Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu
joo, missäpäin ja mikä valm. vuosi runkonron mukaan,

Seinäjoen Kamux liikkessä näyttäs olevan, rek.nro. RCY-964. Onko tuttu auto kenties?

Kirjoitettu

Seinäjoen Kamux liikkessä näyttäs olevan, rek.nro. RCY-964. Onko tuttu auto kenties?

ei, mutta eipä tarvi käydä katsomassa sitä, :W :W

Kirjoitettu
ei, mutta eipä tarvi käydä katsomassa sitä, :W :W

Kiva, kun näin hyvää asennetta löytyy!  m/ Täytyy nyt meikän ottaa järki käteen, eikä antaa tunteille valtaa vaikka tuo auto kuinka kuumottaa mielessä.

Kirjoitettu

taas näitä..huokaus.. ::) ::) ::) ::)

Joo mikä ihme se on että pitää aina raiskata amerkkalainen auto  >:(
Kirjoitettu

Joo mikä ihme se on että pitää aina raiskata amerkkalainen auto  >:(

jos ei prkl oo varaa ajella amerikan ihmeillä ni miks toisaanki pitää tehä noita.. >:(  oon muutamalta kysynykki et mitä liikkuu päässä ku vaniin tai pikappii pitää lyyä joku vtun nissanin tms. kone.. en oo saanu vielä(kään) vastausta..  ??? toi camino olis kyl hyvä aihio palauttaa alkuperänen tekniikka paikoilleen ja wruuumm... :)

Kirjoitettu

Mites sitten kun ameriikkalaiseen laitetaan jaappanilainen kone? :W

Kirjoitettu

eipäs kirota sielä näppylöitä saa moisesta ajatuksesta ;D

Kirjoitettu

menee yli ymmärryksen ja korkeelta..

Kirjoitettu

toi camino olis kyl hyvä aihio palauttaa alkuperänen tekniikka paikoilleen ja wruuumm... :)

m/ tän takia linkitin
Kirjoitettu

Fast and Furious ...
Kirjoitettu

Fast and Furious ...

Kirjoitettu

Mersulla on vähän huonosti noita lavamalleja?

Olikos tuon ikäistä caminoa dieselinä?

om606 konetta ei kukaan voi haukkua huonoksi

-Kyseiseen koppaan kone ei missään nimessä kuulu

mutta omat työajoni ajaisin ennemmin tällä kombolla kuin millään Nismanilla tai Hiluxilla

Kirjoitettu

Mersulla on vähän huonosti noita lavamalleja?

Olikos tuon ikäistä caminoa dieselinä?

om606 konetta ei kukaan voi haukkua huonoksi

-Kyseiseen koppaan kone ei missään nimessä kuulu

mutta omat työajoni ajaisin ennemmin tällä kombolla kuin millään Nismanilla tai Hiluxilla

senverran vähä on tullu törmättyä dsl caminoon et tekis mieli väittää ettei tehdas oo moisia tehny ollenkaan mut voin toki olla väärässäkin.

ei se mersun kone ittessään varmaan huono oo joku meseri tuol rysyn nokallakin hyrrää mutta vierastan ajatusta tosta yhdistelmästä ehkä mulle se v8 on vaan se juttu siin jenkkiautossa ihan sama vaikka euro tai japsikoneella sais enempi jerkku mut kun se ei kuulosta siltä miltä pitäs :-\ joo olen jotenki suppe ja rajottunu mut näillä mää meen vaikka menis kuinka perseelleen 8)

Kirjoitettu

senverran vähä on tullu törmättyä dsl caminoon et tekis mieli väittää ettei tehdas oo moisia tehny ollenkaan mut voin toki olla väärässäkin.

ei se mersun kone ittessään varmaan huono oo joku meseri tuol rysyn nokallakin hyrrää mutta vierastan ajatusta tosta yhdistelmästä ehkä mulle se v8 on vaan se juttu siin jenkkiautossa ihan sama vaikka euro tai japsikoneella sais enempi jerkku mut kun se ei kuulosta siltä miltä pitäs :-\ joo olen jotenki suppe ja rajottunu mut näillä mää meen vaikka menis kuinka perseelleen 8)

et ole yksin..  ;)

Kirjoitettu

Caminoja on tehty 5,7 riisselillä -80 luvun  alussa

Kirjoitettu

aikas hintava taunustekniikkaiseksi  ::)

joo 20k€ liikaa hintaa..  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...