avogta-89 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2007 eikö täällä turun seudulla ole koskaan f-body miittinkiä
Chonder Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2007 eikö täällä turun seudulla ole koskaan f-body miittinkiä Eipä näy olevan. mä olisin ainakin mukana jos muitakin kiinnostais... toivottavasti ei käy samalla tavalla kun kävi turun STW miitinkin kanssa: paikalla oli yleensä 2 autoa e- jos f-body ja stw miitinkit laitetaan samaan paikkaan samaan aikaan niin voitais saada 4 autoo kasaan!
avogta-89 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2007 Eipä näy olevan. mä olisin ainakin mukana jos muitakin kiinnostais... toivottavasti ei käy samalla tavalla kun kävi turun STW miitinkin kanssa: paikalla oli yleensä 2 autoa e- jos f-body ja stw miitinkit laitetaan samaan paikkaan samaan aikaan niin voitais saada 4 autoo kasaan! repäistään ja hommataan ainakin 5-autoa paikalle
Jarno Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2007 eikos turun seudulla nyt ainakin kalustoa ole..? jarkkaatte vaikka johonkin cruisingin yhteyteen ekaksi!! HYVAHYVA,homma pyorimaan!!
avogta-89 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 no sitten toimimaan... ketkä lähtisi jos järkätään joku aika ja paikka?
Chonder Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 ketkä lähtisi jos järkätään joku aika ja paikka? Minäminä
jontte Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 no sitten toimimaan... ketkä lähtisi jos järkätään joku aika ja paikka? Ehkä,mahdollisesti.
JP Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 no sitten toimimaan... ketkä lähtisi jos järkätään joku aika ja paikka? Ei hullumpi idea.Tulossa ollaan.
avogta-89 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2007 koskas sopii... meillä auto liikenteessä varmaan joulukuuhun saakka
avogta-89 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2007 sitten olisi jo 5 koossa lisää mahtuisi viellä...
Guest vatanen Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 mikäs olis semmoinen ajankohta
avogta-89 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 kaikki periaatteessa sopii...ainaskin meille kumpi parempi arki ilta tai viikonloppu?
Guest vatanen Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 mulle sopisi ainakin viikonloput paremmin
avogta-89 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 nyt viikonloppuna vai ens viikonloppuna
avogta-89 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 ketkä haluu tulla miittinkiin ja nyt vai ens viikon la? auranlaakson abc vois olla hyvä paikka...
jontte Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 ketkä haluu tulla miittinkiin ja nyt vai ens viikon la? auranlaakson abc vois olla hyvä paikka... Koska vaan sopii.tosin selkä ei viellä taivu et pääsis trans amilla.
Chonder Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 ketkä haluu tulla miittinkiin ja nyt vai ens viikon la? auranlaakson abc vois olla hyvä paikka... Auranlaakso kuulostaa kyl hyvältä paikalta, mullekkin käy näin alustavasti molemmat lauantait, tosin ikinä ei tiedä milloin tulee soitto töihin...
avogta-89 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2007 huomenna? jos mennään 18.00 niin siellä on muitakin jenkkejä... kaikki käy
avogta-89 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2007 ok tulossa ollaan hyvä juttu
avogta-89 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2007 hyvä juttu että porukkaa löytyy
avogta-89 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2007 3-paikalla saatiin nätettyä sentään minkälainen auto saa aikaan parhaat burnis sauhut
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään