Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ostan ton 149 päivän päästä  ;D

ei siin lukenu satanen per päivä.... ::)

Kirjoitettu

ei siin lukenu satanen per päivä.... ::)

Jokaisena päivänä pudotan hintaa 100euroa

miten toi ny sit kännisen silmin pitääki käsittää... :o :o ::) :o 8)

Kirjoitettu

Jokaisena päivänä pudotan hintaa 100euroa

miten toi ny sit kännisen silmin pitääki käsittää... :o :o ::) :o 8)

joo se on sitä diipadaapaa  ::)

Kirjoitettu

:o :o :o mitä se ny ton myy ku kauan sitä etti ja haikaili???

Tekee pisnesta.

Kirjoitettu

Heheehee  ;D

"Unohda kasikoneiset, unohda kutoskoneiset. Unohda ”harvinaiset” veronkiertolava-Camarot.

Tästä aito ja alkuperäinen HARVINAISUUS, rivinelonen! Automaatilla.

Lyhyt oppimäärä: Kiitos 70-luvun energiakriisin ja siitä koventuneiden päästönormien ja

sen jälkeisen ekohömpötyksen, tällaistakin paskaa on GM joutunut linjaltaan ulos suoltamaan..."

Kirjoitettu

Alkaa Suomen hinnat laskehtimaan kansainväliselle tasolle

Milloinkohan lippisteropetterit löytää nämä LS koneiset F-bodyt

Miksi ostaa BMW kun samalla hinnalla saa oikeasti tehokkaan auton...

Mä oon onnistunut tekemään tätä F-Body valistusta aika lahjakkaasti Petäjävesi - Jyväskylä sektorilla  ;D Moni bemariheppu on alkanut oikeesti miettimään vaihtamista 3geniin. Jonkun E30 bemarin hienolla värillä ja BBS:llä vielä ymmärrän mut muut ei sitten oikein purase...

Camaro uuteen uskoon taas talven aikana, kunhan vanteet löytyy. Raitaa tulossa ja uutta poppikonetta  \m/ Kyllä ne amispojat alkaa kallistua jenkkiin, kun bensakin on jo niin halpaa  ;)

Kirjoitettu

Mä oon onnistunut tekemään tätä F-Body valistusta aika lahjakkaasti Petäjävesi - Jyväskylä sektorilla  ;D Moni bemariheppu on alkanut oikeesti miettimään vaihtamista 3geniin. Jonkun E30 bemarin hienolla värillä ja BBS:llä vielä ymmärrän mut muut ei sitten oikein purase...

Camaro uuteen uskoon taas talven aikana, kunhan vanteet löytyy. Raitaa tulossa ja uutta poppikonetta  \m/ Kyllä ne amispojat alkaa kallistua jenkkiin, kun bensakin on jo niin halpaa  ;)

Ei ne ymmärrä kuitenkaa ja ne harvat jokka saa hankituksi f-bodyn kurvaa sen luisus johki tolppaan ja manaa paskaksi m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...