ChevyBoy Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Nimenomaan juuri se Mikä tossa ihmeellistä, paitsi ihmeen edullinen hinta?
bathory Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Nimenomaan juuri se Jos olis musta niin ehkä vähän jopa viduttais =)
ratskin Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Mikä tossa ihmeellistä, paitsi ihmeen edullinen hinta? minä en nähnyt mitään hintatietoja, oonko sokee, :-[
avogta-89 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Pontiac Firebird - ID 4824278 TRANS AM GTA COUPE 5.7L Punainen coupé henkilöauto 5 500 €
GTATL Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 minä en nähnyt mitään hintatietoja, oonko sokee, :-[ Olet, oikeassa ylakulmassa hinta 5.5ke
bathory Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 minä en nähnyt mitään hintatietoja, oonko sokee, :-[ 5 500e lukee siellä ylhäällä.
avogta-89 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 minä en nähnyt mitään hintatietoja, oonko sokee, :-[ sait monenkertaisen vastauksen
GTATL Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 sait monenkertaisen vastauksen Joo olis pitany lukee mita sa vastasit
bathory Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Tohon sokeuteen en osaa kyllä sanoa. Runkkaamista kannattaisi vähentää ihan varmuudeksi.
GTATL Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Tohon sokeuteen en osaa kyllä sanoa. Runkkaamista kannattaisi vähentää ihan varmuudeksi. http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/d080.gif
avogta-89 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Tohon sokeuteen en osaa kyllä sanoa. Runkkaamista kannattaisi vähentää ihan varmuudeksi. meinaakko et on tullut silmille asti
ratskin Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Olet, oikeassa ylakulmassa hinta 5.5ke niinpä luki, olin sokee mutta en runkkari, :W
bathory Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 meinaakko et on tullut silmille asti Eikun vanha kansa tapasi sanoa, että jos runkkailee niin käsiin kasvaa karvoja ja näkö lähtee.
rokzetä Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 täs kylillä myös vähän rullattu gta. m/harmi kun ei ittee nuo linnut kiinnosta lainkka. http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/4792897
bathory Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 täs kylillä myös vähän rullattu gta. m/harmi kun ei ittee nuo linnut kiinnosta lainkka. http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/4792897 Takakontin kotka ei oo kultainen. Toi on FEIKKI!!!!
GTATL Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Takakontin kotka ei oo kultainen. Toi on FEIKKI!!!! Noi eurotakavalot on kylla rumat eikos tossa oikeesti pitais lukee turbo
bathory Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Noi eurotakavalot on kylla rumat eikos tossa oikeesti pitais lukee turbo Pitäishän siinä lukea koska noissa muissa tiedoissa lukee, että tossa on turbo. plus "Alkuperäinen radio mukaan jolloin monitoimiratti toimii moitteetta. " Mulla ei orkkiradiota mutta hyvin on monitoimiratti toiminut. Siis kääntyy ja sillee....
GTATL Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Pitäishän siinä lukea koska noissa muissa tiedoissa lukee, että tossa on turbo. plus "Alkuperäinen radio mukaan jolloin monitoimiratti toimii moitteetta. " Mulla ei orkkiradiota mutta hyvin on monitoimiratti toiminut. Siis kääntyy ja sillee.... Veikkaisin etta taa yksilo on "rapeltamaton" eli harrastaja myy ja on huomannut etta kaikkien vikojen korjaaminen tulee liian kalliiksi joten myyntiin
rokzetä Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Veikkaisin etta taa yksilo on "rapeltamaton" eli harrastaja myy ja on huomannut etta kaikkien vikojen korjaaminen tulee liian kalliiksi joten myyntiin no toi syöttötuolin ratti pitäs ensimmäisenä lingota mäkeen tosta.
bathory Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 no toi syöttötuolin ratti pitäs ensimmäisenä lingota mäkeen tosta. Mulla on kans monitoimi. Älä morkkaa hei!! Jos linkoon sen mäkeen niin millä ohjaan?? Tai no nyt se olis se ja sama kun auto ei ajossa
balez Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 täs kylillä myös vähän rullattu gta. m/harmi kun ei ittee nuo linnut kiinnosta lainkka. http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/4792897 toi auto oli meillä vuodesta -90-95 (uutena ostettu).. sen jälkeen ollut sillä kenelle faija sen myi.. oikeesti aika hyvässä kunnossa mutta haalistunut pahasti. meinattiin ostaa pois fiilispohjalta mutta jäi sitten ostamatta
rokzetä Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 toi auto oli meillä vuodesta -90-95 (uutena ostettu).. sen jälkeen ollut sillä kenelle faija sen myi.. oikeesti aika hyvässä kunnossa mutta haalistunut pahasti. meinattiin ostaa pois fiilispohjalta mutta jäi sitten ostamatta mitkä mahtaa olla takapuskurin laidoissa olevat peitelevyt?ihmettelin mikä niitten tarkoitus.
bathory Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 mitkä mahtaa olla takapuskurin laidoissa olevat peitelevyt?ihmettelin mikä niitten tarkoitus. Ja onko siinä oikeesti turbo?
balez Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 mitkä mahtaa olla takapuskurin laidoissa olevat peitelevyt?ihmettelin mikä niitten tarkoitus. metro-auton heijastimet vai mikäs liike noita nyt sillon kilvittikään
balez Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Ja onko siinä oikeesti turbo? vaihdelaatikossa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään