Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM


Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ei full sizeä, pitäis olla ehdottomasti mid size (Malibu/Cutlass STW). Varmaan noin 400kg kevyempi mitä full sizet? 400kg on p-a-l-j-o-n... Ja paljon hauskemman näkönen.

Kyllä mulla lähtis tommonen nelisatanen samantien myyntiin jollekki semmoselle kuka pitää sitä kovanakin myllynä.  ;D

 

Sulle sopis hienosti pyllykynä (Aspen)  \m/

Kirjoitettu

Sulle sopis hienosti pyllykynä (Aspen)  \m/

 

Älä sekota mua noihin sun äärimmäisen häiriintyneisiin fantasioihin. Ajatuskin Aspenista alko etomaan...

Kirjoitettu

Älä sekota mua noihin sun äärimmäisen häiriintyneisiin fantasioihin. Ajatuskin Aspenista alko etomaan...

 

Aiai,sillasella tuli pari vuotta aikanaan pörrättyä  8)

Kirjoitettu

Ei kai tohon pienempään koppaan mikä tuli '78, ollu enää 403:sta tarjolla? Isoin tais olla 305? Näin väittäisin pikaisen kuuklettelun perusteella.

Onneks ei tarvi toivottavasti ikinä investoida vähiä varojani mihinkään "järkevään" perheautoon, joten jos tommonen olis, niin ei siitä mitään järkevää syntyis missään nimessä.  ;D

 

Muistaakseni muutoskatsastukses viimeks oli 400cid vertailukoneena, kun 6.2d siihen leimasin... :W

Intissä reilu 10v sitte jo suunniteltiin 5.7kiisselin tilalle 454läskiä ja leimalle aina kiisseli takas paikalleen ;D

Kirjoitettu

mitenhän käy katsastuksessa kun on -90 malliin vaihdettu kaasari ???

 

No problem, konehuoneessa Summitin ja Dynomaxin tarrat.

Tyyli ennen kaikkee ::)

Kirjoitettu

Noi on sit vanhoja kuvia ja mm kone on kauansitte myyty jne. Tos se makaa kujalla :'(

 

Mitä sulla on hintaa tossa?

Kirjoitettu

Mitä sulla on hintaa tossa?

Kyllä kai sen tonnilla sais hakee... On sille jo suunnitelmia niin ei ihan romuraudan hinnalla lähe :P

Kirjoitettu

Kyllä kai sen tonnilla sais hakee... On sille jo suunnitelmia niin ei ihan romuraudan hinnalla lähe :P

 

Mitä muuta puuttuu ku kone? Onko kuinka mätä?

Kirjoitettu

Mitä muuta puuttuu ku kone? Onko kuinka mätä?

Ei oo päällepäin ainakaan mätä. Rungos saattaa olla jotain pientä paikattavaa, mutta en oo ny kattellu vuosiin alle

Laatikko luisti kun oikeen antoi lenkkaria, eli se ei oo ihan priima (th350). kattoverhoilu ruvennu roikkuun seisonnassa.

Kirjoitettu

Olen miettiny samaa, johan noista jenkkilässäkin pyydetään tuon kuntoisista tuplasti enenpi..  :W

 

 

 

Auton livenä nähneenä, niin pari omaa mielipidettä...  Kuvat ehkä liian hyvät kyseisestä autosta. Auto on kyllä hyvä aihio, mutta ei mikään suoraan näyttelyyn, vaikka hätäisesti kuvista niin voisi luullakkin. Hintapyyntö on mielestäni kurssissa kunnon kanssa. Kannattaa käydä katsomassa livenä jos chevellea on etsimässä.

 

 

Kirjoitettu

Kyllä kai sen tonnilla sais hakee... On sille jo suunnitelmia niin ei ihan romuraudan hinnalla lähe :P

 

Kerros vähän lisää, esim sijainti, rullaavuuden taso jne --> letkume [ät] gmail.com

Kirjoitettu

Halpa. Taidan hakea poies .... 

 

 

sillä firmalla on kaikki halpaa  :W ;D

Kirjoitettu

sillä firmalla on kaikki halpaa  :W ;D

ja autot on muiden  ja toisellapuolelle palloo  m-

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...