Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM


Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Minun aikana oli TPI....Juha vois ittekin kommentoida tänne jos sattuu lukemaan

 

Kirjoitettu

Minun aikana oli TPI....Juha vois ittekin kommentoida tänne jos sattuu lukemaan

 

Joo.. Tuu illalla ruisinkiin, viimesiä viiään  ;D Tuu sillä mustalla niin näkee senkin  ;)

Kirjoitettu

Oli vähän meininki tullakin vaan on työkiireitä niin ei pääse.

 

Kirjoitettu

Oli vähän meininki tullakin vaan on työkiireitä niin ei pääse.

 

Mää voin tulla hakkee sen lainaan niin näkevät ruisingissa sen, palautan sen sitten illanpäälle siinä vaiheessa ku kankaat alkaa rattaista tulla esiin  ;D

Kirjoitettu

Jos 350 tpi, niin lienee maailman nopein sellanen, jotain 450hv luokkaa...

Ei lähellekkään, amerikan joe on mennyt hiukan koivempaa :W

Smitty @ Atco Raceway Dec. 6 1998

9.97 @ 135 mph

305 TPI

Kirjoitettu

Balez ajoi 13.5 ja auto poikkesi V8 projektista jyrkemmällä nokalla ja 2400rpm. turbiinilla.

Ketjussa meinaa sekoittua paras TPI:llä ajettu aika vs. V8 projekti.

Olen huomannut Finnsharkia lukiessani, että samalla tekniikalla C4 menee selkeästi nopeammin.

Perävälitys sitä ei selitä, mutta tuskin pelkkä painoerokaan.

Kirjoitettu

Ei lähellekkään, amerikan joe on mennyt hiukan koivempaa :W

Smitty @ Atco Raceway Dec. 6 1998

9.97 @ 135 mph

305 TPI

 

Unohdin tarkentaa, että vapaasti hengittävä TPI...  :P

Kirjoitettu

Unohdin tarkentaa, että vapaasti hengittävä TPI...  :P

Joo toi oli vortech.n t-trimmillä \m/

Kirjoitettu

Ajohan JohnnyMichael kans 2016 12.887/167.83kmh 3gen Firebird TPi:llä, miksei se Vetessä vois ollaki nopeampi. Ja kaippa se tuo F350 pitäs kans pikkuhiljaa jo tuo 13s raja rikkoa kuhan juopottelultaan ehtii pontsonsa loppuun viemään  ;D

Toi JohnyMichaelin aika on ajettu StealthRam:illa. Mun 13.21s on ajettu TPI:llä. Ja kyl tää kohta on liikenteessä, alkoi vaan kasin pakosarjan tiiviste vuotaa, niin pitää tänään vaihtaa uus ja sit vielä tuon pöwermasterin solenoidi pitäs huoltaa, kun se ottaa kiinni ehkä kerran kymmenestä.
Kirjoitettu

Oli vähän meininki tullakin vaan on työkiireitä niin ei pääse.

Sama ittellä, meni kaks päivää Hesassa, kohta pääsee auton kimppuun
Kirjoitettu

Sama ittellä, meni kaks päivää Hesassa, kohta pääsee auton kimppuun

 

No se sun Pontiakki nyt ei kestäs vielä muutenkaan Nallikariin asti ku siinä niitä Pacerin yms "vaihto-osia"..  ;D ;D

Kirjoitettu

No se sun Pontiakki nyt ei kestäs vielä muutenkaan Nallikariin asti ku siinä niitä Pacerin yms "vaihto-osia"..  ;D ;D

Mä tiedän, just vaihtanu täysin epäsopivat pakosarjan tiivisteet, siis pacerin, pois ja laittanu pontiacin peltisarja tiivarit tilalle ;D
Kirjoitettu

Siitä helmi katseenkääntäjä Camaro. ::)

Tottahan tuo on. Eri asia vain mihin suuntaan katse kääntyy.

Kirjoitettu

Tuli mieleen ihan ekana tosta maskista muumien mörkö...

 

m/ m/

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Kirjoitettu

Tämä on vähän kuin teini pojan "tuuninki corolla", Ei jatkoon m-. Jokainen saa rahallaan tehdä mitä haluaa, antaa vaikka xxxtalaisille, oho tuli "viha puhe" :P.

 

;D

Kirjoitettu

Tämä on vähän kuin teini pojan "tuuninki corolla", Ei jatkoon m-. Jokainen saa rahallaan tehdä mitä haluaa, antaa vaikka xxxtalaisille, oho tuli "viha puhe" :P.

Just näin! m-

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...