Jump to content

turkuun joku miittinki...


Recommended Posts

Posted

eikö täällä turun seudulla ole koskaan f-body miittinkiä ???

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • avogta-89

    36

  • Chonder

    11

  • Puuhis

    6

  • JP

    5

Top Posters In This Topic

Posted

eikö täällä turun seudulla ole koskaan f-body miittinkiä ???

Eipä näy olevan. mä olisin ainakin mukana jos muitakin kiinnostais... toivottavasti ei käy samalla tavalla kun kävi turun STW miitinkin kanssa: paikalla oli yleensä 2 autoa  m-

 

e- jos f-body ja stw miitinkit laitetaan samaan paikkaan samaan aikaan niin voitais saada 4 autoo kasaan!

Posted

Eipä näy olevan. mä olisin ainakin mukana jos muitakin kiinnostais... toivottavasti ei käy samalla tavalla kun kävi turun STW miitinkin kanssa: paikalla oli yleensä 2 autoa  m-

 

e- jos f-body ja stw miitinkit laitetaan samaan paikkaan samaan aikaan niin voitais saada 4 autoo kasaan!

repäistään ja hommataan ainakin 5-autoa paikalle m/

Posted

eikos turun seudulla nyt ainakin kalustoa ole..? jarkkaatte vaikka johonkin cruisingin yhteyteen ekaksi!! HYVAHYVA,homma pyorimaan!!  m/

Posted

no sitten toimimaan...

ketkä lähtisi jos järkätään joku aika ja paikka? \m/

Posted

 

ketkä lähtisi jos järkätään joku aika ja paikka? \m/

 

Minäminä  8)

Posted

no sitten toimimaan...

ketkä lähtisi jos järkätään joku aika ja paikka? \m/

Ehkä,mahdollisesti.

Posted

no sitten toimimaan...

ketkä lähtisi jos järkätään joku aika ja paikka? \m/

Ei hullumpi idea.Tulossa ollaan.
Posted

koskas sopii...

meillä auto liikenteessä varmaan joulukuuhun saakka \m/

Posted

sitten olisi jo 5 koossa \m/

lisää mahtuisi viellä...

Posted

mikäs olis semmoinen ajankohta

Posted

kaikki periaatteessa sopii...ainaskin meille ::)

kumpi parempi arki ilta tai viikonloppu?

Posted

mulle sopisi ainakin viikonloput paremmin

Posted

nyt viikonloppuna vai ens viikonloppuna ::)

Posted

ketkä haluu tulla miittinkiin ja nyt vai ens viikon la?

auranlaakson abc vois olla hyvä paikka...

Posted

ketkä haluu tulla miittinkiin ja nyt vai ens viikon la?

auranlaakson abc vois olla hyvä paikka...

Koska vaan sopii.tosin selkä ei viellä taivu et pääsis trans amilla.

Posted

ketkä haluu tulla miittinkiin ja nyt vai ens viikon la?

auranlaakson abc vois olla hyvä paikka...

 

Auranlaakso kuulostaa kyl hyvältä paikalta, mullekkin käy näin alustavasti molemmat lauantait, tosin ikinä ei tiedä milloin tulee soitto töihin...

Posted

huomenna? jos mennään 18.00 niin siellä on muitakin jenkkejä...

kaikki käy m/

Posted

ok tulossa ollaan

hyvä juttu m/

Posted

hyvä juttu että porukkaa löytyy :D

Posted

3-paikalla \m/

saatiin nätettyä sentään minkälainen auto saa aikaan parhaat burnis sauhut m/

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...