Chevy Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2008 Kuulemma olis nuo valot Isuzu Kb avolavasta, näin faija muisteli. Mitä googletin niin näyttäis vastaavan samaa. mulla oli -91 Bird:ssä samanlaiset,ne oli Fiat:n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2008 Jatketaas tätäkin, hommat seissyt suunnilleen totaalisesti kun koulut painaa päälle ja tallille pääsy sen verran rajallista ollu kun ei löydy vielä ajokorttia. Mutta asiaan... Semmonen kysymys tullut mieleen, että eikö koneistamo hinnat nouse jo lähelle uuden 350cid tehdaskunnostettua myllyä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2008 No esim. summitilta saa tollasen perus 350 long blokin(250hp) hiukan runsaalla $1500(rahti tietenki päälle), et kaks kertaa kyl kannattaa miettii, et alkaako vanhaa mosaa remppaamaan(jos on täysin romu), ku noin halvalla saa uuden. Taala on halpa nyt, joten eiku tilaamaan... tohon vielä peltisarjat kylkeen ja joku edelin imusarja ja kaasari Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2008 No esim. summitilta saa tollasen perus 350 long blokin(250hp) hiukan runsaalla $1500(rahti tietenki päälle), et kaks kertaa kyl kannattaa miettii, et alkaako vanhaa mosaa remppaamaan(jos on täysin romu), ku noin halvalla saa uuden. Taala on halpa nyt, joten eiku tilaamaan... tohon vielä peltisarjat kylkeen ja joku edelin imusarja ja kaasari Jotain tommosta suunnitellu, eikö tollanen perus motti mene ihan "heittämällä" paikalleen? apulaitteiden ja laatikon soveltavuudelta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2008 Menee... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2008 Hommat nyt edenny johonkin suuntaa. Uspartsilta "varattu" Goodwrenchin 350cid nelipulttisella lohkolla, pitäisi ilmestyä kuun vaihteessa sinne. Ja summittiin tilaus menemään. Mites muuten imusarjan kanssa, että hommaa sellasen missä ei ole ollenkaa EGR:lle paikkaa? Vai huomaako auto sitä ollenkaa, että EGR ei ole enää toiminnassaa? Kaikki turha pois vaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2008 Jos haluat konehuonetta kliinimmäks, ni kannattaa ottaa toi non-EGR imusarja, ja muutenki se on ihan turha härpäke! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2008 Jos haluat konehuonetta kliinimmäks, ni kannattaa ottaa toi non-EGR imusarja, ja muutenki se on ihan turha härpäke! Näin tehdää. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2008 Kirjotetaas vielä alkuperäsen koneen kunto oli, että kankien laakerit naarmuilla, kampiakselissa jälkiä, männän renkaita poikki ja erittäin karstanen. Eikä muutenkaa oikee tehny mieli kunnostaa tuota 305cid kun noita uusia 350cid saa niin halvalla verrattuna korjaamiseen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Jatketaas taas päivittelyä. Apulaitetelineet ja rullat maalattu "kilikili" purkeilla, hyvät tuli kuiteski. Mites muuten tuo aktiivihiilisuodattimen poisto, että repiköö vaa pois niin saa turhat letkut pois vai jättääkö vaan paikalleen? Huomenna jos vielä pääsen tallille niin jotain kuvia vois napata. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikke Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2008 edellisestä otin hiilipöntön pois ja letku kans, metalli putkien päähän jätin siellä olleen muovisen ventiili hässäkän olemaan toimi ilman käryä tai ongelmia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2008 Tommonen möykky löysi tiensä tallille eilen. Eli Goodwrenchin 10067353. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2008 Tossa kuva sisustasta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HFB Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2008 ehjän näköne on sisältä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2008 ehjän näköne on sisältä Muuten täysin ehjä paitsi, että kuskin penkissä vasemmalla on kaksi pientä reikää. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DevonMiles Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2008 Kun vertaa tuohon minun -84 laitokseen, niin tämähän on sisältä kun uusi! Itsellä vielä sen verran räjähtäneessä kunnossa että en ilkeä kuvia edes laittaa omalle projektisivulle Hienossa kunnossa tämä näyttää olevan muutenkin, ja kohta löytyy myös lähtöjä mukavasti! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2008 Kun vertaa tuohon minun -84 laitokseen, niin tämähän on sisältä kun uusi! Itsellä vielä sen verran räjähtäneessä kunnossa että en ilkeä kuvia edes laittaa omalle projektisivulle Hienossa kunnossa tämä näyttää olevan muutenkin, ja kohta löytyy myös lähtöjä mukavasti! Tämä yksilö säästynyt kun tallissa ollu meillä vaa , mutta ajoon kyllä nyt on tulossa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2008 Millais köneen äsennys hömmat etenee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2008 Millais köneen äsennys hömmat etenee? Pikkuhiljaa... Jarrut nyt laittanu muuten kuntoo, paitsi että takaletkut puuttuu. Jarruihin tullu kaikkiin sylintereiden korjaussarjat, jarruletkut, levyt, palat, ilmausruuvit ja eteen laakerit, iha perus jarrukamat vaan. Moottorin kumityynyt vaihtanu, joka oli aika urakka. Viikonloppuna koneen kimppuu, kone pukissa jo odotteleeki. Nyt alan olee viikonloput ihan tallilla vaan, että saa joskus auton ajoon. Kuvia en oo saanu ku kamera ei ole tarttunu mukaan tallille, mutta viimeistää sunnuntaina päivitellään kuvien kera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2008 Yritetääs tätä herätellä henkii! Jotain pientä tullu vaa tehtyy, ei mitää isompaa... Noita johtosarjoja selvitelly mikä johto on mikäkin, aika hirveetä katottaa kyl kun monet liittimet tuhottu ym. Eikö kaikki saastelaite johdotukset voi aika huoletta ottaa johtosarjoista pois (moottorin johtosarja)? Ja onkos tuossa mitään turhia johtoja missä on AC, laturin ym. johdot? Sitä johtosarjaa saanu viellä iha loppuu asti selvitettyy. Haluan pitää cruisen ja AC toiminnassa mutta muuten kaikki turha pois vaan. Mitäs suosittelisitte alustaan päivitykseen ja mitkä olis ihan ehdottomat päivitykset? Ihan katuajoon vain. Eli puslat uusiks, iskarit, jouset ym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2008 Mitäs suosittelisitte alustaan päivitykseen ja mitkä olis ihan ehdottomat päivitykset? Ihan katuajoon vain. Eli puslat uusiks, iskarit, jouset ym. Jos jotain meinaa tehdä, niin subframe connectorit. Parasta mitä alustalle, korille, koko autolle voi tehdä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackZ Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2008 Tää rojekti on meikältä menny ihan ohi.. Hieno historia ja aika mahtavaa että porukat on säilöny tollasen auton pojalleen Ei muutaku tsemppiä auton laittoon, joko on eka savut otettu..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DevonMiles Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2008 Eikö kaikki saastelaite johdotukset voi aika huoletta ottaa johtosarjoista pois (moottorin johtosarja)? Ja onkos tuossa mitään turhia johtoja missä on AC, laturin ym. johdot? Sitä johtosarjaa saanu viellä iha loppuu asti selvitettyy. Haluan pitää cruisen ja AC toiminnassa mutta muuten kaikki turha pois vaan. Mitenkäs on asia, eli kun saastelaitteet ja quadrajet on purettu pois ja siten ECM:ltä puuttuu aika monta anturia esim kaasarilta, niin vieläkö on mahdollista tämän jälkeen että cruise toimii? Kiinnostaa vaan, että onko omastakin '84 ponusta vielä joskus mahdollista saada cruise toimimaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2008 Mitenkäs on asia, eli kun saastelaitteet ja quadrajet on purettu pois ja siten ECM:ltä puuttuu aika monta anturia esim kaasarilta, niin vieläkö on mahdollista tämän jälkeen että cruise toimii? Kiinnostaa vaan, että onko omastakin '84 ponusta vielä joskus mahdollista saada cruise toimimaan Aivan totta, no kai sen cruisen kärsii ottaa pois sitten. Mutta ilmastointi ei tule katoomaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2008 Tää rojekti on meikältä menny ihan ohi.. Hieno historia ja aika mahtavaa että porukat on säilöny tollasen auton pojalleen Ei muutaku tsemppiä auton laittoon, joko on eka savut otettu..? Ei ole yllätys että on ohi mennyt niin heikosti edennyt hommat. Mutta nyt asiaan pitäis tulla muutos. Kone vielä pukis odottelee. Alusta kuntoo niin sit tekniikka keulille. Mitä merkkejä olette todenneet hyviksi alusta osina ja ovat toimineet 3gen? esim. tolpat ja iskarit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään