Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

diorea ei oo palstalla näkyny vähäänaikaan... ei oo lisä kommetteja tullu nuorelta rakentajanaiselta  :) m/ 

mutta tosta keulasta ollu ennenkin juttua....edellinen versio oli suht ok mut meni roskiin kuulemma aikanaan  ::)

Kuten tuolla omassa topicissani totesin (löytyhän sitä dissausta täältäkin,tosin ei minusta vaan autosta,en loukkaantunut,ei tuo auton uusi ulkoasu minuakaan miellyttänyt,eikä koko autokaan enää minua miellytä),se oli sitä aikaa..kun pontiacia rakentelin,olin 19-21v..hyvin nuori,innokas tekemään,mutta ei ehkä kaikki järki mukana tekemisissä (nykyään ei olisi tarvetta tuunata jos 3g pontiacin ostaisin) :D uutta keulaa inhosin,sitä en tehnyt,pojat rikko mun tekemän etupuskurin ja väsäsivät mulle uuden messuille..näin uuden puskurin samana päivänä kun messut oli..en hyppiny riemusta..ja kuten tonne reptile topiciin kirjottelin,niin vihasin tota autoa loppuvaiheessa ja en ole sekuntiakaan katunut sitä että sen myin reilu 3v sitten..vikan vuoden auto seiso,enkä juuri ajellu sillä.

Kirjoitettu

Kuten tuolla omassa topicissani totesin (löytyhän sitä dissausta täältäkin,tosin ei minusta vaan autosta,en loukkaantunut,ei tuo auton uusi ulkoasu minuakaan miellyttänyt,eikä koko autokaan enää minua miellytä),se oli sitä aikaa..kun pontiacia rakentelin,olin 19-21v..hyvin nuori,innokas tekemään,mutta ei ehkä kaikki järki mukana tekemisissä (nykyään ei olisi tarvetta tuunata jos 3g pontiacin ostaisin) :D uutta keulaa inhosin,sitä en tehnyt,pojat rikko mun tekemän etupuskurin ja väsäsivät mulle uuden messuille..näin uuden puskurin samana päivänä kun messut oli..en hyppiny riemusta..ja kuten tonne reptile topiciin kirjottelin,niin vihasin tota autoa loppuvaiheessa ja en ole sekuntiakaan katunut sitä että sen myin reilu 3v sitten..vikan vuoden auto seiso,enkä juuri ajellu sillä.

KIVOJA POIKIA :( >:(
Kirjoitettu

KIVOJA POIKIA :( >:(

siis olivat tekemässä (tietämättäni) uutta vanhasta (muotittamalla),mutta eivät ilmeisesti suojanneet kunnolla ja sehän sitten hajos..Mulle kun niitä asioita ei tartte kertoa niin olin sitten tietämätön siitä asiasta täysin ja pakko oli tyytyä uuteen hirvitykseen..ei ilman etupuskuriakaan voinu messuille mennä..sitten koitin ajaa auton siten,ettei keula näkyisi..mutta nää on näitä..

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Joko ostit?

no en......oli vaan myynnis muutama pv sitten jossain 4-5 tuhannen hinnassa....

yhdestä limosta yritin joskus vuos sitten vääntää vaihtoo valk meseen mut ei innostunu...

se euroopan pisin limo kolmella akselilla 11,5m ja poreammekin oli...

mut ei se mahdu mihkään  :-\

Kirjoitettu

mut ei se mahdu mihkään  :-\

Mäen Jarin 9m excu ei taittunut pirkkahallin pihaan vaa joutu manöveerata liitymässä  ;D

Tollasella ei tohi ajaa kun pääväylillä.

pitäs rakentaa 4 pyöräohjaus noihin niin niillä ois ajellakkin

Kirjoitettu

näin on...ja löytää pätevä kuski sille,eihän siitä nauti jos on itse puikoissa  :W

Kirjoitettu

näin on...ja löytää pätevä kuski sille,eihän siitä nauti jos on itse puikoissa  :W

Mun seuraava auto on alle 4 m pitkä.  ::)
Kirjoitettu

Mun seuraava auto on alle 4 m pitkä.  ::)

mopoauto vai smart for two  ::)

Kirjoitettu

C1  :W

Ajattelin vanhan skodan ostaa talveksi, ettei tartte camaroa kiusata suolapaskassa.
Kirjoitettu

Ajattelin vanhan skodan ostaa talveksi, ettei tartte camaroa kiusata suolapaskassa.

johan se on monta talvea ollu siinä suolapaskassa,  :W :W

Kirjoitettu

johan se on monta talvea ollu siinä suolapaskassa,  :W :W

Niin on. Nyt alkaa riittää.  Camaron status muuttuu harrasteautoksi kun ikää tulee tarpeeksi.
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Aika äijäpeli \m/ osta helvetissä, ei sitä kortilla ajeta \m/ \m/

;D

Kirjoitettu

Osta pois niin tulen kuskiksi  :-P

Tietääks Puuhis kenen se Kenu on joka lojuu Kuutniemen pihassa? Saksan kilvissä muistaakseni oli, etukumi tyhjänä lojunut ohikulkutien varressa jo yli kuukauden.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...