BlackZ Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 Nyt on jo tääkin aika ottaa puheeksi vaikka kelit ei "ihan" vielä ainakaan tänään ole kovin suotuisat asialle ollut, eli CRUISINGIT OULUSSA 2008 Tämähän on perinteisesti pidetty kuun eka perjantai, tälle vuotta ehdotan että pidettäs useammin ja yritettäs saada enempi porukkaa mukaan Ekaksi cruisinki päiväksi ehdotan Torstaita 3.4.2008, paikkana perinteisesti Ouluhallin parkkipaikka ja aika voisi olla klo 19. Onko tulijoita..?
JoukoY Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 Ekaksi cruisinki päiväksi ehdotan Torstaita 3.4.2008, paikkana perinteisesti Ouluhallin parkkipaikka ja aika voisi olla klo 19. Onko tulijoita..? Ellei esteitä ilmaannu.
Guest Outlaw Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 pahimmoilleen on projekti kesken:'( milloin on seuraava jos ei ehdi tähän porukkaan?
Soppa Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Joo on vielä vähän homma kesken mullakin Vaan lupaan saapua omalla autolla tänä vuonna cruisingiin, kuukaudesta en uskalla mennä takuuseen
driv3r Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 eikö sitä ennenmmin viikonlopulla? viikolla tehdään töitä
Mika Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Katsotaan missä välissä tullaan käymään...leimakin menee umpeen tällä viikolla...
BlackZ Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Itellä on perjantai ja lauantai iltavuorossa, siksi ehdotan torstaita. Vaan voip olla että ei tästä ekasta tuu vielä mitään jos se on taas mun ja naruarskan varassa koko Oulun edustus
Haapis Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Oma auto on vielä talviunilla ja ajattelin tuota herätellä vasta vapuksi
F350 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Jos vaan ei ole suolaa/lunta kaduilla niin tullaan
sive Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2008 ite oon yö vuorossa silloin ni ei pääse ja ajattelin ottaa ens kuun puolen välin jälkeen silmäterän esille
elkei Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Eipä taida vielä olla ajankohtaista mullakaan. Katellaan vapun tienoilla uudestaan.
Marko Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Mielellään viikonloppuna nuo miitit kuin ei kehtaa illalla töiden jälkeen ajella 200 km lenkkiä.
tr650 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 onkos ne nyt huomenna klo 19 jos tulis käymään täältä kemistä
BlackZ Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 No olisko tonne tulijoita? Taitaa peruuntua vai..?
JoukoY Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 Edelleen tulossa jos osallistujia löytyy.
F350 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 kelihän näyttää paranevan koko ajan
JoukoY Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 onko se raksilassa jos on On. Ouluhallilla.
tr650 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 ok.eiköhän se löydy.en ole kyllä koskaan käynyt.
BlackZ Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Pidetäänkö tää tänään..? Eli siis onko tulijoita enempi ku kaksi?? Ite en varmaan klo 19 vielä välttämättä ehi mutta 19.30 jo varmaan oon paikan päällä jos oon
F350 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 ok.eiköhän se löydy.en ole kyllä koskaan käynyt. Kemistä päin tullessa Oulujoen jälkeen rampista ylös ja valoristeyksen yli suoraan, 250m ja olet Ouluhallin parkkipaikalla.
F350 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Pidetäänkö tää tänään..? Eli siis onko tulijoita enempi ku kaksi?? Ite en varmaan klo 19 vielä välttämättä ehi mutta 19.30 jo varmaan oon paikan päällä jos oon Joo tulossa ollaan
tr650 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 no me ainakin käydään pyörätään siellä. sain kuskin käydään anttilassa samalla
BlackZ Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Tuleeko sitä porukkaa nyt sitte muita? Mulla on aikomus tulla pyörähtää, HERÄTKÄÄ NYT OULUN SEUDUN HARRASTAJAT
BlackZ Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Nonni, lähden matkaan. Kaikki Oulun F-bodistit ny Ouluhallille mars mars
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään