Jump to content

OULUN CRUISINGIT 2008


Recommended Posts

Kirjoitettu

Nyt on jo tääkin aika ottaa puheeksi vaikka kelit ei "ihan" vielä ainakaan tänään ole kovin suotuisat asialle ollut, eli CRUISINGIT OULUSSA 2008  \m/

 

Tämähän on perinteisesti pidetty kuun eka perjantai, tälle vuotta ehdotan että pidettäs useammin ja yritettäs saada enempi porukkaa mukaan  m/

 

Ekaksi cruisinki päiväksi ehdotan Torstaita 3.4.2008, paikkana perinteisesti Ouluhallin parkkipaikka ja aika voisi olla klo 19. Onko tulijoita..?  ;D

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BlackZ

    17

  • JoukoY

    13

  • Mika

    11

  • sive

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

 

Ekaksi cruisinki päiväksi ehdotan Torstaita 3.4.2008, paikkana perinteisesti Ouluhallin parkkipaikka ja aika voisi olla klo 19. Onko tulijoita..?  ;D

 

Ellei esteitä ilmaannu.

Kirjoitettu

pahimmoilleen on projekti kesken:'(  milloin on seuraava jos ei ehdi tähän porukkaan?

 

Kirjoitettu

Joo on vielä vähän homma kesken mullakin ;D Vaan lupaan saapua omalla autolla tänä vuonna cruisingiin, kuukaudesta en uskalla mennä takuuseen ;)

Kirjoitettu

Katsotaan missä välissä tullaan käymään...leimakin menee umpeen tällä viikolla... :-\

Kirjoitettu

Itellä on perjantai ja lauantai iltavuorossa, siksi ehdotan torstaita. Vaan voip olla että ei tästä ekasta tuu vielä mitään jos se on taas mun ja naruarskan varassa koko Oulun edustus  :o ;D

Kirjoitettu

Oma auto on vielä talviunilla ja ajattelin tuota herätellä vasta vapuksi  ;D

Kirjoitettu

ite oon yö vuorossa silloin ni ei pääse :( ja ajattelin ottaa ens kuun puolen välin jälkeen silmäterän esille

Kirjoitettu

Eipä taida vielä olla ajankohtaista mullakaan. Katellaan vapun tienoilla uudestaan.

Kirjoitettu

Mielellään viikonloppuna nuo miitit kuin ei kehtaa illalla töiden jälkeen ajella 200 km lenkkiä.

Kirjoitettu

onkos ne nyt huomenna klo 19 jos tulis käymään täältä kemistä

Kirjoitettu

No olisko tonne tulijoita? Taitaa peruuntua vai..?  ::)

Kirjoitettu

Pidetäänkö tää tänään..?  ::) Eli siis onko tulijoita enempi ku kaksi?? Ite en varmaan klo 19 vielä välttämättä ehi mutta 19.30 jo varmaan oon paikan päällä jos oon  ::)

Kirjoitettu

ok.eiköhän se löydy.en ole kyllä koskaan käynyt.

Kemistä päin tullessa Oulujoen jälkeen rampista ylös ja valoristeyksen yli suoraan, 250m ja olet Ouluhallin parkkipaikalla.
Kirjoitettu

Pidetäänkö tää tänään..?  ::) Eli siis onko tulijoita enempi ku kaksi?? Ite en varmaan klo 19 vielä välttämättä ehi mutta 19.30 jo varmaan oon paikan päällä jos oon  ::)

Joo tulossa ollaan
Kirjoitettu

no me ainakin käydään pyörätään siellä. sain kuskin käydään anttilassa samalla

Kirjoitettu

Tuleeko sitä porukkaa nyt sitte muita? Mulla on aikomus tulla pyörähtää, HERÄTKÄÄ NYT OULUN SEUDUN HARRASTAJAT  \m/

Kirjoitettu

Nonni, lähden matkaan. Kaikki Oulun F-bodistit ny Ouluhallille mars mars  \m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...