Jump to content

Summermeet 25-27.7.2008 iso-syötteellä.

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kertokaa nyt tyhmälle eikö: aamiainen klo n.6:00-9:00

lounas klo n.11:00-14:00

päivällinen n.16:00-19:00

Tarttis tolle Mikkelle ilmoittaa koska käy syömäs, siellä ei vissiin toi fiilis pohjalta "syöminen" onnistu=tuli nälkä meen baariin syömään! vai?

• Replies 254
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• mikke

17

• Senior

16

• BlackZ

11

• Nupa

10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Kertokaa nyt tyhmälle eikö: aamiainen klo n.6:00-9:00

lounas klo n.11:00-14:00

päivällinen n.16:00-19:00

Tarttis tolle Mikkelle ilmoittaa koska käy syömäs, siellä ei vissiin toi fiilis pohjalta "syöminen" onnistu=tuli nälkä meen baariin syömään! vai?

Parempi olis onnistua  >:(

Kirjoitettu

Ja saapahan syyn lähteä Essolle kun ei ilmoittaudu vakiruokailuun...  m/

Kirjoitettu

pyysivät ilmotusta syöjien määrästä kun on kesällä kuulemma hiljasta että tietävät varata sapuskaa ja henkilökuntaa, lähinnä ajattelivat sitä että jos koko porukka rientää syömään niin ovat tilanteen tasalla. saattaa keittiössä mennä sormi suuhun jos kesken hiljasta kautta tulee 40-50 heppua syömään tai jos ovat varautuneet siihen eikä sitten kukaan tulekkaan on paljo pilaantuvaa tavaraa käsissä tästä on kysymys.

Kirjoitettu

Ei kunkaan mökis tietennii enää tilaa oo? Yks tälläänen hienosti käyttäytyvä sivistynyt herrasmies tarvittis majoitusta. Kysyn nyt vaan kun ei yksin mökin vuokraus oikeen innosta

kyl jukka pääsee antin mökkii yöks kunnei vierehen änkee \m/ m/
Kirjoitettu

kunnei vierehen änkee

sen se toki saattaa tehdä, (nimim: kokemusta on!) ...  ::)

Kirjoitettu

Ja saapahan syyn lähteä Essolle kun ei ilmoittaudu vakiruokailuun...   m/

Ikkunapöytä Veijolta  m/

Kirjoitettu

joudun perumaan reissun koska ei ole enään matkakumppania ero tuli :-[ ja on niin paska fiilis sen vuoksi että ei oikein huvita tehdä mitään. pitäkää te muut hauskaa minunkin edestä.

Kirjoitettu

joudun perumaan reissun koska ei ole enään matkakumppania ero tuli :-[ ja on niin paska fiilis sen vuoksi että ei oikein huvita tehdä mitään. pitäkää te muut hauskaa minunkin edestä.

yritetään pitää tai lähet reisuun ja saat muuta ajateltavaa :-\

Kirjoitettu

Turkulainenkin pääsee mukaan retkelle m/

on jo hivenen ihmetelty mihin turkulainen on joutunu ku ei oo kaffekupposella näkyny  mut nyt ilmeisesti näkyy taas  *clap*

Kirjoitettu

Turkulainen on värvätty allekirjoittaneen shafööriksi   \m/

Kirjoitettu

Mulla olis hyvä idea:

Lähtekää joku etelästä pakettiautolla ja ottakaa mun ja muiden kisarenkaat mukaan ::)

...vai laittaisko matkahuollolla tulemaan :-[

Kirjoitettu

Mulla olis hyvä idea:

Lähtekää joku etelästä pakettiautolla ja ottakaa mun ja muiden kisarenkaat mukaan ::)

...vai laittaisko matkahuollolla tulemaan :-[

Mitäs maksat jos mä lähenki Ellillä...  ???      ;D

Kirjoitettu

Voisihan tuossa jokusen litran bensaa ostaa...  oluet joit jo Haapsalussa.  ;D

Kirjoitettu

Mä olin vuoden pääkaupunkiseutulainen  m/

Nyt lomailua!!

Syötteellä varmaan kahvittelu jää vähämmälle :D

Kirjoitettu

Syötteellä varmaan kahvittelu jää vähämmälle :D

Se on hyvin paljon mahdollista  :-[

Kirjoitettu

poliisit pitää tehotarkkailua oulu-kuusamo välillä loppu kesän ajan , kertoo sanomalehti kaleva.

Kirjoitettu

poliisit pitää tehotarkkailua oulu-kuusamo välillä loppu kesän ajan , kertoo sanomalehti kaleva.

Saaneet vihiä tästä tapahtumasta selvästikin... >:(

Kirjoitettu

No voisko vielä paremmin ilmat suosia; pitää vaan huolehtia rittävästä nesteytyksestä  :-P

Kirjoitettu

Kun tuo kelikin näyttää loistavalta . Niin lauantaina odotettavissa melkoiset kiihdytyskarkelot Pudasjärven lentokentällä  :-P

Ajajilta peritään 20 € ja yleisöltä / varikkokissoilta nimellinen 5 € suojelumaksu .

Lauantai-iltana ois jonkinmoiset kinkerit Hotelli Iso-Syötteellä  8) Kävelymatkan päässä mökeiltä  ;D

Kerhon jäsenkortti oikeuttaa sisäänpääsyyn avecin kanssa , joten se on tässä tapauksessa varsinainen VIP-kortti  *clap*

Hartaasta tunnelmasta vastaa RONSKI BEAT Oulusta  m/ .  Itkuvirsitarjontaan voi tutustua etukäteen osoitteessa  http://www.ronskibeat.com/  \m/

Kaikki kynnelle kykenevät reippaasti mukaan . Majoitustilaa löytyy vielä runsain mitoin hotellista ja hotellin mökeistä , jotka ovat hotellin välittömässä läheisyydessä . Yöpaikkaa vailla olevat voipi soitella respaan 0201 476 400 .

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...