Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM


Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Varmaan saman verran jonoa kuin jos olis ilmaisia ampareita tarjolla. :W

 

ei ämpäreitä voita mikään  ;D

Kirjoitettu

 

Ei edes mahdoton hintapyynti  ;D

 

Kaikki on suhteellista  ;D Jenkeissä tuo olisi normi hintapyynti Y88:lle. Ja jos taas vertaa esim noihin nettiautossa olevaan kahteen tuoreempaan 79-81 mitkä molemmat 30k pyynnillä niin ei mitenkään ihmeellinen hinta  ;D

 

Aikahan sen näyttää miten Suomessa käy tuolla pyynnillä.

Kirjoitettu

Mulla on tasan puolet halvempi tuo oma 79....

Omassani on täysin rakennettu tekniikka....kun taas tämä on täysin alkuperäinen ....mikäli oikein ymmärsin

En pidä kalliina jos tuommosen haluaa....eikä niitä ostajia jonoksi tarvi ollakkaan tsi siis ilmanaikuisia paskanjauhajia ....yhdelle tuon voi vain myydä.

Kirjoitettu

Mulla on tasan puolet halvempi tuo oma 79....

Omassani on täysin rakennettu tekniikka....kun taas tämä on täysin alkuperäinen ....mikäli oikein ymmärsin

En pidä kalliina jos tuommosen haluaa....eikä niitä ostajia jonoksi tarvi ollakkaan tsi siis ilmanaikuisia paskanjauhajia ....yhdelle tuon voi vain myydä.

 

Jep ei tarvi ku yhden ostajan. Ja vaihto tuossa yks 78 omistajaansa jonnekin 40-50k väliin tänä vuonna vaikkei myynnissä edes ollut. Suomi tullee perässä hintojen suhteen mutta tulee kuitenkin.

 

Se yks ostaja noilla hinnoilla voi tosiaan löytyä edes yrittämättä myydä tai sitte saat metästää vuositolkulla. Se on selvä että 70 luvun lopun Trans Am ei oo se kiinnostavin noissa hintaluokissa mutta jollekin se sitäkin voi olla.

 

Ite toivon että noiden kaikkien arvopelien hinnat romahtais, niin ois vara vielä parit unelmapelit laitella jollaki aikajaksolla lisäksi ;D Esim tuommonen kultanen tai valkonen T-top TA ois kiva saada ton mustankin kaveriksi  ;D Mutta ei niin paljo houkuta että 30-50k maksasin toisesta  ;D

Kirjoitettu

Niin....muistuipa tästä mieleen aika jolloin 2 gen Trans Amien hinta oli AIKA alhaalla....vuonna 2001 ostin valkoisen t-top 79 Trans Amin  punaisilla teippauksilla jne 403:nen ....otteessa moottorin tilavuus 7.5 L .Vetolevy oli halki muuten toimiva auto....maksoi silloin 20000mk eli n 3400e.....anteeksi ot ,mutta tähän hintakehitykseen vertailupohjaa...

Kirjoitettu

Niin....muistuipa tästä mieleen aika jolloin 2 gen Trans Amien hinta oli AIKA alhaalla....vuonna 2001 ostin valkoisen t-top 79 Trans Amin  punaisilla teippauksilla jne 403:nen ....otteessa moottorin tilavuus 7.5 L .Vetolevy oli halki muuten toimiva auto....maksoi silloin 20000mk eli n 3400e.....anteeksi ot ,mutta tähän hintakehitykseen vertailupohjaa...

 

Osti mun kaveriki siistin 440 R/T Chargerin 1996 kun olin 16-vuotias, se makso sillon 40.000mk  ;D Sillä on edelleen sama Charger. Ja ite olisin saanut lähes yhtä siistin 78 Banditin ku mulla nyt niin vuonna 2003 9800 eurolla  ;D Oi noita aikoja. Eivät harmikseen liene enää vaan palaamassa ainakkaan niin pitkään aikaan ku bensaa saa  ;D

Kirjoitettu

Mulla on tasan puolet halvempi tuo oma 79....

Omassani on täysin rakennettu tekniikka....kun taas tämä on täysin alkuperäinen ....mikäli oikein ymmärsin

 

Niin en muuten viitannut sun 79iin siinä hintavertailussa, en hoksannutkaan että se on taas myynnissä. Vaan niihin kahteen muuhun -80-81 Trans Amiin mitkä ollu pidempään jo 30k myynnissä. Niihin vertasin että lienee suurimmoilleen haarukassa tuo Y88:kin.

 

Sun autohan on edullinen noihin kahteen verrattuna kun tietää mitä se kätkee sisälleen. Onhan siinä toisessa 30k autossa toki kans se moottori jo arvokas mikäli on aito 455 Super Duty. Ja siinä on muuten kans yliarvostettu moottori, kuten Moparin Hemikin  ;D SD455 on ollu silti vaan noin 300hv kone, mutta jenkeissä pelkästä moottorista huutelevat noin 10k hintoja.

 

Tuo vain selvennykseksi kun katselin just noita 1-2gen birdejä mitä myynnissä ja huomasin sunkin auton olevan listoilla.

Kirjoitettu

Kommentointia vartenhan nämä palstat on....

Onhan ne aika lussuja nuo 72 jälkeen tulleet isolohkot vakiona.

 

 

Kirjoitettu

Challengereista pyysivät -90 luvul jopa 100 000 mk

tuntui ihan hirveeltä hinnalta  ;D

Kirjoitettu

Challengereista pyysivät -90 luvul jopa 100 000 mk

tuntui ihan hirveeltä hinnalta  ;D

 

Tuona kyseisenä 1996 vuonna kun tuo toinen kaveri osti sen 69 Chargerin 40.000mk niin toinen kaveri osti siistin keltasen 318cid Dusterin 13.000mk, eikä se sillon ollu mikkää erityinen hinta Dusterille  ;D nyt ei riitä edes sama määrä euroissa Dusteriin.

 

Just muuten hokasin että mun lapsuuden aikaset kaverit kukkaa ei ostanu koskaa mittää GM tuotetta, paljonkohan ne Camarot ja Firebirdit on maksanu tuolloin 90 luvun puolivälissä  ;D

Kirjoitettu
--

Just muuten hokasin että mun lapsuuden aikaset kaverit kukkaa ei ostanu koskaa mittää GM tuotetta, paljonkohan ne Camarot ja Firebirdit on maksanu tuolloin 90 luvun puolivälissä  ;D

-89 uus 350 formula oli muistaakseni 198 000 markkaa
Kirjoitettu

-89 uus 350 formula oli muistaakseni 198 000 markkaa

GTA lähellä 250 000 mk

Kirjoitettu

Juu ensimmäisen Trans Amin ostin v -97 oli 305 tbi maksoi 65000mk yksityiseltä....seuraava oli vm -88 GTA 350TPI kaikilla optioilla vuonna -98 maksoi 87000mk....(uutena v 89 330000mk)Iroc-z 350TPI vuonna 2002 6500e....jne siinäpä ensimmäisiä noista 12:sta f-bodysta mitä on 22 vuoden aikana ollut....

Kirjoitettu

Mä ostin -98 autoliikkeestä Trans Am GTA 350 TPI -89 87000mk ja myin yksityiselle 2004 12000€.Siihen tehtiin samat virit kuin V8 projekticamaroon.

Kirjoitettu

Mä ostin -98 autoliikkeestä Trans Am GTA 350 TPI -89 87000mk ja myin yksityiselle 2004 12000€.Siihen tehtiin samat virit kuin V8 projekticamaroon.

Sehän oli ihan rivakka kampe sitten....Minulla oli 5 vuotta sitten C4 Vette L98 oli myös tuo  V8:n juttusarjan vastaavilla vireillä...on muuten Oulussa vieläkin .Matalia 12 aikoja ajettu....jos joku tuota modausta TPI moottoriin suunnittelee....Onhan Vette hiukan kevyempi tosin.

Kirjoitettu

 

No niin on  m/ Kuntoluokka on kyllä ihan eri kuin tuolla toisella mutta niin on hintakin. Ja tuohan ei ole Y88 eli Gold Special Edition auto, vaan 1977 kovakattonen mistä tehty vähä samannäkönen. Aika paljon ruosteita näkkyy siellä täällä ja muutenkin on kuluneen olonen laitos. Silti tekis mieli ostaa omalle kaveriksi  ;D

 

Noilla on näemmä toinenkin mikä ainakin koriltaan selkeästi siistempi: https://www.blocket.se/stockholm/Pontiac_Firebird_Trans_Am_83264672.htm?ca=1&w=3

Kirjoitettu

Sehän oli ihan rivakka kampe sitten....Minulla oli 5 vuotta sitten C4 Vette L98 oli myös tuo  V8:n juttusarjan vastaavilla vireillä...on muuten Oulussa vieläkin .Matalia 12 aikoja ajettu....jos joku tuota modausta TPI moottoriin suunnittelee....Onhan Vette hiukan kevyempi tosin.

 

On kyllä kova jos mennyt matalia 12 aikoja. Se V8-magazinen Camaro kun meni hikiseen alle 14.

Kirjoitettu

12.1....loppunopeus 185km/h...nykyisen omistajan mukaan.

On kait sitä voitu puristella lisääkin.

Kirjoitettu

On kyllä kova jos mennyt matalia 12 aikoja. Se V8-magazinen Camaro kun meni hikiseen alle 14.

 

Ajohan JohnnyMichael kans 2016 12.887/167.83kmh 3gen Firebird TPi:llä, miksei se Vetessä vois ollaki nopeampi. Ja kaippa se tuo F350 pitäs kans pikkuhiljaa jo tuo 13s raja rikkoa kuhan juopottelultaan ehtii pontsonsa loppuun viemään  ;D

Kirjoitettu

12.1....loppunopeus 185km/h...nykyisen omistajan mukaan.

On kait sitä voitu puristella lisääkin.

 

Jos 350 tpi, niin lienee maailman nopein sellanen, jotain 450hv luokkaa...

Kirjoitettu

Se on Pudasjärvellä ollut sitten maailmanennätys meininkiä.

Kirjoitettu

Se on Pudasjärvellä ollut sitten maailmanennätys meininkiä.

 

Oliko se imusarja vielä TPi? Vai oliko se vaihdettu esim Stealth Ramiin mikä on hyvin tyypillinen homma kun noita TPi moottoreita koitataan saada 12 pintaan menemään ja alle?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...