jussi70 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Tere Oisko vinkkiä, miten pääsen halvimmalla muuttaan seos ja sytkä karttoja? Eli tarve olisi päästä ite säätään. Olen kuullut jostain emulaattoreista, mutta minulle kun ne eivät ole oikein tuttuja. Oisko jollain myydä minulle tuollainen laattori tai vastaava vai joudunko ostaan tämän www.dynamicefi.com? -Jussi-
Haapis Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2007 Sama juttu on alkanut kiinnostamaan. Vanhoja aiheita selatessa vilahti jutuissa Ostrich emulaattori. Taitaa olla täällä klubissakin tuon taitajia. Ja ainakin tuon linkin takaa lisää tietoa http://www.moates.net/product_info.php?cPath=50&products_id=169. Periaate hommassa kohtuu selvä mutta juuri tuo miten noita karttoja käytännössä säädetään kinnostaa. Eli missä järjestyksessä säädöt tehdään, mitä muutetaan, jne...
jussi70 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2007 Terve Haapis! Tuo Moatesin boxi vaikuttaa minustakin ihan ookoolta, parhaalta törmäämistäni... Minulla vaan kävi nyt niin, että tuo crossfire järjestelmän kapasiteetti ei ihan taida piisata tarkoitukseeni. Näinpä päädyin ostaan ns. monipiste ruisku sarjan jota ohjaan megasquirtilla. Että minun CFI tunaaminen loppui ennen kuin ehti oikein alkaakaan :'( -Jussi-
Haapis Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2007 Tuo Megasquirtkin on varmasti hyvä valinta
BlackZ Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2007 Tuo Megasquirtkin on varmasti hyvä valinta Suorastaan erinomainen valinta
jussi70 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2008 Sama juttu on alkanut kiinnostamaan. Vanhoja aiheita selatessa vilahti jutuissa Ostrich emulaattori. Taitaa olla täällä klubissakin tuon taitajia. Ja ainakin tuon linkin takaa lisää tietoa http://www.moates.net/product_info.php?cPath=50&products_id=169. Periaate hommassa kohtuu selvä mutta juuri tuo miten noita karttoja käytännössä säädetään kinnostaa. Eli missä järjestyksessä säädöt tehdään, mitä muutetaan, jne... Nyt on käynyt niin, että rakenneltu 383 motti paikoillaan mutta megaruiskua en ole ehtinyt laittaa... Ajeleen haluttais, että jaksaa taas ens talvena rakennella. Niinpä laitan auton oman TBI ruiskun paikoilleen. Onko kellään kokemuksia tuosta Haapiksen mainitsemasta moatesin emulaattorista? Hommasitko Haapis moisen? Tai oisko porukalla kertoa/myydä toista tapaa jolla pääsen ohjelmoimaan -84 TBI corveten seoskarttaa? -Jussi-
Haapis Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2008 Enpä ole tuotakaan hommannut. Omat suunnitelmat vieläkin muhimassa ja saattaa olla että vasta eläkkeellä jonkunlainen kokoonpano loppuun asti mietittynä Eli pelkästään noitten teoriaa olen tutkaillut ja täällä kerhossa on varmasti jäseniä jotka oikeasti on noita ropailleetkin. Oliskohan jäsen "Teac"lla kokemusta tästä? Jos englanti taittuu niin tuonne Moatesin foorumille vois laittaa myös kyselyä tuosta. Edit: Noilta Thirdgenin sivuilta vois saada myös tietoa... http://www.thirdgen.org/techboard/
jussi70 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2008 Kiitos vastauksista Haapis! Minullahan vähän tuo ongelma, että tuo englannin kielen tulketseminen niin pirun työlästä ja hidasta... No, laitan tuon orkkis ruiskun paikoilleen ja yritän päästä tuolla bensanpaineen nostolla toimeen... Oisko kellään myydä SS454:n pikkiksen orkkis suuttimia, niistä vois saada apuja... -Jussi-
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään