Jump to content

turkuun joku miittinki...


Recommended Posts

Kirjoitettu

eikö täällä turun seudulla ole koskaan f-body miittinkiä ???

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • avogta-89

    36

  • Chonder

    11

  • Puuhis

    6

  • JP

    5

Kirjoitettu

eikö täällä turun seudulla ole koskaan f-body miittinkiä ???

Eipä näy olevan. mä olisin ainakin mukana jos muitakin kiinnostais... toivottavasti ei käy samalla tavalla kun kävi turun STW miitinkin kanssa: paikalla oli yleensä 2 autoa  m-

 

e- jos f-body ja stw miitinkit laitetaan samaan paikkaan samaan aikaan niin voitais saada 4 autoo kasaan!

Kirjoitettu

Eipä näy olevan. mä olisin ainakin mukana jos muitakin kiinnostais... toivottavasti ei käy samalla tavalla kun kävi turun STW miitinkin kanssa: paikalla oli yleensä 2 autoa  m-

 

e- jos f-body ja stw miitinkit laitetaan samaan paikkaan samaan aikaan niin voitais saada 4 autoo kasaan!

repäistään ja hommataan ainakin 5-autoa paikalle m/

Kirjoitettu

eikos turun seudulla nyt ainakin kalustoa ole..? jarkkaatte vaikka johonkin cruisingin yhteyteen ekaksi!! HYVAHYVA,homma pyorimaan!!  m/

Kirjoitettu

no sitten toimimaan...

ketkä lähtisi jos järkätään joku aika ja paikka? \m/

Kirjoitettu

 

ketkä lähtisi jos järkätään joku aika ja paikka? \m/

 

Minäminä  8)

Kirjoitettu

no sitten toimimaan...

ketkä lähtisi jos järkätään joku aika ja paikka? \m/

Ehkä,mahdollisesti.

Kirjoitettu

no sitten toimimaan...

ketkä lähtisi jos järkätään joku aika ja paikka? \m/

Ei hullumpi idea.Tulossa ollaan.
Kirjoitettu

koskas sopii...

meillä auto liikenteessä varmaan joulukuuhun saakka \m/

Kirjoitettu

sitten olisi jo 5 koossa \m/

lisää mahtuisi viellä...

Kirjoitettu

kaikki periaatteessa sopii...ainaskin meille ::)

kumpi parempi arki ilta tai viikonloppu?

Kirjoitettu

nyt viikonloppuna vai ens viikonloppuna ::)

Kirjoitettu

ketkä haluu tulla miittinkiin ja nyt vai ens viikon la?

auranlaakson abc vois olla hyvä paikka...

Kirjoitettu

ketkä haluu tulla miittinkiin ja nyt vai ens viikon la?

auranlaakson abc vois olla hyvä paikka...

Koska vaan sopii.tosin selkä ei viellä taivu et pääsis trans amilla.

Kirjoitettu

ketkä haluu tulla miittinkiin ja nyt vai ens viikon la?

auranlaakson abc vois olla hyvä paikka...

 

Auranlaakso kuulostaa kyl hyvältä paikalta, mullekkin käy näin alustavasti molemmat lauantait, tosin ikinä ei tiedä milloin tulee soitto töihin...

Kirjoitettu

huomenna? jos mennään 18.00 niin siellä on muitakin jenkkejä...

kaikki käy m/

Kirjoitettu

3-paikalla \m/

saatiin nätettyä sentään minkälainen auto saa aikaan parhaat burnis sauhut m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...