Jump to content

Tietokoneisiin/ohjelmiin/lisälaitteisiin liittyviä kysymyksiä


camaro82

Recommended Posts

  • Replies 373
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • camaro82

    103

  • Chevy

    42

  • Mika

    33

  • letkume

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nekin löytyy yleensä netistä ja vieläpä tuoreempana versiona.

Niin löytyy. Mukava homma etsiä niitä, kun saman malliselle koneelle saattaa löytyä 10-20 versiota ja vain yksi on sopiva  m- Puhutaan nyt vaikka lan wlan ajureista.

Link to comment
Share on other sites

Oon aika hämmästynyt. Viime vuonna kahteen läppäriin ja tähän omaan pöytäkoneeseen asensin win7:n. Mitään ajureita en ole erikseen lataillu/asennellu. Voisko olla niin että noita ajureita tulis win-päivitysten kautta(servicepack)?

 

Ajurit tulee joko win-päivitysten kautta tai sitten ne voi itse asennella.

Link to comment
Share on other sites

Jees, mm. tulostimen ajurin laitoin. Näyttö toimi ihan samantien  :)

 

Onkos teillä heittää vinkkiä miksen pääse kirjautumaan Veikkauksen sivuille? Ongelma ilmeni jo XP:n aikana, tällä viikolla.

Ihan hetkeksi pääsen "sisään", pelitilin saldokin vilahtaa mutta heittää sitten pihalle  :o

Link to comment
Share on other sites

 

 

Onkos teillä heittää vinkkiä miksen pääse kirjautumaan Veikkauksen sivuille? Ongelma ilmeni jo XP:n aikana, tällä viikolla.

Ihan hetkeksi pääsen "sisään", pelitilin saldokin vilahtaa mutta heittää sitten pihalle  :o

 

mä oon päässy ihan normaalisti kirjautuu,selaimesta riippumatta,eli vika ei oo ainakaan Veikkauksen sivuilla

Link to comment
Share on other sites

Jees, mm. tulostimen ajurin laitoin. Näyttö toimi ihan samantien  :)

 

Onkos teillä heittää vinkkiä miksen pääse kirjautumaan Veikkauksen sivuille? Ongelma ilmeni jo XP:n aikana, tällä viikolla.

Ihan hetkeksi pääsen "sisään", pelitilin saldokin vilahtaa mutta heittää sitten pihalle  :o

Onko Flash Player etc. päivitetty ?

Link to comment
Share on other sites

Eipä mulla ollutkaan flashplayeria koneella vaikka sen jo latasin. Yritin uudelleen ja Adobe väittää että nyt playeri olisi ladattuna ja toimisi mutta ei vaan löydy  :o

Kas, ohjauspaneelista -> ohjelmat-osiosta kyllä löytyy tuo Player 11. Windows-napin takaa "kaikki ohjelmat" kohdasta Playeria ei näy, kummaa.

 

Eipä vaan veikkaus kirjaa mua sisälle  >:(

Link to comment
Share on other sites

 

Eipä vaan veikkaus kirjaa mua sisälle  >:(

 

sulta puuttuu Flash Player  ;)

 

Veikkauksen sivulta poimittu : Veikkauksen verkkopalvelujen käyttö edellyttää selaimelta SSL3 128 bit -salaustasoa sekä JavaScriptin ja evästeiden (cookies) käytön sallimista.Jotkut palvelut vaativat myös,että koneeseesi on asennettu Flash Player 10 (tai uudempi) sekä Java.

Link to comment
Share on other sites

Nyt tuli alas tehtäväpalkkiin "Java-kahvikuppi" : tämän sivuston suojausvarmenteen kumoustiedostoa ei löydy tai jotain sellaista, ei ymmärrä. Se kuppi katos äsken enkä muista mitä siinä sit vielä luki...

Link to comment
Share on other sites

Ne on paattaneet etta sa oot voittanut jo ihan tarpeeksi ja blokanneet sut. :W

 

Eli ei muuta kuin kiskalle mars. ;D

;D

vaimon läppärillä sentään onnistuu sisäänkirjaus ja jopa pelaaminenkin  m/

Eikö ole mukavia nämä tietokoneet  ;D

Jep, tosi mukavia  ::)
Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...