Jump to content

Vannoutuneille 3gen Camaro-miehille ja -naisille

Recommended Posts

Kirjoitettu

Lämppärinkennon paluukierto on syylariin ylävesiletkun alapuolelle.Sisäänmenon voit ottaa läppärungosta(orkkismalli),imusarjasta,tai vesipumpulta.

Ok, läppärungosta tai imusarjasta onnistuu tuossa minun autossa, vesipumpussa ei ole lähtöä, Edelbrock alumiini pumppu. Paluu ei onnistu syyläriin kun autoon on vaihdettu vakiota isompi alumiinisyyläri eikä siinä ole ylimääräisiä yhteitä. Muualle pitää laittaa paluu.

• 1 month later...
  • Replies 577
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Z-mo

141

• Jarno

48

• Sarita

26

• rokzetä

24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

http://hxklaq.bay.livefilestore.com/y1pm0YePKIN4xYGJR3wUMIC_S87fwF7iGk51w-q-85Jke5jBx2ORAPxOcnaqJ3e9S6EYlASM99CnfkBxIjaYXjFl8xZtBy2XkU5/camaro.jpg

Komia on! \m/

Kirjoitettu

Kattelin tuossa vanhaa tekniikanmailmaa niin näky tuo oma auto olleen siinä koeajossa, joskus ollut hyvässä kunnossa edes.

Kirjoitettu

Kattelin tuossa vanhaa tekniikanmailmaa niin näky tuo oma auto olleen siinä koeajossa, joskus ollut hyvässä kunnossa edes.

Kuvia koko kansan näytille  m/

Kirjoitettu

onnistunut rajaus tossa kaksivärisyydessä, värivalinta ei kylä olis itelle mieleen

Kirjoitettu

onnistunut rajaus tossa kaksivärisyydessä, värivalinta ei kylä olis itelle mieleen

tollanen kaksväritys oli suunnitelmis pitkään vielä tätä kevättä, tosin ponuun mutta heivasin sen lopuksi kumminkin.. ei toi pahalta näytä  m/

Kirjoitettu

Kuvia koko kansan näytille  m/

Ei ole scanneria, mutta ihan hyvä juttu ei ne pahemmin haukkunut, on siitä mitattu kaikki kiihtyvyydet ja jarrutukset jne mitä yleensäkkin.

Numero on 17/83 jos jotakin nuo testit kiinnostaa. huuto.netistä noita saa vanhoja numeroita eurolla parilla kipale, olen koittanut noita camaro aiheisia keräillä.

• 2 months later...
Kirjoitettu

m/ muistuttaa profiililtaan jotenki Dioren ponua..hmmm,tuollanen lippa takalasin yläreunassa näyttää

aika hyvältä. 8)

982508535.jpg}

• 3 months later...
Kirjoitettu

Oli hukkunu koko sivuston tärkein topikki jo kolmannelle sivulle. Jotain oli tehtävä.

5062886074_db88a07fe1_o.jpg}

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Siisti!

Komppaan.

Tässä tosta aiemmin laittamastas toinen, on kyllä härski peli:

numerot_riipastu.jpg}

Kirjoitettu

Komppaan.

Tässä tosta aiemmin laittamastas toinen, on kyllä härski peli:

Kun täytyy alkaa funtsailee sun kolmosen tulevaa väritystä, niin mä äänestän jotain tän tyyppistä.  ;D

36c6f0e6.jpg}

Kirjoitettu

Drag queen/race look ei iske, mutta tässä on väri enemmän ku kohallaan.

DSCN1952.jpg}

Kirjoitettu

Drag queen/race look ei iske, mutta tässä on väri enemmän ku kohallaan.

eikä oo mitkään kolkytsarjalaiset takarenkaat ;)
Kirjoitettu

Kun täytyy alkaa funtsailee sun kolmosen tulevaa väritystä, niin mä äänestän jotain tän tyyppistä.  ;D

Hhääh, täytyyks tää nyt ymmärtää niin, ettet oo oikee vakuuttunu mun two-tone matta- etkä camouflagevisioista...?

No joo, joku kaksväri vois olla aivan jees.

jousistailmaloppu.jpg}

Kirjoitettu

Hhääh, täytyyks tää nyt ymmärtää niin, ettet oo oikee vakuuttunu mun two-tone matta- etkä camouflagevisioista...?

No joo, joku kaksväri vois olla aivan jees.

Mattaharmaa pommikone look.

Kirjoitettu

Kiinni veti.

;D

Just tollanen, ehkä "vähä" nätimpi viimeistely ulkopintaan. Mutta ei paljoa...

Kirjoitettu

;D

Just tollanen, ehkä "vähä" nätimpi viimeistely ulkopintaan. Mutta ei paljoa...

Joo keulasta toi ritilä mäkeen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...