Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM


Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Feikki snake ::) vituttaa tälläset mainostajat m- ja varsinkin kun snaket tuli vasta -08  :-*

onhan voitu rakentaa -08 tai myöhemmin, ei tosin selvene tekstistä, :W

Kirjoitettu

kaikkihan sellasen haluu mutta kuka sitten sen ääneen kehtaa sanoo :-P :W

 

Tolla hinnalla on jo niin monta makeeta autoa, joita haluasin. Toi voisi olla niistä yksi  ;)

Kirjoitettu

kaikkihan sellasen haluu mutta kuka sitten sen ääneen kehtaa sanoo :-P :W

 

Ford on tosi jees kunhan vuosimalli on alle 1940. Ja silloinkin kone pitää olla Chevy.

 

 

Kirjoitettu

Ford on tosi jees kunhan vuosimalli on alle 1940. Ja silloinkin kone pitää olla Chevy.

;D

Kirjoitettu

Siisti Pontiac, mutta hinta aika kova. Liekkö Suomessa noissa hinnoissa vai ilmaa välissä...?

http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/6571094

 

Tuommoista autoa on vaikea hinnoitella. Matalat metrit ja hyvä kunto voi olla jollekin se juttu. Silloin joku voi ehkä pyynnin maksaakin  ::)

 

Omasta mielestäni hinta pitäisi olla 20 teuron paikkeilla. Karua.

Kirjoitettu

Ilmeisen oikean hintainen, kun on jo poistunut. Mikä se oli?

600hp oliskos ollu 2006
Kirjoitettu

 

Tehokas ja näyttävä Camaro rahamiehille tai naisille:

 

http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/6576599

Huom! Lopussa hyvä kommentti "Ei turhia soittoja saati koeajeluita, kiitos."

"Automaatti ennenaikaisilla vaihdoilla" hohhoijjaa ::) mulla GTO vaihtaa vähän reippaalla puolella kaasulla 6400rpm isompaa ja kaasu pohjassa 100rpm korkeammalla vakio turbiinilla *clap*

Kirjoitettu

600hp oliskos ollu 2006

 

OD:n puolella epäilivät ilmoitusta feikiksi. Vaikea sanoa, kun en nähnyt.

Kirjoitettu

Ilmeisen oikean hintainen, kun on jo poistunut. Mikä se oli?

 

olisko ollu viimisenpäälle kunnossa oleva candypunainen -67 shelby mustang missä tax free hinta 9950e tai 9500e ja suomessa siis padasjoella

tehoakin 380hv

 

 

tämä minkä sain nyt googlesta ongittua....

 

Ford - Nettiauto

www.nettiauto.com160 × 120Hae kuvan perusteella

Ford Mustang 5.0, '67, 9 500€ (Tax free)

kuva vaan niin pirun pieni...

shelby.jpg.4bb48773b9952eba237596398c583f80.jpg

Kirjoitettu

Tuommoista autoa on vaikea hinnoitella. Matalat metrit ja hyvä kunto voi olla jollekin se juttu. Silloin joku voi ehkä pyynnin maksaakin  ::)

 

Omasta mielestäni hinta pitäisi olla 20 teuron paikkeilla. Karua.

 

Joo, eihan se ole hullu joka pyytaa. m/ Tosiaan siistin nakoinen peli ja alhaiset metrit. Jos joku sattuu justiinsa tuollaista hakemaan ja ei halua pelleilla maahantuontikatsastusten, verojen sun muiden kanssa, niin silloin siita varmaan kannattaa maksaa.

 

Jos haluaa saastaa fyffea, niin ankkalinnasta itse tuomalla paasee varmaankin jonnin verran halvemmalla.

Kirjoitettu

Joo, eihan se ole hullu joka pyytaa. m/ Tosiaan siistin nakoinen peli ja alhaiset metrit. Jos joku sattuu justiinsa tuollaista hakemaan ja ei halua pelleilla maahantuontikatsastusten, verojen sun muiden kanssa, niin silloin siita varmaan kannattaa maksaa.

 

Jos haluaa saastaa fyffea, niin ankkalinnasta itse tuomalla paasee varmaankin jonnin verran halvemmalla.

 

Ja näitä (uusia) ei ihan hirveästi liiku, joten siitä vaan jollekin hieno peli  m/

Kirjoitettu

Vähä hiukois hakea.... ::)  mielipiteitä, muutakun kamala sisusta....  ;D

 

 

http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/6485392

 

 

 

 

Tokikin tätäkin miettinyt mutta kun ei toi 305 cid nyt enää oiken viehättäisi....  :o

 

 

http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/6371625

 

 

 

 

jos oiken laiska olis niin tämä olis lähin, tokikin sit pitäis maalata kun punanen ei viehätä....  :o

 

 

http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/6546587

Kirjoitettu

Vähä hiukois hakea.... ::)  mielipiteitä, muutakun kamala sisusta....  ;D

 

 

http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/6485392

 

Noista kolmesta vaihtoehdosta en miettis mitään muuta kuin tuota -91 Zetaa. Ja punainen verhoilu on täyttä asiaa, olis helvetin paljon tylsempi musta auto mustalla verhoilulla. Punasessa on vähän asennetta mukana.

 

Tosin hiukan on näköjään työmaata tuossa tiedossa, mutta hyvä työkalu vääntää hinnasta. Ja myyjän puheet +300hv tehoista on täyttä puppua, ainakin jos siellä ei muuta ole tehty kuin putkisto ja airfoil kuten ilmoituksessa mainitaan. Tehot on noin +/- 250hv.

Kirjoitettu

Noista kolmesta vaihtoehdosta en miettis mitään muuta kuin tuota -91 Zetaa. Ja punainen verhoilu on täyttä asiaa, olis helvetin paljon tylsempi musta auto mustalla verhoilulla. Punasessa on vähän asennetta mukana.

 

Tosin hiukan on näköjään työmaata tuossa tiedossa, mutta hyvä työkalu vääntää hinnasta. Ja myyjän puheet +300hv tehoista on täyttä puppua, ainakin jos siellä ei muuta ole tehty kuin putkisto ja airfoil kuten ilmoituksessa mainitaan. Tehot on noin +/- 250hv.

joo jos pääsee 250hk niin se siitä,  :W :W

Kirjoitettu

Noista kolmesta vaihtoehdosta en miettis mitään muuta kuin tuota -91 Zetaa. Ja punainen verhoilu on täyttä asiaa, olis helvetin paljon tylsempi musta auto mustalla verhoilulla. Punasessa on vähän asennetta mukana.

 

Tosin hiukan on näköjään työmaata tuossa tiedossa, mutta hyvä työkalu vääntää hinnasta. Ja myyjän puheet +300hv tehoista on täyttä puppua, ainakin jos siellä ei muuta ole tehty kuin putkisto ja airfoil kuten ilmoituksessa mainitaan. Tehot on noin +/- 250hv.

 

 

No se nyt tässä pääosin on mielessä... \m/ eipä tuossa nyt niin nuo ilmoitetut hevoset, vaan tuo kun se pitää ääntä jollain kierros alueella.... :o

 

Kuulemma kun antaa runtua ja kaasun päästäessä sitten ääntää, voisiko olla muka venttiilien säädöstä kun eikös sieltä pitäis kuuulua silloin koko ajan....? ???

Kirjoitettu

 

No se nyt tässä pääosin on mielessä... \m/ eipä tuossa nyt niin nuo ilmoitetut hevoset, vaan tuo kun se pitää ääntä jollain kierros alueella.... :o

 

Kuulemma kun antaa runtua ja kaasun päästäessä sitten ääntää, voisiko olla muka venttiilien säädöstä kun eikös sieltä pitäis kuuulua silloin koko ajan....? ???

väljä männänntappi pitää tollasta kalinaa kun kierrokset putoo... voi olla myös 100 muuta syytä  :-\

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...