Toni Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 Katta taskuun! Ei taida olla edes mikaan heimolainen myymassa, joten voit huoletta tehda kauppoja. Katotaan miten käy
RS-68 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4750486 hieno peli! Ostakaa pois niin mun ei tarvii lähteä käymään hesas.
Toni Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 Ostakaa pois niin mun ei tarvii lähteä käymään hesas. Tuu ihmeessä,pääset mersulla takas himaan
Nupa Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 3g Camaroa hakevalle http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4751296 Kävin viime kesänä kattomassa, kun mainosti olevan 82, mutta paljastuikin 83... mennee aika pienellä hipistelyllä museoleimaan ens vuonna, pohjan kunnosta en tosin tiedä.
RS-68 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 Ostakaa pois niin mun ei tarvii lähteä käymään hesas. Kuka tunnustaa ostaneensa ? No eipähän tarvii lähtee kaupoille
TexFinn Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 Kuka tunnustaa ostaneensa ? No eipähän tarvii lähtee kaupoille Mersumies?
ChevyBoy Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4763222 Rohkenenpa vain väittää, että on varmasti kerhon hienoinpia autoja !
Mika Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 http://image.nettiauto.com/extra/carimg/4763401_4763500/ford-mustang-4763429_b_7b85ba12588b0295.jpg www.nettiauto.com/ford/mustang/4763429
RS-68 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4763222 Rohkenenpa vain väittää, että on varmasti kerhon hienoinpia autoja ! Rohkea väite,olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä
ChevyBoy Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 Rohkea väite,olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä Ja mä niin kade
TomiV Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2012 Siin ois nopee camaro kaupan. http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4737161
avogta-89 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2012 Siin ois nopee camaro kaupan. http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4737161 cool
Z-mo Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2012 Siin ois nopee camaro kaupan. http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4737161 Useampi vuosi sitten oltiin ton kanssa samaan aikaan Alastaron jollain tuuninki-ratapäivillä. Sillon tossa oli muistaakseni vielä vanha pikkulohko, mutta meni jo sillon mutkarataa aika tautisesti. Eikä oo näköjään ainakaan niistä päivistä huonompaan suuntaan menny...
Chevy Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2012 Siin ois nopee camaro kaupan. siisti pata,mutta järkyttävät sähkötyöt
mikke Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2012 siisti pata,mutta järkyttävät sähkötyöt ihan sama tos olis kumminki kaikki perus edellytykset täydelliseen autoon, korimalli paras mahollinen. voisin täs kohtaa jopa tinkiä siit 572 ram jet unelmasta, toi olis mun jos taskussa olis muutakin ku reikiä :'(
rstuning Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2012 jos taskussa olis muutakin ku reikiä :'( Siks mäki rakennan autoa hiljalleen ja pieni pala kerrallaan Jos siitä tulis pirtee peli joskus 2-3vuoden päästä
z 28 jari Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2012 Useampi vuosi sitten oltiin ton kanssa samaan aikaan Alastaron jollain tuuninki-ratapäivillä. Sillon tossa oli muistaakseni vielä vanha pikkulohko, mutta meni jo sillon mutkarataa aika tautisesti. Eikä oo näköjään ainakaan niistä päivistä huonompaan suuntaan menny... Eikös tämä auto/kuljettajayhdistelmä ajanut harrasteautoluokkaa radalla.
Kole Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2012 http://www.nettiauto.com/cobra/-/4756336 Vissiin pitää laittaa lotto kuponki menemään
Deckki Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4785124 hmm 370hp
avogta-89 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 cool http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/4790291
rstuning Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 cool http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/4790291 Taas naapurikunnassa Kuolasin tota vappukruisinkien jälkeen parkkipaikalla (toivottavasti ei jääny tahroja )
Jenkkikuume Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2012 Onko kukaan käynyt katsomassa tätä irokkia tai olisiko kerholaisen vanha? http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4726790 Oikea värikin pinnassa. Sitten vaan askarruttaa vielä onko TPI... uuh.
ratskin Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2012 Onko kukaan käynyt katsomassa tätä irokkia tai olisiko kerholaisen vanha? http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4726790 Oikea värikin pinnassa. Sitten vaan askarruttaa vielä onko TPI... uuh. hinta, tuntematon, :W
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään