Jump to content

Flowtech....

Senior

Recommended Posts

Kirjoitettu

headers. Onkos kenelläkään parempaa tietoa tai kokemuksia kyseisestä peltisarjasta ? Muita suositeltavia merkkejä ?

Kirjoitettu

Hooker on ainakin yx tunnetuimmista :)ja sit oli ainakin joskus semmoinen ku coyote jos oikein muistan :)Headers on mun mielestä nimi kaikille peltisarjoille ;)

Kirjoitettu

Mitkäs sopii paikoilleen ilman lekaa?

Ainakin Spinnerin projektissa silloin puuttui noista kotimaisista http://www.martelius.com/ (aikas ällöt sivut vasta värein) sarjoista lambdan reikä (hitsillaan joo lisää) puhumattakaan mistään ilmapumppuun liittyvistä....

Kirjoitettu

Edelbrockit menee helpolla, ei tarvi irrottaa kuin ohjausakseli hetkeksi...

Kirjoitettu

Noi marteliuksen satsit... on niissä lambdan reikä mutta on vähän väärässä paikkaa, mittaa pelkän yhen pytyn lukemia ja lisäksi se on vähän liian lähellä moottoria. Se että puuttuu kaikki ilmapumppuletkut on vaan plussaa... :P

Varmaankin noi Edelbrockin sarjat menee aika nätisti?

Kirjoitettu

Tai nostaa konetta ;D

Kirjoitettu

Mä laitoin Flowtechin sarjat keväällä.

Kuskinpuoli oli helppo mut apparinpuoli aiheutti p**keleitä, mutta meni paikoilleen suurempia purkamatta.

Lambdan paikka niis on, pitää vaan porata läpi.

Ei ilmaputkia.

Kirjoitettu

Tai nostaa konetta ;D

Tai ostaa alukannet jolloin ei tarvitse tehdä muuta kuin pultata kiinni.

Kirjoitettu

mulla edelbrock TESsit oli aika työläät asentaa. kuskinpuoli oli helppo, ohjausakseli irti ja menoksi.

Tosin alhaalla kollektori oli sitten kiinni öljynputsarin

juureen menvän/lähtevän "öljynlauhduttimen/lämmittinen" putken kanssa >:(--> taas lisää töitä. eikä siitä hyvä tullut vieläkään, joutuu kai asentamaan tarvike lauhduttimen.

apparin puolella sarjat oli iholla >:(lämppärin kennoon menevän metalliputken kanssa, joka tehtiin uusiksi kiertämään kauempaa.

kumma että Msklla ei näitä ongelmia ollu. mut sil onki Edelbrockin alukannet.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Mitenkäs on tuon ilmastointilaitteen kanssa? Vissin aika pein in ti ääs homma?

Kirjoitettu

Mä kävin hakemassa Flowtech peltisarjat,kun olivat noin halvat.

On niissä natsa happianturille,mutta jenka puuttuu.

Kirjoitettu

Mistä ostit ? Ja jengoja voi aina tehdä. Oliko putket ilmapumpulle ? Mulla kun sattuu olemaan ns. vähäpäästöinen.... Vaikka eipä tuo ilmapumppu paljon päästöjä vähennä, ehkä rahtusen parantaa katalyytin toimintaa ja aika ajoin jäähdyttelee putkia....

Kirjoitettu

Tilasin jenkeistä edelbrocit Malli EDE 6876 hinta 650 e.

Kuulu kaikki vähäpäästösen "releet". Martelius Mar 120008

3 tuuman pakoputkisto hinta 610 e. Jos asennutat niin tulee maksaa jotain 1700-2000 e

Kirjoitettu

Mulla on flowtech sarja ja ainoa muutos mikä piti suorittaa oli polttoaineputken siirto vm.-82 koska muuten otti pakosarjaan kiinni. Ja mulla ainakin oli jengat anturin natsassa valmiina hintaa oli 1100 mummoo

Kirjoitettu

Southwest tradelta,170 egee.

Ei ole ilmaputkia.

Mun 87 ponu täytti nykyiset päästövaatimukset,kun katsastusmies huvikseen katsoi ja ilman ilmapumppua.

Kirjoitettu

Saitko hyvin istumaan paikoilleen ja tuliko Y-putki mukaan ?

Kirjoitettu

" Jos asennutat niin tulee maksaa jotain 1700-2000 e "

Siis häh? Mitä tohon hintaan siis sisältyy ja mitä pelkkä asennus maksaa? Pitäis itsekin asennuttaa edelbrockin peltisatsit ja putkisto keväällä, mutta jos noin kallista on niin taidan sittenkin tunaroida ne itse paikalle.

Kirjoitettu

siis pikasesti kun laskee jos: pakosarjat 600€ putkisto 600€ ja korjaamot(isommat merkkiliikkeet ainaski) veloittaa sen 45-65€ tunti. Niin 10 tuntia asentelua on keskimäärin sen 550€. Eli 600+600+550=1750€ että näin :o

Kirjoitettu

Ovat vielä tuossa pöydällä.

Siinä tuli pienet putken pätkät jotka hitsataan alkuperäiseen Y-putkeen.

Laittelen ehkä tammikuulla vasta paikalleen,mulla on nosturi niin saa itsekkin hyvin asennettua.

Täytyy vielä katsoa jos tekisi koko putkiston uusiksi.

Onko kukaan ostanut jotain viri-putkea?

Missähän halvimmat?

Kirjoitettu

Se arvonlisävero myös lisää kustannuksia pajalla. Mäkin mielelläni tekisin moisen rojektin, jos olis se talli, mutta toisaalta eihän aina kaikkia tarvii ite taistella. Varsinkin kun pystyy luottamaan American Serviceen. Hakkarainen kyllä osaa. Y- putki hitsattiin. Hakkarainen joutu kuskaan kappaleen tig-hitsaamoon. Makso muistaakseni muutaman kympin

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Pakko lisätä.

Tästä kuvasta pitäis nyt kaikille tulla selväks miksi juuri peltisarjoista tulee niin paljon tehoa vakio koneeseen lisää. :-[

Voi olla että virtaukset paranee jonnin verran. (lämpösuojakilpi hieman häiritsee tossa. Pellin alla valusarja on täysin suora ja "kollektori" lähtee 3:n kohdalta.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Kirjoitettu

Jaahas.... mies kuvittelee selviävänsä ilman ilmaputkiloita.... >:(

Kirjoitettu

parhaita "ilmapumppuja" taitaa olla ne missä lukee paxton tai jotain sinne päin... näin oon kuullu isojen poikien kertovan ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...