Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

mulla on vääntöä tosta menossa  ::)

:o imuputki imaisee takatukan koneeseen kun alkaa revittaa ;D

Kirjoitettu

:o imuputki imaisee takatukan koneeseen kun alkaa revittaa ;D

;D

pitänee vaan ottaa kone tosta talteen ja vaihtaa normikasi tilalle jos tulee  :W

Kirjoitettu

Toihan on se Plosilan bygaama  :o Mä näin ku isäntä ajo tolla Kokkolan näyttelyn jäläkeen , huima vehe, m/

Sama pata oli siinä pakueskortissa takaloosterissa ja olikos se myos jossain vaiheessa takatuuppari aud… eiku skoodassa  ;D

Kirjoitettu

Toihan on se Plosilan bygaama  :o Mä näin ku isäntä ajo tolla Kokkolan näyttelyn jäläkeen , huima vehe, m/

Sama pata oli siinä pakueskortissa takaloosterissa ja olikos se myos jossain vaiheessa takatuuppari aud… eiku skoodassa  ;D

jaa siin on se pata  :)

Kirjoitettu

Molempia on tullut ihmeteltya eli eskorttia/skodaa, huimia laitteita ;D

Kirjoitettu

Mihis vaihdoit?  ::)

vaihdoin tohon mustaan meseen wheeliebarssitkin tuli mukana  :)

Kirjoitettu

mäkin halun tietää et täh

soita maksim sale persoonalle ja kysy skolka stojit camaru ?

Kirjoitettu

soita maksim sale persoonalle ja kysy skolka stojit camaru ?

Toi paikka itsessään on aika mielenkiintoinen kokemus, samalla tontilla satama-alueella jenkkiautojen myyntiä, MP-varusteita, motelli ja yökerho/ravintola, kaikissa henkilökunta pääosin kohtalaista suomea puhuvia venäläisiä. Syksyllä käytiin yksi la-ilta syömässä tuolla velipojan kanssa ja juuri oli alkamaisillaan Kotkan HD-äijien kauden lopettajaiset, puitteet strippareineen ja bändeineen oli ainakin kunnossa ja hallin puolelta kävivät laittamassa lakua katuun -69 Camarolla ja jollakin chevyn pikkarilla  m/

Kirjoitettu

Laitat ton triken nettiautoon ja seuraavalla viikolla otat pois. Pistät tiedoksi että "Myyty 52 miljoonaa euroa +ALV".  ;D

Kirjoitettu

Laitat ton triken nettiautoon ja seuraavalla viikolla otat pois. Pistät tiedoksi että "Myyty 52 miljoonaa euroa +ALV".  ;D

cool  m/

Kirjoitettu

"MYYTY"

maksoin vähän varmaan ylihintaa tosta  ;D

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Mielenkiintoinen kulkine kaupan : http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/6143652

Hieman hankaloittaa kaupan hieromista kun en sanaakaan sveaslangia osaa, toivottavasti kaiffari vastailee englannin kieliseen mailiini.

Kun tuskinpa tuo kauaa kaupan on.

Väittää osaavansa ruattia ja lontoota +Isä puhuu suomea ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...