Guest pile Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2007 Niin on, se on eri patti ku LS1. Eikä se LS2 mene siltikään vakiona 185km/h loppunopeuksia vartilla. Ja tässähän tais olla pohjimmiltaan kyse LS1:stä, missä ei ole 400hv vakiona, vaan olisko ollu 305hv. Elikkä ihan hyvin on tullu lisäpotkua LS1:seen, vaikka boksia on "tietämätön harrastaja räpelöinyt"... siis hakemalla noita säätöja saa vaikka mihin kohdalleenja kaikki rakkineet kulkemaan(vaikka mustalaisen hevoosen) kun on aikaa mutta edelleen olen sitä mieltä että suomesta ei löydy sellaista pajaa/ yksityitä henkilöä joka ottaa vieraan kärryn ja todellakin säätää sen kohdilleen eikä riko sitä siinä kohtuu ajassa 1-2 tunnissa eli ihan odottaessa. ja turha tästä kenenkään on ruveta herneitä kaiveleman nenästään. ps. ja tuo ns. 100 hepan lisä koneelle ei kummosia säätöjä vielä tarvi paitsi jos se otetaan pelkällä säätämisellä ja kaikki muu on vakiota.
GTATL Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Niin on, se on eri patti ku LS1. Eikä se LS2 mene siltikään vakiona 185km/h loppunopeuksia vartilla. Ja tässähän tais olla pohjimmiltaan kyse LS1:stä, missä ei ole 400hv vakiona, vaan olisko ollu 305hv. Elikkä ihan hyvin on tullu lisäpotkua LS1:seen, vaikka boksia on "tietämätön harrastaja räpelöinyt"... en ma kylla ole missaan vaiheessa vaittanyt pekan olevan rapeltaja! toi 185 gto.lla oli tietysti hiukan liiolteltua, koska taalla pilkun nussiat tarttuu heti kaikkeen.heh heh. ikavakseni taytyy todeta etta vakio LS2 on ajettu kylla kovaa, siis nyt puhun perus moottorista. pakoputkistot ja pienta tune uppia boksiin on paasty hyvin lahelle tota 185. LS1 on muistaakseni saanut 345hv corvette, mutta keta se kiinnostaa. takaisin johto sarjaan. mitenhan 3.gen 87-92 oma nopeusmittari toimii boksin vaihdon jalkeen? veikkasin etta tolla boksilla(ls) joutuu kayttamaan gm omia suorasytty osia, joten tosta muutoksesta tulisi helvetin paljon kalliimpi kuin laittamalla suoraan haltekin 6gmx.
Guest Jukka Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 takaisin johto sarjaan. mitenhan 3.gen 87-92 oma nopeusmittari toimii boksin vaihdon jalkeen? veikkasin etta tolla boksilla(ls) joutuu kayttamaan gm omia suorasytty osia, joten tosta muutoksesta tulisi helvetin paljon kalliimpi kuin laittamalla suoraan haltekin 6gmx. Minä mistään tiedä, mutta käsittääkseni tämän ls1 pcm:n pystyy ohjelmoida ohjaamaan myös näitä vanhempia kipinälaitteita. Tuo nopeusmittari toimii varmaan ihan niinkuin ennenkin jos autossa on alunperinkin sähköinen nopeusmittari?
Guest Jukka Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Ja mooottorimodifikaatiot oli lueteltu tuola sivuilla: Engine Modifications A crankshaft sensor and camshaft sensor must be added to the 1995 and older engines. If not using a Vortec engine, a 96-99 Vortec crank timing reluctor, timing cover, and crankshaft sensor must be installed. The four tooth crankshaft reluctor ring is installed behind the timing cover. The crankshaft sensor is installed into the Vortec timing cover. If not using a 96-99 Vortec balancer, the balancer must have material removed (surface mating to the crank timing sprocket) so that the crankshaft pulley does not extend beyond the other pulleys.
Z-mo Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 sulla tuntuu olevan hirvea tarve alkaa kinastelemaan joka asiasta Se tietysti tuntuu siltä, että toinen ei ajattele jos on erimieltä. Sun mielestä tpi-koneissa ei oo ikinä ollu isoa jakajaa, mun mielestä on ollu. Ja sun mielestä LS1:sen boksi on huono juttu kun taas mun mielestä se on hyvä juttu. Ei se oo sen ihmeempää. Eikä mulla oo mitään tarvetta alkaa kinastelemaan, kerron vaan oman mielipiteeni, ihan niinku sinäkin. Vielä tuosta LS1-johtosarjasta, liikaa vaihtoehtoja ei oo ikinä. Esim. kaverin Camarossa on Haltech, asennettu ja säädetty asiantuntevassa pajassa, ei takapihalla perstuntumalla. Tekee sellaista, että saattaa joskus ajon aikana resetoida itte ittensä. Aika veemäinen vika, jos vaikka satut ajaa radalla kahta sataa ja auto sammuu just ku oot kääntymässä mutkaan... Ja jos ei satu olee läppäriä mukana, niin autohan jää siihen. Boksia on ihmetelty maahantuonnissa yms. Eikä tunnu vikaa löytyvän. Haltech on edullinen vaihtoehto, ja osaavia säätäjiä löytyy. Toi LS1-boksi on vaan vielä halvempi...
GTATL Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 sori meni vahan overiksi onnea ensimmaiselle muutostyon tekialle. mun mielesta ton boksin asentamiselle ei ole perusteita jos ei kayta sahkolaatikkoa/ls suorasyttyosia.olen makin kuullut noista haltekin ongelmista, taytyy vain muistaa jos autossa on sahko vikoja ne ei aina johdu ohjainlaitteesta.
juha Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2007 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/LS1-LS6-LT1-TPI-Vortec-Engine-Harness-Conversion-Kit_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33596QQihZ014QQitemZ330165886240QQrdZ1QQsspagenameZWDVW Onko tuo sama setti mistä Senior laittoi ensimmäisen linkin ?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään