kohallaan.
F350 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2010 Drag queen/race look ei iske, mutta tässä on väri enemmän ku kohallaan. eikä oo mitkään kolkytsarjalaiset takarenkaat
Möykkä Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2010 Kun täytyy alkaa funtsailee sun kolmosen tulevaa väritystä, niin mä äänestän jotain tän tyyppistä. Hhääh, täytyyks tää nyt ymmärtää niin, ettet oo oikee vakuuttunu mun two-tone matta- etkä camouflagevisioista...? No joo, joku kaksväri vois olla aivan jees.
Z-mo Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2010 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2010 Hhääh, täytyyks tää nyt ymmärtää niin, ettet oo oikee vakuuttunu mun two-tone matta- etkä camouflagevisioista...? No joo, joku kaksväri vois olla aivan jees. Mattaharmaa pommikone look.
Möykkä Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2010 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2010 Mattaharmaa pommikone look. Kiinni veti.
Z-mo Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2010 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2010 Kiinni veti. Just tollanen, ehkä "vähä" nätimpi viimeistely ulkopintaan. Mutta ei paljoa...
Möykkä Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2010 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2010 Just tollanen, ehkä "vähä" nätimpi viimeistely ulkopintaan. Mutta ei paljoa... Joo keulasta toi ritilä mäkeen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään