Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM


Jarno

Recommended Posts

Kyllähän siellä konehuoneessa SBC kone oli eikä Ponun.  ;)

 

Niiniiiniiniinii, Impalasta löytynyt. Mä taidan huomenna käydä kysymässä että "kun netissä tapeltiin että mikä kamiina tässä on niin mikäs sieltä löytyy" :D

Link to comment
Share on other sites

Niiniiiniiniinii, Impalasta löytynyt. Mä taidan huomenna käydä kysymässä että "kun netissä tapeltiin että mikä kamiina tässä on niin mikäs sieltä löytyy" :D

 

Viestissä luki Catalina joka on mielestäni Ponun malleja?  ;D

Link to comment
Share on other sites

On. Pontiacin koneilla ei ole mitään yhteistä Chevyn koneisiin muuta kuin tyyppi: 8cyl 90ast. V8 muodossa. Sama koskee Buick, Olds, Cad koneita. Chevy SB, BB, Vanha W isolohko omaavat yhteisiä osia.  400SB menee heittämällä 3G niinkun mikä vaan SB päältä eroa on vaikea huomata katsomatta valu ym. numerot.

Link to comment
Share on other sites

Nonii, joka päivä oppii :D Mä oon luullu että samantilavuuksiset koneet on hyvinki samanlaisia. Mutta tuli sieltä se Impala :D Onko tommosessa 400:ssa muuten kovasti järkeä, eikä 350 ajaisi asiansa paremmin?

Link to comment
Share on other sites

Ite ottaisin heti nelisatasen jos joutuis valkkaamaan kolmeviiskymppisen ja nelisatasen väliltä.

Jep, aina kannattaa rakentaa suurin mahdollinen kone, "Nothing can beat cibic inches"

400SB isolla porauksella mahtuu isot venat, ja puristussuhteen saa ylös helposti, vaikka lohko on ns.

siamised, ei vesitilaa syl.väleissä, toimii jäähdytys OK oikeilla kansitiivarella ja hyöryreijillä kansissa.

Ainoo compromissi on lyhyt kiertokanki suhteessa iskuun mikä tuo vääntöä alas mutta rajoittaa

kierrosluku potentiaalia männän sivuvoimien ja kiihtyvyyksien takia, lisäksi kampurassa on isot 2.65

rungot, ja kaikki vakio kampurat on vain Nodular.

Vastaavan kokonen 396/402 BB on ihan eri tuntunen ajossa, mutta se onkin semihemi ja pitkät kiertokanget jne.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...