Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Jäätävä hinta 3 koppaisesta rikkinäisellä padalla, jos äänen lähde on epäselvä niin unohtaisin tuohon hintaan. Jos olisi helppo vika se olisi jo korjattu, tinkaa suoraan vaan kunnon koneremontin hinta pois jos juuri tuo kärry pitää saada.

Musta sisusta on helppo korjata, muita värejä on vaikea löytää mätsäävinä vinyylimaaleina, mikäli paneleita joutuu korjailemaan.

Kirjoitettu

Tarkasti ei osannut sanoa mistä ääni tulee, pari kesää ääntänyt... ???

mielenkiinto olisi kylä kova muttei nyt kiinnosais mikään remppa kohdekkaan hinta tokikaan ei ole tiukka.... ::)

Kirjoitettu

http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/6274466

Tietääkös kukaan tämän historiasta?

Okohan tuo se sama, joka on ollut niillä myynnissä useampaan kertaan parin vuoden aikana. Rekkari vaikuttaa kyllä tutulta.

Oli ennen valkoinen ja aika ruosteisen sekä räjähtäneen näköinen. Tsekkaa tarkkaan normi 2 gennerin ruostepaikat että miten on laitettu.

Kirjoitettu

joku sai edullisesti parsan  :o

Huutokaupat.com - Dodge Challenger, Nivala

Näytä kaikki 37 kuvaa

Korkein tarjous

15 900 €, alv 0 %, hintaan ei lisätä arvonlisäveroa, 40 huutoa

Tila

Päättynyt, tarjous hyväksytty

Huutokauppa päättyi

Sunnuntaina 03.08.2014 klo 19:51

Huutokauppa on päättynyt

huutokauppa_challe.jpeg.4565d0cfb7de0971905a968acae39e98.jpeg

Kirjoitettu

Myyty?

myös löysällä oleva turbiini voi kolista

Ostettu....  \m/ 

Kirjoitettu

joku sai edullisesti parsan  :o

Huutokaupat.com - Dodge Challenger, Nivala

Näytä kaikki 37 kuvaa

Korkein tarjous

15 900 €, alv 0 %, hintaan ei lisätä arvonlisäveroa, 40 huutoa

Tila

Päättynyt, tarjous hyväksytty

Huutokauppa päättyi

Sunnuntaina 03.08.2014 klo 19:51

Huutokauppa on päättynyt

tuskin sai

omat huusi kun hyväksyivat sen noin nopeesti.

Jos olis ollu ulkopuolinen huutaja , olis status : "tarkistetaan tarjouksia" vielä tiistainakin

tuolta huutokaupasta eisaa edullisesti mitään kuranttia, rikkinäistä paskaa voi saada

Kirjoitettu

Ostettu....  \m/

Oikein. Nyt sitten tutkimaan sitä ylimääräistä ääntä?

Kirjoitettu

tuskin sai

omat huusi kun hyväksyivat sen noin nopeesti.

Jos olis ollu ulkopuolinen huutaja , olis status : "tarkistetaan tarjouksia" vielä tiistainakin

tuolta huutokaupasta eisaa edullisesti mitään kuranttia, rikkinäistä paskaa voi saada

niinpä...ite olin viel 14k mukana....

Kirjoitettu

http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/6481931 Onko kenelläkään tuttu peli? Kannattaako tuohon sekaantua... Pitkä matka ois paikan päälle ihmettelee joten jos jollain tietoa ois.

Ei ole tuttu, mutta ainakin ratti pitäisi olla airbagillinen (siihen voi katsuri puuttua), vissiin autoliikkeessä leimattu  ::)

Itse jättäisin väliin, muutama tonni lisää ja 8-koneinen alle.

Kirjoitettu

tässä olis pantera sulle hyvä lisä kalustoon  :W

http://www.nettiauto.com/willys/-/6637007

Hakemaasi auto ID-numeroa tai rekisterinumeroa ei löydy. Jos käytit rekisterinumeroa hakukriteerinä auto saattaa jäädä löytymättä jos myyjä ei halua rekisterinumerotietoa näytettävän.

Kirjoitettu

Hakemaasi auto ID-numeroa tai rekisterinumeroa ei löydy. Jos käytit rekisterinumeroa hakukriteerinä auto saattaa jäädä löytymättä jos myyjä ei halua rekisterinumerotietoa näytettävän.

oho  :o :o :o

olisko ollu projekti willys fc150  3000e suomessa

Kirjoitettu

juuri toi  m/

tollanen olis ihan "kiva" ......... kuten moni muukin  :-\

Mulla on tollanen FC-willyksen  metalli pienoismalli missä on nostokori lavalla, -60 luvun Corgi Toys  m/

Kirjoitettu

tollanen olis ihan "kiva" ......... kuten moni muukin  :-\

Mulla on tollanen FC-willyksen  metalli pienoismalli missä on nostokori lavalla, -60 luvun Corgi Toys  m/

kättä vaan taskuun  :W

sulla on peli sen noutoonkin  ::)

Kirjoitettu

Eipä taida hirveästi olla autokauppiaita Suomessa joiden kanssa pystyy jotenkin järkevästi tekemään kauppaa jenkkien kanssa.Paronilla on aika kovat pyynnit,mutta käsittääkseni välirahat on sitten kuitenkin järkevissä rajoissa.Itse en ole tehnyt kauppaa ko. kaverin kanssa,mutta olen sivusta kuunnellut isojen poikien jutustelua.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...