Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Sukellusveneitä, taitaa pitää paikkansa netissä liikkuu huhuja, että ovat " autot ovat vakuutusyhtiöiden lunastamia tulva-autoja" siksi autot halpoja:

2011 Chevrolet Camaro SS (Production 02 / 11)

http://en.globalautousa.com/cars/show.php?id=11183&page=5&location=&category=&make=Chevrolet&model=camaro&srt=added DESC&p=10&submit=Р В Р’В Р в?™Р’В ?Р В Р’В Р в?™Р’В Р В РІ?в„ўР в?™Р’°Р В Рв?™Р’В Р В Р в? Р Р†??Р Р†?РІ??Р В Р’В Р С??Р В Р в? ??Р В Р’В Р в?™Р’В Р В Рю?Р Р†??

Price: $ 13,900

If full payment: $ 12,900 You Save: (7%) $ 1000

Tällä linkillä voi tarkistaa Vin koodin peruteella auton: https://www.nicb.org/theft_and_fraud_awareness/vincheck/vincheck

Kirjoitettu

Sukellusveneitä, taitaa pitää paikkansa netissä liikkuu huhuja, että ovat " autot ovat vakuutusyhtiöiden lunastamia tulva-autoja" siksi autot halpoja:

Eikohan siina ole joku syy miksi lahes kaikki pirssit on kuvattu jossain Copartin tms. huutokauppatalon pihalla. Ymparilla olevat autot ovat kaikki enemman tai vahemman kolaroituja ja/tai muuten vaan vikaisia. ::)

Ja tuo ViN check ei kerro muuta kuin varkauksista. Ios haluaa enemman tietoa, kannattaa hommata CarFax ja/tai AutoCheck.

Kirjoitettu

Mitäs tämä kertoo esim. siitä Cadillac XLR:stä

VINCheckSM

Results for VIN: 1G6YV34A655600334

VINCheckSM Theft Record

1G6YV34A655600334 has not been identified as a vehicle listed in the VINCheckSM Theft Records.

VINCheckSM is updated regularly as additional information is reported.

VINCheckSM Total Loss Record

Carfax 

Further information is available through  Carfax . 

VIN: 1G6YV34A655600334 has been identified as a vehicle listed in the VINCheckSM Salvage Records.

Date of loss: 2014-06-11

Cause of loss: Flood

Date of loss: 2014-04-06

Cause of loss: Flood

Date of loss: 2011-05-14

Cause of loss: Collision

Date of loss: 2011-05-14

Cause of loss: Collision

You are advised to consult with a certified automotive technician before further considering this vehicle, to include verifying the airbag remains intact.

VINCheckSM is updated regularly as additional information is reported.

Ja tuo ViN check ei kerro muuta kuin varkauksista. Ios haluaa enemman tietoa, kannattaa hommata CarFax ja/tai AutoCheck.

Noi, on maksullisia hakuja ja, kun ei niihin ole tarvetta saa olla...

Kirjoitettu

2011 kolaroitu/vaurioitunut

2014 tulvassa  ;D

Kirjoitettu

Kertoo sen, etta kannattaa pysya mahdollisimman kaukana siita. m/ Ainakin aikaisemmin tuo NICB:n database ei kertonut kolareista, sukellusveneista jne., mutta nyt nayttaisi kertovan niistakin.

Kirjoitettu

Mun silmaan nuo murdered out pelit ei iske ihan taysin, mutta viela kun tuossa olis kolme poljinta, niin sitten olis ihan jees. m/

Kirjoitettu

Mun silmaan nuo murdered out pelit ei iske ihan taysin, mutta viela kun tuossa olis kolme poljinta, niin sitten olis ihan jees. m/

On siinä kolme poljinta  :W

Kirjoitettu

En osaa linkittää mut nyt jo mun vanha ponu on  huutokauppacomissa lähtöhinta 1000€ näin nettiautosta :o

Kirjoitettu

En osaa linkittää mut nyt jo mun vanha ponu on  huutokauppacomissa lähtöhinta 1000€ näin nettiautosta :o

Jaa... Sa olet oikein lupautunut tietolahteeksikin. :o

Kirjoitettu

Jaa... Sa olet oikein lupautunut tietolahteeksikin. :o

En oo mutta eipä häiritse itse sain jo paljonapuja edelliseltä omistajalta niin sama se vaikka tuleekin soittoja kerron mitä tiedän ::)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...