-vellu Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2008 Konttilöytö. Tuo rupee jo olemaan arvossa jos on aito eikä varastettu...
Soppa Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2008 Tommoseltahan se suunnilleen kuuluu irocin kuulostaa http://www.tsup.fi/~soppa/uusi_kone/cutout_wroom.mpg
rokzetä Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2009 tyyliä. mitäs sitä kuitupeltiä laittamaan kun pärjää ilmankin.
HFB Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2009 tyyliä. mitäs sitä kuitupeltiä laittamaan kun pärjää ilmankin. ompa muuten komee
Z-mo Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2009 Hell yeah, järisyttävän siisti.
Guest JH-Q Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Ehdottoman hyvä talviauto, huomatkaa miten on hylkinyt lunta! Ilmottaudun siis F-ruhon tuoreeksi (onnelliseksi?) omistajaksi. Onhan mulla tuo Darkien kanssa yhteinen ponu, mutta piti sitten omakin saada Eihän satu olemaan kenenkään foorumilaisen entinen kulkine? Nimittäin olen 28. omistaja. http://www.darkie.kuvat.fi/kuvat/Camaro+RS/komerotalvi.jpg/_small.jpg
Darkie Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Pontiac on siis astetta lähempänä mun! \o/
mikke Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Ehdottoman hyvä talviauto, huomatkaa miten on hylkinyt lunta! Ilmottaudun siis F-ruhon tuoreeksi (onnelliseksi?) omistajaksi. Onhan mulla tuo Darkien kanssa yhteinen ponu, mutta piti sitten omakin saada siitä se lähtee suorastaan sulattaa lunta ympäriltään
peltzi80 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Tervetuloa porukkaan. Aina 3genejä mahtuu lisää
Sarita Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Ilmottaudun siis F-ruhon tuoreeksi (onnelliseksi?) omistajaksi. Hienoa! Tule vielä jäseneksi, Darkiehan jo on.
set28 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Hiilari Iroc-hood. Mä en kyl tajuu tota,et miks noi pitää jättää tollasiks,eikä maalata väriin
Z-mo Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Mä en kyl tajuu tota,et miks noi pitää jättää tollasiks,eikä maalata väriin Ei muuten kukaan tietäis, että se on hiilaria. Mä tykkään.
Vici Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Mä en kyl tajuu tota,et miks noi pitää jättää tollasiks,eikä maalata väriin Niin ja eihän toi oo mustaa vaan hiilarin näköistä
set28 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Sä nyt muutenkin tykkäät ihme asioista Sorry OT
Z-mo Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Sä nyt muutenkin tykkäät ihme asioista Sorry OT Tuut sit järkyttymään ku näät mun auton seuraavan kerran liikenteessä... Siinä nimittäin ei todellakaan tuu olee muun auton värinen konepeitto.
set28 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Mä en järkyty mistään.En vaan ymmärrä
Darkie Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2009 Ei muuten kukaan tietäis, että se on hiilaria. Mä tykkään. On se vähän oudon näköstä mun(kin) mielestä.
Jii Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2009 tyylikäs. Juuri tollainen on omasta tulossa joskus vuosien päästä. Tai ainakin mielessä on...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään