Jump to content

492 kannet

Guest black

Recommended Posts

Kirjoitettu

kylkimyyryhän syntyy väännöllä.

Mikäs perä ja loota sulla oli?

tuleeko tunneli vai torkkeri-II?

meinaatko mekaanista vai hydrauli nenää, laahuri vai rolleri?

mitäs kilkettä meinasit alakertaan?

Kirjoitettu

mulla olis tiedossa yksi rullaava 79-81 trans am.

pitäähän camaron lisäksi trans am olla (vrt.bandit/burt reynolds eli kahdeksan gallonan kaurahattu päähän,avomaan kurkku reiteen kiinni ja tiukat teryleenit jalkaan ja näin on 70-luvun efekti parhaimmillaan.

perä on todennäkösesti aavikko ja retro henkeä kun halutaan niin torkerihan sinne kiinni pannaan.jotta tunnelma saadaan tappiin niin kromiset venakopat on oltava.

köyhä kun olen niin eiköhän sinne laahuri kiinni panna.

aarnion larellahan on moottoridyno joten tulevaisuudessa kun kone on kasassa niin eiköhän larenkin dyno ole jarrutusvalmis.

Kirjoitettu

jos siinä on joku 3 ruuvvi niin varmaan järkevintä olis ottaa esim XE268,XE262 tms ~220@0,5".

Retrohenkeähän olis mekaaninen magnum 292 nokka ja ruttu johonkin 11 tietämille, classpacit putkiin ja joku 2½" spaceri sekä niin korkee putsari kuin pellin alle mahtuu.. ei pysy stetsoni päässä kun tyhjäkäynnillä paukuttaa ja naaraat itkee kolme silmää märkänä et pääsee kyytiin =)

mikäs on muuten dynon tilanne, tallilla olis yks volvon venemoottori joka "peruskorjattiin" ja vois käydä ajamassa sisään sekä laittamassa suuttimet.

Kirjoitettu

dyno on vielä vaiheessa,kun taitaa larella niitä porcshen raatoja työn alla olla.

mitä veikkaat mitä dynohevosia löytyy jos vaikka laittaa xe 274,torker 2,ft männillä reilu kymppi puristuksia ja vaikka 750 vac holley?

varuste listasta unohtui gran canaria t-paita ja helvetin isot keke rosberg malliset peililasit.

Kirjoitettu

DD2003

10.5 puristukset.

381hp@5000rpm / 399lb-ft@4000

3000-5500rpm= 370lb-ft

torkkerille suositellaan 220-230 nokkaa, vizardin mukaan yks tasosella on hankala ajella kadulla jos menee 350cid yli 230 asteen

jos toi "arvio toteutuu" niin se on takuuvarma matala 13 / slikseillä voi mennä 12 puolelle.

..unohtui vielä "hasselhoff" peruukki ja pitlävartiset bootsit peittämään teryleenit polveen asti.. tais tulla kirppari keikka, vai löytyykö hyllystä?

Kirjoitettu

yhdellä tutulla kaverilla muuramessa oli 74 camaro varustettu mikkikansilla ja torkerilla ja se auto meni kyllä kuin luoti.

ja senhän piti camaron nopeus todistaa;räkäsladissa meinasimme törmätä paikallisen bensa-aseman jakelupumppuun ja sitten kun se rupes esittelemään camaron ralliominaisuuksia sorapäällysteisellä tiellä niin ajattelin että jos metsään mennään,niin toivottavasti kolahtaa niin kovaa että ei jäis kitumaan.

ei kolahtanut.

saappaat löytyy,mutta pitää muistaa pistää lahkeet ulkopuolelle ettei tule väärin käsityksiä elämänkatsomuksesta.

viikonloppuja.

Kirjoitettu

Mun setti on sellainen nykyisellään ton torkerin kanssa että oikeestaan hävettää ja oikeestaan kivaa.Lukottomalla ja sittevasta ku jeknaa on riittävästi ni menee.Jotenka sitte ku sutii ni sitte SUTII heh.Oonkohan nähny black ton 74 muuramessa hmm voipi olla.Tästä ei kummiskaan niin kovasti ole matkaa sinne.

Kirjoitettu

se auto on todellinen 70-luvun rakennelma valtavine lokasuojan levikkeineen ja yhtä huonossa mustassa maalissa kuin mun auto.

kaitsu tuntee tämän auton omistajan (jarin)paremmin.

moottori oli yllätys koska veto oli niin rajua vaikka ei kromattuja venttiilikoppia ollutkaan.

Kirjoitettu

mulla on edelbrockin ALUMIINISET venakopat.. on neekeri tiennyt jenkeissä miten vehkeet laitetaan kulkemaan, nokka ja kannet oli luonnosllisesti vakiot, imukansi performeri ja kaasutin 600 edelbrocki.

pakosarjan virkaa hoiti pikkureikäiset pukinsarvet (olen kuullut että riittävät yli 400hp).

toi kombinaatio sysäs myös ihan tautisesti, tosin isäni 289 ford victoria fairline (15.4/140km/h) oli hieman rajumpi.

eikä mun riemulla ollut rajaa kun tulkkasin #mach yksilöstäni peränkoodeja ja tajusin että mulla on ultra harvinainen lukoton yksilö (tullut tehtaalta 1558kpl).

tosin auto on muutenkin ilman: ilmastointia, jarrutehostinta, ohjaustehostinta, ilmastointia, kattoa, kallistuksen vakaajia.. hinta on ollut jonkin verran alle perus paketin, eli halvin mitä corvettea sai.. moottorina luonnollisesti pienin 327.

Kirjoitettu

Mulle tulee nyt kaikki mahdolliset kromatut jutut konetilaan:laturi,kiinnikkeet,venakopat,pistoolinkahva öljytikku,jakopäänkoppa,syylärin yläpelti,tukiraudat,siivapyörät,jne.Sisälle varpailla varustettu kaasupoljin,karvanopat,jne.Pakoputket 3.5 tuumaa rosteria,l-88 skuuppi,70-luvun tiiliskivirenkaat..Aikakone suoraan 70-luvulta.

Kirjoitettu

miks ei sais olla kiiltoa, kromi on kaunista ja kuuluu jenkki vehkeisiin perinteisesti.ei ne vit.n japsit sitä oo keksiny.

Kirjoitettu

Saako se kromi sen auton kulkemaan?

Prkl, mullakin on ALUMIINISET venakopat joiden päällä lukee "edelbrock" ja sisäpuolella sitten "made in hong kong". Ja *ttu että sykkii! 8)

Kirjoitettu

Saako se kromi sen auton kulkemaan?

Ei se kromi siihen kulkemiseen auta,mutta mulle toi kosla on sellanen terapialaite,mä palaan ajassa 30 vuotta taaksepäin kun istahdan rattiin ja tyylejähän on monia.

On siihen muutakin pistetty kuin kromia ja mun mittapuun mukaan kulkeekin ihan kohtuullisesti.

Kirjoitettu

itsellehän sitä autoa tehdään ja silloin on tärkeintä että se miellyttää itseä ei muita

Kirjoitettu

mun auto on ihan hirvee tykki ja venakopissa lukee chevy.perkele!

Kirjoitettu

Black, ei se siis niistä venakopista johdu vaan auton väristä mitä ilmeisemmin! 8)

Menee taas hieman off-topic.. ::)

Kirjoitettu

No joo mut toi keula on täysin pilattu tollainen tuning neon maski :'( :'( :'(

Kirjoitettu

nois camaroissahan on vähän ongelma aina noi lamput ;D jotenkinhan ne pitää piilottaa ;)

Kirjoitettu

nois camaroissahan on vähän ongelma aina noi lamput ;D jotenkinhan ne pitää piilottaa ;)

jos kerran pitää peittää sen vois tehä tyylillä niinku 1gen camaroissa -67 ja -69 tai pleksillä niinku 3geneissä on jotku tehny siis tyylillä, ei niinku ponun 3gen tai veten c3 jossa tyylikkyys kärsii ku tarttis valoja käyttää mut niitähän ei koskaan suomen suvessa tartte... :-X

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...