Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM


Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Katta taskuun! m/ Ei taida olla edes mikaan heimolainen myymassa, joten voit huoletta tehda kauppoja. :W

 

Katotaan miten käy ;)

Kirjoitettu

Ostakaa pois niin mun ei tarvii lähteä käymään hesas.  :W

 

Tuu ihmeessä,pääset mersulla takas himaan  8)

Kirjoitettu

Ostakaa pois niin mun ei tarvii lähteä käymään hesas.  :W

 

 

Kuka tunnustaa ostaneensa ? No eipähän tarvii lähtee kaupoille  :W

Kirjoitettu

Kuka tunnustaa ostaneensa ? No eipähän tarvii lähtee kaupoille  :W

 

Mersumies? ??? :W

Kirjoitettu

:o

http://image.nettiauto.com/extra/carimg/4763401_4763500/ford-mustang-4763429_b_7b85ba12588b0295.jpg

www.nettiauto.com/ford/mustang/4763429

Kirjoitettu

Rohkea väite,olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä  :W

 

Ja mä niin kade  ;D  m/

Kirjoitettu

Siin ois nopee camaro kaupan.

 

http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4737161

 

Useampi vuosi sitten oltiin ton kanssa samaan aikaan Alastaron jollain tuuninki-ratapäivillä. Sillon tossa oli muistaakseni vielä vanha pikkulohko, mutta meni jo sillon mutkarataa aika tautisesti. Eikä oo näköjään ainakaan niistä päivistä huonompaan suuntaan menny...  \m/

Kirjoitettu

Siin ois nopee camaro kaupan.

 

siisti pata,mutta järkyttävät sähkötyöt  m- :o

Kirjoitettu

siisti pata,mutta järkyttävät sähkötyöt  m- :o

 

ihan sama tos olis kumminki kaikki perus edellytykset täydelliseen autoon, korimalli paras mahollinen. voisin täs kohtaa jopa tinkiä siit 572 ram jet unelmasta, toi olis mun jos taskussa olis muutakin ku reikiä :'(

Kirjoitettu

jos taskussa olis muutakin ku reikiä :'(

Siks mäki rakennan autoa hiljalleen ja pieni pala kerrallaan :P

Jos siitä tulis pirtee peli joskus 2-3vuoden päästä ???

Kirjoitettu

Useampi vuosi sitten oltiin ton kanssa samaan aikaan Alastaron jollain tuuninki-ratapäivillä. Sillon tossa oli muistaakseni vielä vanha pikkulohko, mutta meni jo sillon mutkarataa aika tautisesti. Eikä oo näköjään ainakaan niistä päivistä huonompaan suuntaan menny...  \m/

Eikös tämä auto/kuljettajayhdistelmä ajanut harrasteautoluokkaa radalla.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...