markoyt Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Minun aikana oli TPI....Juha vois ittekin kommentoida tänne jos sattuu lukemaan
BlackZ Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Minun aikana oli TPI....Juha vois ittekin kommentoida tänne jos sattuu lukemaan Joo.. Tuu illalla ruisinkiin, viimesiä viiään Tuu sillä mustalla niin näkee senkin
markoyt Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Oli vähän meininki tullakin vaan on työkiireitä niin ei pääse.
BlackZ Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Oli vähän meininki tullakin vaan on työkiireitä niin ei pääse. Mää voin tulla hakkee sen lainaan niin näkevät ruisingissa sen, palautan sen sitten illanpäälle siinä vaiheessa ku kankaat alkaa rattaista tulla esiin
GTATL Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Jos 350 tpi, niin lienee maailman nopein sellanen, jotain 450hv luokkaa... Ei lähellekkään, amerikan joe on mennyt hiukan koivempaa Smitty @ Atco Raceway Dec. 6 1998 9.97 @ 135 mph 305 TPI
Fenix Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Balez ajoi 13.5 ja auto poikkesi V8 projektista jyrkemmällä nokalla ja 2400rpm. turbiinilla. Ketjussa meinaa sekoittua paras TPI:llä ajettu aika vs. V8 projekti. Olen huomannut Finnsharkia lukiessani, että samalla tekniikalla C4 menee selkeästi nopeammin. Perävälitys sitä ei selitä, mutta tuskin pelkkä painoerokaan.
Z-mo Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Ei lähellekkään, amerikan joe on mennyt hiukan koivempaa Smitty @ Atco Raceway Dec. 6 1998 9.97 @ 135 mph 305 TPI Unohdin tarkentaa, että vapaasti hengittävä TPI...
GTATL Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Unohdin tarkentaa, että vapaasti hengittävä TPI... Joo toi oli vortech.n t-trimmillä
F350 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Ajohan JohnnyMichael kans 2016 12.887/167.83kmh 3gen Firebird TPi:llä, miksei se Vetessä vois ollaki nopeampi. Ja kaippa se tuo F350 pitäs kans pikkuhiljaa jo tuo 13s raja rikkoa kuhan juopottelultaan ehtii pontsonsa loppuun viemään Toi JohnyMichaelin aika on ajettu StealthRam:illa. Mun 13.21s on ajettu TPI:llä. Ja kyl tää kohta on liikenteessä, alkoi vaan kasin pakosarjan tiiviste vuotaa, niin pitää tänään vaihtaa uus ja sit vielä tuon pöwermasterin solenoidi pitäs huoltaa, kun se ottaa kiinni ehkä kerran kymmenestä.
F350 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Oli vähän meininki tullakin vaan on työkiireitä niin ei pääse. Sama ittellä, meni kaks päivää Hesassa, kohta pääsee auton kimppuun
BlackZ Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Sama ittellä, meni kaks päivää Hesassa, kohta pääsee auton kimppuun No se sun Pontiakki nyt ei kestäs vielä muutenkaan Nallikariin asti ku siinä niitä Pacerin yms "vaihto-osia".. ;D
F350 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2019 No se sun Pontiakki nyt ei kestäs vielä muutenkaan Nallikariin asti ku siinä niitä Pacerin yms "vaihto-osia".. ;D Mä tiedän, just vaihtanu täysin epäsopivat pakosarjan tiivisteet, siis pacerin, pois ja laittanu pontiacin peltisarja tiivarit tilalle
JP Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2019 Siitä helmi katseenkääntäjä Camaro. https://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/10792547?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=postaus&fbclid=IwAR3biGKn90wAHizITCSPuyDn2HciIVgkRnRqnHn90oVtyn69eqoPIhsimIA
Marko Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2019 Siitä helmi katseenkääntäjä Camaro. Tottahan tuo on. Eri asia vain mihin suuntaan katse kääntyy.
z 28 jari Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2019 Siitä helmi katseenkääntäjä Camaro. https://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/10792547?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=postaus&fbclid=IwAR3biGKn90wAHizITCSPuyDn2HciIVgkRnRqnHn90oVtyn69eqoPIhsimIA Tuli mieleen ihan ekana tosta maskista muumien mörkö...
avogta-89 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2019 Tuli mieleen ihan ekana tosta maskista muumien mörkö... m/
JP Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2019 WS6 2002 https://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/10770096
Mika Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2019 WS6 2002 https://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/10770096 Markon
Marko Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2019 Markon WS6 2002 https://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/10770096 Laitoin sen tähden myyntiin koska haluan vain varmistua että ensikesänäkin ajelen tuolla.
F350 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2019 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2019 Caddy: https://huutokaupat.com/1603691¨
avogta-89 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2020 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2020 tarjottii parsaa päisin valkoiseen camaroon.... https://www.nettiauto.com/dodge/charger/10881997 janne niskan 200te rakentama. mut sanoin et suoraan ei onnistu jos olis ollu vastaava 68-70 ni olis varmaa vaihtunu
pasi jkl Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2020 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2020 tarjottii parsaa https://www.nettiauto.com/dodge/charger/10881997 200te rakentama. Tämä on vähän kuin teini pojan "tuuninki corolla", Ei jatkoon . Jokainen saa rahallaan tehdä mitä haluaa, antaa vaikka xxxtalaisille, oho tuli "viha puhe" .
avogta-89 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2020 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2020 Tämä on vähän kuin teini pojan "tuuninki corolla", Ei jatkoon . Jokainen saa rahallaan tehdä mitä haluaa, antaa vaikka xxxtalaisille, oho tuli "viha puhe" .
JP Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2020 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2020 Tämä on vähän kuin teini pojan "tuuninki corolla", Ei jatkoon . Jokainen saa rahallaan tehdä mitä haluaa, antaa vaikka xxxtalaisille, oho tuli "viha puhe" . Just näin!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään