Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

exploreri ei vie kyllä 17l edes kaupungissa 4x4 kytkettynä.

Kirjoitettu

exploreri ei vie kyllä 17l edes kaupungissa 4x4 kytkettynä.

Kaverin faijalla on tollanen ääs-kybä 4.3 vortekilla, 9-11l maantiellä kaupungissa 15l

Kirjoitettu

Tuo mun aikaisempi linkki tuohon pontiac gto:hon oli saman suuntainen,kuin tämäkin....poistui "myynnistä"melko nopeasti :-P

Kirjoitettu

ilmotus on täyttä kusetusta  :-\ onko joku tosiaan niin tahvo että alkaa meillaileen stevelle  ;D

on tietenkin kusetusta  ;D

Kirjoitettu

Oho, ompas hinnakas 3gen ???

Hinnassa näkyy se että kukaan ei oo päässy virittään tota vitux.

Mulla oli identtinen, jonka ostin uutena. Kun myin oli mittarissa 39thm ja sain enemmän kuin pyysin  ;D Autosta tuli riita kuka sen saa  :P

Kirjoitettu

Hinnassa näkyy se että kukaan ei oo päässy virittään tota vitux.

Mulla oli identtinen, jonka ostin uutena. Kun myin oli mittarissa 39thm ja sain enemmän kuin pyysin  ;D Autosta tuli riita kuka sen saa  :P

Oliko myös -89 vuosimalli ja minä vuonna myit sen?

Kirjoitettu

Oliko myös -89 vuosimalli ja minä vuonna myit sen?

oli, myin sen  vuonna 2000 toukokuussa

Kirjoitettu

oli, myin sen  vuonna 2000 toukokuussa

yli 13 vuotta aikaa siitä.... :W

sain mäkin vuonna 2001 trans amista -88  mikä ei ollu gta yli 12000egee.....ja viimevuonna se sama oli halvimmillaan varmaan 3500egee  :o

Kirjoitettu

yli 13 vuotta aikaa siitä.... :W

jes, mutta noiden helmien tarjonta on vaan aika aika vähäistä  ja hinnat ei laske enää….ja aina joku haluu sen parhaan…. ihan niin kuin se herrasmies joka haki  mun cetan pois.

vuonna 2000 tollanen tossa kunnossa makso 150000mk min.

Kirjoitettu

jes, mutta noiden helmien tarjonta on vaan aika aika vähäistä  ja hinnat ei laske enää….ja aina joku haluu sen parhaan…. ihan niin kuin se herrasmies joka haki  mun cetan pois.

vuonna 2000 tollanen tossa kunnossa makso 150000mk min.

totta toikin  ::)

Kirjoitettu

Räveltämätön on räveltämätön, mutta mitä lasketaan vituiks viritykseksi?

Itse ainakin pitäsin plussana mikäli olisi peltipakosarjat, cai , portattu kansi / imari,  virtaavammat katit, päivitetty sytytys jne. jotka laskevat kulutusta ja nostavat tehoa.

Kirjoitettu

Räveltämätön on räveltämätön, mutta mitä lasketaan vituiks viritykseksi?

Itse ainakin pitäsin plussana mikäli olisi peltipakosarjat, cai , portattu kansi / imari,  virtaavammat katit, päivitetty sytytys jne. jotka laskevat kulutusta ja nostavat tehoa.

ei noita oo vituiksi viritetty vaan laadukkaasti paranneltu ominaisuuksia joita tehdas ei oo huomannut  :W

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...