Jump to content

Camaro Z28 1999 +Body kit+ Tuning

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tuossa tarjottiin tällaista 

C5 corveten päivitykset koneessa, korisarja, + tuning kit  376 php pitäs kuulema irrota löylyä.

Mielipiteitä kaivataan

zz28.JPG}

Kirjoitettu

C5 corveten päivitykset koneessa, korisarja, + tuning kit  376 php pitäs kuulema irrota löylyä.

Mielipiteitä kaivataan

z28_2.JPG}

Kirjoitettu

On mauton. Toi keulapala varsinkin... Ja vakiovanteet? Ei voi ymmärtää...

Kirjoitettu

Saksalaiseks  tuunatuks ameriikan autoks ei ollenkan paha, vannetta ja madallusta, ss-pelti niin se on siina m/

Saako muuten saksassa laittaa muita vanteita kuin TUV hyvaksyttyja alle ???

Kirjoitettu

Mielipiteitä kaivataan

Tuo näyttää ihan joltain supralta  m- m-

Kirjoitettu

Saksalaiseks  tuunatuks ameriikan autoks ei ollenkan paha, vannetta ja madallusta, ss-pelti niin se on siina m/

Saako muuten saksassa laittaa muita vanteita kuin TUV hyvaksyttyja alle ???

Siinä on alkuperäistä kaikki , korisarja on camaron oma sarja.kilsat on takuu 68000km  1 omistaja .

ei sitä paljon tosta voi madaltaa sillä ei pysty ajamaan jos se on matalampi.

saahan siellä laittaa mitkä vaan vanteet , samat kun täälläkin

mulla on 17 tuuman tt2 kiillotetut varastossa .

hinta on kohillaan  ja autolla on takuu.

Kirjoitettu

jos se sua miellyttää niin hae pois...  m/ mutta ihan sama mitkä vanteet niin kokonaisuus on vähän no... joo...  :-X

Kirjoitettu

Voi olla että kuppi kääntyy ta/vs camaro    pitää yö miettiä asiaa.

jompi kumpi  trans am 1997 tai sitten toi camarou.? :o

Kirjoitettu

Siinä on alkuperäistä kaikki , korisarja on camaron oma sarja.kilsat on takuu 68000km  1 omistaja .

ei sitä paljon tosta voi madaltaa sillä ei pysty ajamaan jos se on matalampi.

saahan siellä laittaa mitkä vaan vanteet , samat kun täälläkin

mulla on 17 tuuman tt2 kiillotetut varastossa .

hinta on kohillaan  ja autolla on takuu.

No ei se kylla oo alkuperainen gm'n tekema korisarja, oisko kaminarin setti ??? osta pois m/

Kirjoitettu

Tuo on Xenonin sarja,itsellä samanlainen odottaa asennusta ja maalausta.

XnCat-18.jpg}

Kirjoitettu

No ei se kylla oo alkuperainen gm'n tekema korisarja, oisko kaminarin setti ??? osta pois m/

Niin ei varmaan gm n , mutta camaroon suunniteltu kumminkin. 

Kirjoitettu

Voi olla että kuppi kääntyy ta/vs camaro    pitää yö miettiä asiaa.

jompi kumpi  trans am 1997 tai sitten toi camarou.? :o

No tähän pitää sanoa jotta yes  m/

Kirjoitettu

No tähän pitää sanoa jotta yes  m/

Siinä on kone joka on series zzgl  344  hp onko se sama kun corvette c5 sessa.  sitten joku thyyning lastu?  hepat pitäs olla 376

tietääkö camaro tyypit mitä nää meinaa .lähinnä toi koneen osalta.

Kirjoitettu

En tiiä mitä meinaa zzgl. mikä numero kansissa, mikä imari, mikä läppä, mikä nokka, mitkä pakosarjat, corveten LS1 on käytännössä ihan sama kun F-bodyn. Mitään lastuja ei ole vaan ohjelma on tehtävissä mimmoseks vaan esim. EfiLivellä. Osta pois m/  tehot tietää kun käy dynossa puheet on puheita ::)

Kirjoitettu

zzgl on lyhenne sanasta Zuzüglich ,joka on plus, lisataan etc,

sana esiintyy saksalaisissa mainoksissa jossa tuotteenhintaan lisataan arvolisavero

Kirjoitettu

pari kuvaa lisää

Näkyy olevan kotka matot  onkohan edellinenkin ollu ponu miehiä.

z2.JPG}

Kirjoitettu

Joo mutta LS koneissa zzgl ei meinaa mitään. Näyttäs olevan E malli meistetty numero pitäs olla ilmaputsarin edessä. ainakin putsari ja läppärunko on alkuperäset joten suhtautusin viritykseen puheena. Jos E malli menee täälä kilpiin just like that.

Kirjoitettu

Joo e malleja on molemmat  1997 ta  ja toi 1999  helvetin siisti camu.

eli kilpiin pitäs mennä kumpi tahansa tuleekaan.

tänään ennen klö.16. sta  olen tehnyt päätöksen  . molemmat tutkitaan kunnolla. m/

ta on se johon on päivitetty 1999 mallin keula ja ram air pelti.+ se valo konversio ajovaloihin.

molemmat on saman hintasia.

Kirjoitettu

Asiahan ei mulle kuulu mutta mika on se logiikka miks naita ameriikan vehkeita pitaa ostaa saksasta ???

Tarjontaa auton kotimaassa on ziljoonakertaa enemman ja taalan kurssin ollessa tama ei ole toivoakaan etta saksa vois tarjota edullisempia hintoja.

Mita noita germaanituontivehkeita olen silmailly on aika yleista etta mittarinayttamat eivat vastaa todellisia ajomaaria ( kaikilla on ajettu reilusti alle 100 ::) ) ja varsinkin corvetet on aika "monoa saaneen " olosia, johtuukohan sitten siita etta baanoilla saa vetaa hanat kaakossa

Kirjoitettu

Eeromalliltahan tuo nayttaa kun on jopa valojen korkeussaatokin. Ja TA:n penkit.

Ja C5 Vetten paivitykset koneessa... Mitahan tuokin sitten mahtaa tarkoittaa...?  ??? Ceevitosia kun on aika montaa mallia ja monenmoisella tekniikalla. Kylla se Saku osaa!  *clap*

Lattiamatot voisit lahettaa mulle. ;)

Kirjoitettu

Asiahan ei mulle kuulu mutta mika on se logiikka miks naita ameriikan vehkeita pitaa ostaa saksasta ???

Tarjontaa auton kotimaassa on ziljoonakertaa enemman ja taalan kurssin ollessa tama ei ole toivoakaan etta saksa vois tarjota edullisempia hintoja.

Mita noita germaanituontivehkeita olen silmailly on aika yleista etta mittarinayttamat eivat vastaa todellisia ajomaaria ( kaikilla on ajettu reilusti alle 100 ::) ) ja varsinkin corvetet on aika "monoa saaneen " olosia, johtuukohan sitten siita etta baanoilla saa vetaa hanat kaakossa

Helpompi kai hakea ja ei tarvi odottaa kärryä kuukausikaupalla, vaan pääsee heti kärräämään autoa kotio. Enpä osaa itse sanoa.

Pitäiskö itsekin etsiä talvikärryks Saabi 9000:sta jenkeistä, sinnehän niitä on rahdattu ihan hirveitä määriä  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...