Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM


Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Nimenomaan juuri se  :)

 

Mikä tossa ihmeellistä, paitsi ihmeen edullinen hinta?

Kirjoitettu

Nimenomaan juuri se  :)

 

Jos olis musta niin ehkä vähän jopa viduttais =)

Kirjoitettu

Mikä tossa ihmeellistä, paitsi ihmeen edullinen hinta?

minä en nähnyt mitään hintatietoja, oonko sokee, :-[ :-[

Kirjoitettu

 

Pontiac Firebird

- ID 4824278

TRANS AM GTA COUPE 5.7L

Punainen coupé henkilöauto

5 500 €

 

Kirjoitettu

minä en nähnyt mitään hintatietoja, oonko sokee, :-[ :-[

Olet, oikeassa ylakulmassa hinta 5.5ke ::)

Kirjoitettu

minä en nähnyt mitään hintatietoja, oonko sokee, :-[ :-[

 

5 500e lukee siellä ylhäällä.

Kirjoitettu

minä en nähnyt mitään hintatietoja, oonko sokee, :-[ :-[

 

sait monenkertaisen vastauksen  ;D

Kirjoitettu

sait monenkertaisen vastauksen  ;D

Joo olis pitany lukee mita sa vastasit :o

Kirjoitettu

Tohon sokeuteen en osaa kyllä sanoa. Runkkaamista kannattaisi vähentää ihan varmuudeksi.

Kirjoitettu

Tohon sokeuteen en osaa kyllä sanoa. Runkkaamista kannattaisi vähentää ihan varmuudeksi.

 

meinaakko et on tullut silmille asti  :o

Kirjoitettu

Olet, oikeassa ylakulmassa hinta 5.5ke ::)

niinpä luki, olin sokee mutta en runkkari, :W :W

Kirjoitettu

meinaakko et on tullut silmille asti  :o

 

Eikun vanha kansa tapasi sanoa, että jos runkkailee niin käsiin kasvaa karvoja ja näkö lähtee.

Kirjoitettu

Takakontin kotka ei oo kultainen. Toi on FEIKKI!!!!  :W

Noi eurotakavalot on kylla rumat ::) eikos tossa oikeesti pitais lukee turbo ;)

Kirjoitettu

Noi eurotakavalot on kylla rumat ::) eikos tossa oikeesti pitais lukee turbo ;)

 

Pitäishän siinä lukea koska noissa muissa tiedoissa lukee, että tossa on turbo.

plus "Alkuperäinen radio mukaan jolloin monitoimiratti toimii moitteetta. " Mulla ei orkkiradiota mutta hyvin on monitoimiratti toiminut. Siis kääntyy ja sillee....  ;D

Kirjoitettu

Pitäishän siinä lukea koska noissa muissa tiedoissa lukee, että tossa on turbo.

plus "Alkuperäinen radio mukaan jolloin monitoimiratti toimii moitteetta. " Mulla ei orkkiradiota mutta hyvin on monitoimiratti toiminut. Siis kääntyy ja sillee....  ;D

Veikkaisin etta taa yksilo on "rapeltamaton" eli harrastaja myy ja on huomannut etta kaikkien vikojen korjaaminen tulee liian kalliiksi joten myyntiin ;D

Kirjoitettu

Veikkaisin etta taa yksilo on "rapeltamaton" eli harrastaja myy ja on huomannut etta kaikkien vikojen korjaaminen tulee liian kalliiksi joten myyntiin ;D

no toi syöttötuolin ratti pitäs ensimmäisenä lingota mäkeen tosta. 8)

Kirjoitettu

no toi syöttötuolin ratti pitäs ensimmäisenä lingota mäkeen tosta. 8)

 

Mulla on kans monitoimi. Älä morkkaa hei!! Jos linkoon sen mäkeen niin millä ohjaan??

 

Tai no nyt se olis se ja sama kun auto ei ajossa :D

Kirjoitettu

täs kylillä myös vähän rullattu gta. m/harmi kun ei ittee nuo linnut kiinnosta lainkka. :(

http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/4792897

toi auto oli meillä vuodesta -90-95 (uutena ostettu).. sen jälkeen ollut sillä kenelle faija sen myi.. oikeesti aika hyvässä kunnossa mutta haalistunut pahasti. meinattiin ostaa pois fiilispohjalta mutta jäi sitten ostamatta  :P

Kirjoitettu

toi auto oli meillä vuodesta -90-95 (uutena ostettu).. sen jälkeen ollut sillä kenelle faija sen myi.. oikeesti aika hyvässä kunnossa mutta haalistunut pahasti. meinattiin ostaa pois fiilispohjalta mutta jäi sitten ostamatta  :P

mitkä mahtaa olla takapuskurin laidoissa olevat peitelevyt?ihmettelin mikä niitten tarkoitus.

Kirjoitettu

mitkä mahtaa olla takapuskurin laidoissa olevat peitelevyt?ihmettelin mikä niitten tarkoitus.

 

Ja onko siinä oikeesti turbo?

Kirjoitettu

mitkä mahtaa olla takapuskurin laidoissa olevat peitelevyt?ihmettelin mikä niitten tarkoitus.

metro-auton heijastimet vai mikäs liike noita nyt sillon kilvittikään

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...