Toni Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2012 Ei full sizeä, pitäis olla ehdottomasti mid size (Malibu/Cutlass STW). Varmaan noin 400kg kevyempi mitä full sizet? 400kg on p-a-l-j-o-n... Ja paljon hauskemman näkönen. Kyllä mulla lähtis tommonen nelisatanen samantien myyntiin jollekki semmoselle kuka pitää sitä kovanakin myllynä. Sulle sopis hienosti pyllykynä (Aspen)
Z-mo Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2012 Sulle sopis hienosti pyllykynä (Aspen) Älä sekota mua noihin sun äärimmäisen häiriintyneisiin fantasioihin. Ajatuskin Aspenista alko etomaan...
Toni Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2012 Älä sekota mua noihin sun äärimmäisen häiriintyneisiin fantasioihin. Ajatuskin Aspenista alko etomaan... Aiai,sillasella tuli pari vuotta aikanaan pörrättyä
rstuning Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2012 Ei kai tohon pienempään koppaan mikä tuli '78, ollu enää 403:sta tarjolla? Isoin tais olla 305? Näin väittäisin pikaisen kuuklettelun perusteella. Onneks ei tarvi toivottavasti ikinä investoida vähiä varojani mihinkään "järkevään" perheautoon, joten jos tommonen olis, niin ei siitä mitään järkevää syntyis missään nimessä. Muistaakseni muutoskatsastukses viimeks oli 400cid vertailukoneena, kun 6.2d siihen leimasin... Intissä reilu 10v sitte jo suunniteltiin 5.7kiisselin tilalle 454läskiä ja leimalle aina kiisseli takas paikalleen
F350 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2012 5.7 manuaali camaro, mut mitenhän käy katsastuksessa kun on -90 malliin vaihdettu kaasari http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4621363
Möykkä Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2012 mitenhän käy katsastuksessa kun on -90 malliin vaihdettu kaasari No problem, konehuoneessa Summitin ja Dynomaxin tarrat. Tyyli ennen kaikkee
letkume Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2012 Noi on sit vanhoja kuvia ja mm kone on kauansitte myyty jne. Tos se makaa kujalla :'( Mitä sulla on hintaa tossa?
rstuning Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2012 Mitä sulla on hintaa tossa? Kyllä kai sen tonnilla sais hakee... On sille jo suunnitelmia niin ei ihan romuraudan hinnalla lähe
Z-mo Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2012 Kyllä kai sen tonnilla sais hakee... On sille jo suunnitelmia niin ei ihan romuraudan hinnalla lähe Mitä muuta puuttuu ku kone? Onko kuinka mätä?
rstuning Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2012 Mitä muuta puuttuu ku kone? Onko kuinka mätä? Ei oo päällepäin ainakaan mätä. Rungos saattaa olla jotain pientä paikattavaa, mutta en oo ny kattellu vuosiin alle Laatikko luisti kun oikeen antoi lenkkaria, eli se ei oo ihan priima (th350). kattoverhoilu ruvennu roikkuun seisonnassa.
Soppa Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2012 http://www.nettiauto.com/chevrolet/chevelle/4667887 Eikö tää oo jotenki epäilyttävän halpa?
ChevyBoy Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2012 Olen miettiny samaa, johan noista jenkkilässäkin pyydetään tuon kuntoisista tuplasti enenpi.. http://www.nettiauto.com/chevrolet/chevelle/4667887 Eikö tää oo jotenki epäilyttävän halpa?
IrocRocks Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2012 http://www.nettiauto.com/ford/fairlane/4673312 Hirveennäköne continentalkit ja laituri. Mut 6vaiht loota
Taisto Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2012 Olen miettiny samaa, johan noista jenkkilässäkin pyydetään tuon kuntoisista tuplasti enenpi.. Auton livenä nähneenä, niin pari omaa mielipidettä... Kuvat ehkä liian hyvät kyseisestä autosta. Auto on kyllä hyvä aihio, mutta ei mikään suoraan näyttelyyn, vaikka hätäisesti kuvista niin voisi luullakkin. Hintapyyntö on mielestäni kurssissa kunnon kanssa. Kannattaa käydä katsomassa livenä jos chevellea on etsimässä.
rstuning Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2012 http://www.nettiauto.com/chevrolet/chevelle/4667887 Eikö tää oo jotenki epäilyttävän halpa? "Alkuperäinen 396SS + 4v man, nyt 454 + aut" Palapeli, mutta kyllä toi komee on tohon hintaan äkkiseltään
pantera Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2012 http://www.nettiauto.com/ford/fairlane/4673312 Mut 6vaiht loota 3-vaihteinen sähköloikkarilla
HFB Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2012 http://www.nettiauto.com/ford/fairlane/4673312 Hirveennäköne continentalkit ja laituri. Mut 6vaiht loota on kyllä aikamoine laituri persiissä
letkume Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2012 Kyllä kai sen tonnilla sais hakee... On sille jo suunnitelmia niin ei ihan romuraudan hinnalla lähe Kerros vähän lisää, esim sijainti, rullaavuuden taso jne --> letkume [ät] gmail.com
Rale Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4671772 ihan hyvä aihio, tähän kaaret sisään ja kiihdyttelemään
Senior Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 Halpa. Taidan hakea poies ....
avogta-89 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 Halpa. Taidan hakea poies .... sillä firmalla on kaikki halpaa
pantera Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 sillä firmalla on kaikki halpaa ja autot on muiden ja toisellapuolelle palloo
avogta-89 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 on välitysprosentit kohdallaan
Samppa383 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2012 http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4671772#yritys=isautomotive siittä. pitäiskö harkita
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään