Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Jos et huomannut niin ohjaus on ihan oikealla puolella ;)

joo.....en sanonukkaan et vasemmalla  ;D

Kirjoitettu

Toi nainen tuskin kuuluu kauppaan ;)

jaa..ei vai  :o :-\      ;D

Kirjoitettu

Kuten sanoin alussa niin C5 Vette tai 300C Hemi oli kiikarissa että voisi ajella ympäri vuoden V8:lla. Toki nuo kuumeet on Ponun laittamisen jälkeen laantuneet mutta katsellaan nyt jos löytyisi joku sellainen yksilö mikä miellyttää.

Olen jo tallipaikan Ponulle varannut joten ei tämä niin totista ole, katselen koko ajan edullista talvikäyttistä ja jos sellaisen ehdin nyt ostaa niin Ponu jää omaan "kokoelmaan". Nyt se kuitenki tuo on hyvä olla myynnissä jos joskus kun kesä on alussa. Harmittaisi kovasti luopuakin mutta ei tämä ihan alkuperäinen suunnitelma ollut.

F-bodylaisille tiedoksi että vaihdossa voisi kelvata myös 4gen Camaro tai Trans Am LS1:llä, sehän olisi hyvä ympärivuotinen harrastekäyttis. Jos ei mihinkää noista vaihdu mitä oon speksannu niin Ponu jää 100% varmuudella itelle, tää on kuitenki loistava käyttis kesän ajalle niin erittäin mielelläni jätän itelle  :)

Kirjoitettu

Kaikkihan on myynnissa kunhan hinnasta sovitaan. m/ Siis ainakin autot. :W

Kirjoitettu

Kaikkihan on myynnissa kunhan hinnasta sovitaan. m/ Siis ainakin autot. :W

ei ole

parikin dyydiä on lähetetty kotio rahatukun kans  :P

Kirjoitettu

Ne tekee kauppaa jotka osaa, itse kun jotain ostaa niin hinta on aina tiukka, sitten myydessä pitää antaa sillä mitä saa ja takkiin tulee. Kerrattain möin kaivinkonetta, ostajalla oli juuri samat mietteet mitä minulla, eipä ole monesti kaupanteko ollut niin vaivatonta ja molemmat tyytyväisiä. :D

Taas toisella kerralla eräs jenkki lähti jopparille, suunnilleen kaikki oli ostajan mielestä autossa paskana, möin sitten pois kuitenkin, 2 päivää ja auto oli uudelleen myynnissä 50% korkeammalla hinnalla ja tietenkin hyvä yksilö. Ei jaksas mielenterveys tehdä leipää tuommosella paskanjauhamisella.

Kirjoitettu

ei ole

parikin dyydiä on lähetetty kotio rahatukun kans  :P

No mut sa ootkin poikkeus. ;)

Kirjoitettu

Tätä kiesiä on myyty viime syksystä lähtien: http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/7273954. Niihin aikoihin autosta oli juttukin Iltalehdessä.

Nyt kevään ja alkukesän aikana myyjä on lähes päivittäin päivittellyt ilmoa nostamalla ensin hinnan hetkellisesti jonnekin hatusta heitettyyn 8000 euroon ja välittömästi laskemalla normilukemille noin 5500 ekun ympärille. Tällä konstillahan ilmoon tulee merkki, että hintaa on selvästi tiputettu - että on siten oltava kova tarjous kun tiputusta on kerralla monta tonnia!

Mähän en mikään autokaupan asiantuntija ole, mutta onhan se nyt ihan selvää, että tämä auto on jäänyt roikkumaan eräänlaiseksi hylkiöksi myyntilistoille. Aivan samoin kuin asunnoille käy: jos on pitkään myynnissä, mahdollisille ostajille tulee fiilis, että autossa pitää olla jotain vikaa kun kauppa ei käy. Kuitenkin - meikäläisen lailla - näitä autojen myynti-ilmoituksia katselee säännöllisesti suureksi osaksi harrastajat itse, joten auton ilmoitusta ja hintakehitystä ei ole voinut olla näkemättä jo viime vuodesta lähtien.

Vaikkei varsinaista vikaa autossa olisikaan, mä myyjän asemassa viimeinkin asennuttaisin mainitut puutteet, vilkkureleen ja sumuvalot, kuosiin. Ei ole kallis homma, mutta kummasti voisi jouduttaa myyntiä. Jos on nimittäin häsää vilkuissa ja parkit ei toimi ollenkaan niin ei taitaisi olla poliisien mielestä ihan liikennekelpoinen auto. Maalipinnan heikkouksien kanssa jo pystyykin elämään vaikkea vuosien ajan.

Kirjoitettu

Ei ole tarvetta käytetyille varaosille kun on uusia varastossa ihan tarpeeksi ;) Ollut varmaan 3v myynnissä :W

loppuun ajettu siis  ;D

Kirjoitettu

loppuun ajettu siis  ;D

Siis 22000km ajettu 25v vanha auto. Kaikki varmaan jumissa ja todennäköisesti alkaa kusemaan joka nurkasta hetken ajelun jälkeen ::) Jotain omituista tossa autossa oli jos muistan oikein ::)

Kirjoitettu

Siis 22000km ajettu 25v vanha auto. Kaikki varmaan jumissa ja todennäköisesti alkaa kusemaan joka nurkasta hetken ajelun jälkeen ::) Jotain omituista tossa autossa oli jos muistan oikein ::)

ok

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...