avogta-89 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 sikamagee foortti :-P http://www.nettiauto.com/ford/mustang/6590683
TexFinn Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Helposti... Mut toi onkin Camaro.
balez Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 sikamagee foortti :-P http://www.nettiauto.com/ford/mustang/6590683 kaikkihan sellasen haluu mutta kuka sitten sen ääneen kehtaa sanoo
GTATL Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 sikamagee foortti :-P http://www.nettiauto.com/ford/mustang/6590683 Feikki snake vituttaa tälläset mainostajat ja varsinkin kun snaket tuli vasta -08
ratskin Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Feikki snake vituttaa tälläset mainostajat ja varsinkin kun snaket tuli vasta -08 onhan voitu rakentaa -08 tai myöhemmin, ei tosin selvene tekstistä,
Cosa Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 kaikkihan sellasen haluu mutta kuka sitten sen ääneen kehtaa sanoo Tolla hinnalla on jo niin monta makeeta autoa, joita haluasin. Toi voisi olla niistä yksi
Z-mo Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 kaikkihan sellasen haluu mutta kuka sitten sen ääneen kehtaa sanoo Ford on tosi jees kunhan vuosimalli on alle 1940. Ja silloinkin kone pitää olla Chevy.
GTATL Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 Ford on tosi jees kunhan vuosimalli on alle 1940. Ja silloinkin kone pitää olla Chevy.
CamKin Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 Kivan näköinen 3gen Camaro myynnissä: http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/6591618 Tehokas ja näyttävä Camaro rahamiehille tai naisille: http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/6576599 Huom! Lopussa hyvä kommentti "Ei turhia soittoja saati koeajeluita, kiitos."
CamKin Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 Siisti Pontiac, mutta hinta aika kova. Liekkö Suomessa noissa hinnoissa vai ilmaa välissä...? http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/6571094
avogta-89 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 aikas hieno tääkin ja aikas halpakin http://www.nettiauto.com/ford/mustang/6591696
Cosa Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 Siisti Pontiac, mutta hinta aika kova. Liekkö Suomessa noissa hinnoissa vai ilmaa välissä...? http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/6571094 Tuommoista autoa on vaikea hinnoitella. Matalat metrit ja hyvä kunto voi olla jollekin se juttu. Silloin joku voi ehkä pyynnin maksaakin Omasta mielestäni hinta pitäisi olla 20 teuron paikkeilla. Karua.
Cosa Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 aikas hieno tääkin ja aikas halpakin http://www.nettiauto.com/ford/mustang/6591696 Ilmeisen oikean hintainen, kun on jo poistunut. Mikä se oli?
Puuhis Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 Ilmeisen oikean hintainen, kun on jo poistunut. Mikä se oli? 600hp oliskos ollu 2006
GTATL Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 Tehokas ja näyttävä Camaro rahamiehille tai naisille: http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/6576599 Huom! Lopussa hyvä kommentti "Ei turhia soittoja saati koeajeluita, kiitos." "Automaatti ennenaikaisilla vaihdoilla" hohhoijjaa mulla GTO vaihtaa vähän reippaalla puolella kaasulla 6400rpm isompaa ja kaasu pohjassa 100rpm korkeammalla vakio turbiinilla
Cosa Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 600hp oliskos ollu 2006 OD:n puolella epäilivät ilmoitusta feikiksi. Vaikea sanoa, kun en nähnyt.
avogta-89 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 Ilmeisen oikean hintainen, kun on jo poistunut. Mikä se oli? olisko ollu viimisenpäälle kunnossa oleva candypunainen -67 shelby mustang missä tax free hinta 9950e tai 9500e ja suomessa siis padasjoella tehoakin 380hv tämä minkä sain nyt googlesta ongittua.... Ford - Nettiauto www.nettiauto.com160 × 120Hae kuvan perusteella Ford Mustang 5.0, '67, 9 500€ (Tax free) kuva vaan niin pirun pieni...
TexFinn Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2014 Tuommoista autoa on vaikea hinnoitella. Matalat metrit ja hyvä kunto voi olla jollekin se juttu. Silloin joku voi ehkä pyynnin maksaakin Omasta mielestäni hinta pitäisi olla 20 teuron paikkeilla. Karua. Joo, eihan se ole hullu joka pyytaa. Tosiaan siistin nakoinen peli ja alhaiset metrit. Jos joku sattuu justiinsa tuollaista hakemaan ja ei halua pelleilla maahantuontikatsastusten, verojen sun muiden kanssa, niin silloin siita varmaan kannattaa maksaa. Jos haluaa saastaa fyffea, niin ankkalinnasta itse tuomalla paasee varmaankin jonnin verran halvemmalla.
Cosa Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2014 Joo, eihan se ole hullu joka pyytaa. Tosiaan siistin nakoinen peli ja alhaiset metrit. Jos joku sattuu justiinsa tuollaista hakemaan ja ei halua pelleilla maahantuontikatsastusten, verojen sun muiden kanssa, niin silloin siita varmaan kannattaa maksaa. Jos haluaa saastaa fyffea, niin ankkalinnasta itse tuomalla paasee varmaankin jonnin verran halvemmalla. Ja näitä (uusia) ei ihan hirveästi liiku, joten siitä vaan jollekin hieno peli
jaagou Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2014 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2014 Vähä hiukois hakea.... mielipiteitä, muutakun kamala sisusta.... http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/6485392 Tokikin tätäkin miettinyt mutta kun ei toi 305 cid nyt enää oiken viehättäisi.... http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/6371625 jos oiken laiska olis niin tämä olis lähin, tokikin sit pitäis maalata kun punanen ei viehätä.... http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/6546587
Z-mo Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2014 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2014 Vähä hiukois hakea.... mielipiteitä, muutakun kamala sisusta.... http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/6485392 Noista kolmesta vaihtoehdosta en miettis mitään muuta kuin tuota -91 Zetaa. Ja punainen verhoilu on täyttä asiaa, olis helvetin paljon tylsempi musta auto mustalla verhoilulla. Punasessa on vähän asennetta mukana. Tosin hiukan on näköjään työmaata tuossa tiedossa, mutta hyvä työkalu vääntää hinnasta. Ja myyjän puheet +300hv tehoista on täyttä puppua, ainakin jos siellä ei muuta ole tehty kuin putkisto ja airfoil kuten ilmoituksessa mainitaan. Tehot on noin +/- 250hv.
ratskin Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2014 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2014 Noista kolmesta vaihtoehdosta en miettis mitään muuta kuin tuota -91 Zetaa. Ja punainen verhoilu on täyttä asiaa, olis helvetin paljon tylsempi musta auto mustalla verhoilulla. Punasessa on vähän asennetta mukana. Tosin hiukan on näköjään työmaata tuossa tiedossa, mutta hyvä työkalu vääntää hinnasta. Ja myyjän puheet +300hv tehoista on täyttä puppua, ainakin jos siellä ei muuta ole tehty kuin putkisto ja airfoil kuten ilmoituksessa mainitaan. Tehot on noin +/- 250hv. joo jos pääsee 250hk niin se siitä, :W
jaagou Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2014 Noista kolmesta vaihtoehdosta en miettis mitään muuta kuin tuota -91 Zetaa. Ja punainen verhoilu on täyttä asiaa, olis helvetin paljon tylsempi musta auto mustalla verhoilulla. Punasessa on vähän asennetta mukana. Tosin hiukan on näköjään työmaata tuossa tiedossa, mutta hyvä työkalu vääntää hinnasta. Ja myyjän puheet +300hv tehoista on täyttä puppua, ainakin jos siellä ei muuta ole tehty kuin putkisto ja airfoil kuten ilmoituksessa mainitaan. Tehot on noin +/- 250hv. No se nyt tässä pääosin on mielessä... eipä tuossa nyt niin nuo ilmoitetut hevoset, vaan tuo kun se pitää ääntä jollain kierros alueella.... Kuulemma kun antaa runtua ja kaasun päästäessä sitten ääntää, voisiko olla muka venttiilien säädöstä kun eikös sieltä pitäis kuuulua silloin koko ajan....?
pantera Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2014 No se nyt tässä pääosin on mielessä... eipä tuossa nyt niin nuo ilmoitetut hevoset, vaan tuo kun se pitää ääntä jollain kierros alueella.... Kuulemma kun antaa runtua ja kaasun päästäessä sitten ääntää, voisiko olla muka venttiilien säädöstä kun eikös sieltä pitäis kuuulua silloin koko ajan....? väljä männänntappi pitää tollasta kalinaa kun kierrokset putoo... voi olla myös 100 muuta syytä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään