Jump to content

Camaro Z28 1999 +Body kit+ Tuning

Recommended Posts

Kirjoitettu

On siinä vielä sekin että kun auto tulee EU:n alueelta niin jää tulli+alvit pois sekä on mahdollisesti E-hyväksytyt palikat paikallaan jos on sellainen auto jossa niitä vaaditaan.

Kirjoitettu

Helpompi kai hakea ja ei tarvi odottaa kärryä kuukausikaupalla, vaan pääsee heti kärräämään autoa kotio. Enpä osaa itse sanoa.

Pitäiskö itsekin etsiä talvikärryks Saabi 9000:sta jenkeistä, sinnehän niitä on rahdattu ihan hirveitä määriä  ;D

mulla on yks tuttu nivalasta joka on karranny puolitusinaa avosaapeja tanne ankkalinnasta ;D

Kirjoitettu

mulla on yks tuttu nivalasta joka on karranny puolitusinaa avosaapeja tanne ankkalinnasta ;D

Ezzy shoppailemaan... m/

Kirjoitettu

Eeromalliltahan tuo nayttaa kun on jopa valojen korkeussaatokin. Ja TA:n penkit.

Ja C5 Vetten paivitykset koneessa... Mitahan tuokin sitten mahtaa tarkoittaa...?  ??? Ceevitosia kun on aika montaa mallia ja monenmoisella tekniikalla. Kylla se Saku osaa!  *clap*

Lattiamatot voisit lahettaa mulle. ;)

Täysin euro malli. myyty uutena saksassa. otteessakin likee että on euromalli.2 omistajaa toinen on kyseinen autoliike.

joo se c5 päivitys ei meinaa mitään , kaikki on alkuperäistä  paitsi isompi putkisto.

ne tarkotti että pienillä muutoksilla saa tehoja lisää samoihin kun corveteissa.

on siinä se etu jenkkimalliin ettei tarvi mitään muutoksia katsastukseen, autot on siistimmässä kunnossa , ei tullia+alvia+konttimaksuja

auto on muutaman päivän päästä kotipihassa, helppo käydä ite potkimassa renkaita.

joo valojen korkeuden säätö löytyy  ja kaikki muukin , mitä täällä vaaditaan . m/

Kirjoitettu

auto on muutaman päivän päästä kotipihassa, helppo käydä ite potkimassa renkaita.

Siis sinä otit sen?

Kirjoitettu

Täysin euro malli. myyty uutena saksassa. otteessakin likee että on euromalli.2 omistajaa toinen on kyseinen autoliike.

joo se c5 päivitys ei meinaa mitään , kaikki on alkuperäistä  paitsi isompi putkisto.

ne tarkotti että pienillä muutoksilla saa tehoja lisää samoihin kun corveteissa.

on siinä se etu jenkkimalliin ettei tarvi mitään muutoksia katsastukseen, autot on siistimmässä kunnossa , ei tullia+alvia+konttimaksuja

joo valojen korkeuden säätö löytyy  ja kaikki muukin , mitä täällä vaaditaan . m/

Onnea ja menestysta valitsemallasi tiella m/

puolenvuoden paasta pitaa saaha usamallin takavalot, peilit...... ;)

Kirjoitettu

Onnea ja menestysta valitsemallasi tiella m/

oisko hyllyssä? ;D

Kirjoitettu

Heeheehee...  ;D Ainakin peilit. Noi euromallit on kylla aika lailla persiista.  m-

Itse asiassa aika tarkkaan sama heppamaara loytyy ilman mitaan muutoksiakin. Numero on vain virallisesti laitettu pienemmaksi ja annettu kansan ymmartaa etta koneessa on jotain muutoksia kun niita ei todellisuudessa oikeastaan ole.

Kirjoitettu

oisko hyllyssä? ;D

On, niitten transamin peilien vieressa jotka kavi jyvaskylassa :-\

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...