Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Sanotaanko näin jotta jos padan on rakentanu sama heebo joka korinkin raiskannu

niin ei voi koneelta paljoo odottaa... :o ::)

Kirjoitettu

Sanotaanko näin jotta jos padan on rakentanu sama heebo joka korinkin raiskannu

niin ei voi koneelta paljoo odottaa... :o ::)

Luin aluksi: "Sanotaanko näin jotta jos padan on rakentanu sama heebo joka koirankin raiskannu...." naurahdin....

Mutta itse tuohon sun kommenttiin. Eli voisi kuvitella silloin, että pata on hyvin tehty mutta on 60 heppainen :D :D

Kirjoitettu

;D pitäskö hommata toi ja alkaa superzedäks.mustat äärimmäisen tiukat trikoot, viitta niskaan ja baanalle. \m/ \m/ vähä niinku batman.. ::)

Bätmäni mullekkin tosta tuli mieleen. Onhan toi hienosti tehty mutta olis kivempi jos se olis vaiks jostain nissanista/suprasta tms..

Kirjoitettu

Tämä yksilö on kaivertanut mieltä muutaman päivän, viikkoja peräti, kaunis olisi kuin sika pienenä. Vaan peukalon keskellä kämmentä omaavana mietin onko minusta kuitenkaan noin siistin camaron arvoiseksi omistajaksi. Olisi kyllä komea  8)

Kirjoitettu

Tämä yksilö on kaivertanut mieltä muutaman päivän, viikkoja peräti, kaunis olisi kuin sika pienenä. Vaan peukalon keskellä kämmentä omaavana mietin onko minusta kuitenkaan noin siistin camaron arvoiseksi omistajaksi. Olisi kyllä komea  8)

kyllä, ansaitsee lähemmän tarkastelun, m/ m/

Kirjoitettu

Ja 2nd gen Kotkasta http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4847338 Kolmoskopassa on meisseliä enempi kuin k-raudan keskusvarastolla, vaan kakkoskoppa on kuitenkin ajalta ennen ensimmäistäkään öljykriisiä, vanhan liiton tunnelmaa ja omaan silmään yksi kauneimpia korejan mitä on amerikasta tullut 8)

Mä oon sitä mieltä, että se menee niin, että 1gen Camaro voittaa kevyesti ulkonäössä . 2gen firebird voittaa kevyesti camaron. 3genissä birdi vie taas voiton. ja 4gen oikeestaan ihan sama mut birdi silti vähän hienompi.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/cb/Trans_Am_Family.jpg

Kirjoitettu

Ja 2nd gen Kotkasta http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4847338 Kolmoskopassa on meisseliä enempi kuin k-raudan keskusvarastolla, vaan kakkoskoppa on kuitenkin ajalta ennen ensimmäistäkään öljykriisiä, vanhan liiton tunnelmaa ja omaan silmään yksi kauneimpia korejan mitä on amerikasta tullut 8)

1973 oli se öljykriisi.sen jälkeen tulleet 2 genit aika munattomia tehtaalta tulleessa.79 350:t 130hp-175hp(z28).

Kirjoitettu

1973 oli se öljykriisi.sen jälkeen tulleet 2 genit aika munattomia tehtaalta tulleessa.79 350:t 130hp-175hp(z28).

Juu, tämän olen huomannut että aika mopomoottoreita on, vaan nimenomaan se vanhan maailman tunnelma on itse autossa ja ohjaamossa kuitenkin  8)

Tietysti mieltymykseen vaikuttaa mm. vuonna -81 saamani revellin (muistaakseni) 1/24 oranssin värinen Z28-pienoismalli joka säännöllisten jenkkihavaintojen kanssa teki

merkkejään nuoreen mieleen.

Ja mikäli olen mistään mitään ymmärtänyt niin kohtuupirteäksi 350:n saa kohtuullisin ponnistuksin (tykki ei mielessä, leppoisuutta enemmänkin, ja äänimaailmaa).

t. läpivihreä näissä karkeloissa.

Kirjoitettu

Tämähän oli viime syksynä kemissä myynnissä 5000e torq thrust vanteilla...

Eli hinta on sitten hieman noussut  :o

Kirjoitettu

Eli hinta on sitten hieman noussut  :o

ehkä kiesiä on vähän päivitetty, :W

Kirjoitettu

ehkä kiesiä on vähän päivitetty, :W

Tässä tapauksessa päivitetty Vain hintaa...  Mutta sitähän on helpoin päivittää...  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...