Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Se on metka juttu miten kiinnostus yleensä lopahtaa/laantuu kun auto on sitten viimein myynnissä  ;D. Ehkä lompakossa ei ollutkaan niin paljon ylimääräistä tuohta  ::)

Ei muuta kuin paivystamaan sinne huoltsikan nurkille.

Guest Ezzy

Se on metka juttu miten kiinnostus yleensä lopahtaa/laantuu kun auto on sitten viimein myynnissä  ;D. Ehkä lompakossa ei ollutkaan niin paljon ylimääräistä tuohta  ::)

kannattais olla vähemmän niitä autoja, niin jäis rahaa enemmän yhteen. nimim. tiedän tunteen.

eiköhän tossa viitattu niihin "ostajiin",jotka sit katoovat kun auto tulee myyntiin.. eikä oman pinkan kuntoon.  ::)

...vai onko se oikea vuosimalli kiikarissa ;D

...vai onko se oikea vuosimalli kiikarissa ;D

Ensin käytännöllinen ja järkevä käyttis ympärivuotiseksi ajokiksi, eli LS1 Comero  ;), ja sitten niitä projekteja hankkimaan. Sössöhän on käytännössä valmis, sisustaa myöten.

Guest Ezzy

eiköhän tossa viitattu niihin "ostajiin",jotka sit katoovat kun auto tulee myyntiin.. eikä oman pinkan kuntoon.  ::)

my bad ;D

Mun täytyy hieman kommentoida noita nettiauton myynti-ilmoja, missä ei ole hintaa. Mulle tulee aina sellainen fiilis niistä, että auton myyjä päiväunissaan toivoo jonkun tarjoavan ko. autosta tähtitieteellisen summan. Vai eikö myyjä kehtaa ilmoittaa haluamaansa summaa peläten, että jossain sitten juorutaan siitä ylihintaisesta tötteröstä? Mä en vaan jaksa koskaan innostua sellaisista autoista.

Jos myyjä ei osaa tuotettaan hinnoitella, niin parempi jättää myymättä. Mikä ihmeen myyntikeskustelu noudattaa tällaista kaavaa: Oisko 10K? - ei. Entäs 11K? - ei. Mites 12K? - no, laita vielä tonni lisää, niin tehdään kaupat. Eikö sen 13K:ta olisi voinut heti ilmoittaa siinä myynti-ilmossa  ::)

Tämä mun subjektiivinen mielipide ei kohdistu jäsenten n&c-tontille  :)  vaan yleisemmin. Välillä on meinaan ihan ihme tonnin pommeja, joissa ei ole hintaa. Ei ummarra  :-\

Noi ilman hintaa ja tarjoustenperusteella olevat ilmot on täysin turhia, tuskin niillä on edes tarkoitus myydäkkään kohdetta, kunhan pidetään autoa esillä ....

Muutaman kerran olen moiseen ilmoitukseen soittanut ja myyjä on ollu täysin yössä hinnoittelunsa kanssa... ;D

Kuukausi sitten soitin nettiautossa olleeseen ilmoitukseen jossa oli-03 H2 "tee tarjous"...

Keskustelu meni suurinpiirtein näin.

-Terve , sulla oli H2 myynnis, vaihakko jeeppiin...

*, joo, miks ei, paljonko tarjoot väliä

- kympin

*on kyllä aivan liian vähän...mä maksoin tasta melkeen 70 kymppiä

-  jaa, no paljon sitten haluat?, makso toi jeeppikin  uutena yli 500000mk mutta ei maksa enää...

* no kyllä enemmän pitää saaha, ei kymppi kyllä riitä

- no paljonko

*en mää tiedä, minkä hintanen tollanen jeeppi on?

- no nettiautossa noita on myynnissä 15-20haarukkaan ja tollanen H2 kun sulla on , näyttää olevan myynnissä 23 tonnia niin eikö kymppi väliä oo hyvä tarjous...?

* ei ei kyllä riitä millään, mulle tarjottiin tästa suoralla kaupalla jo 40...

- jaha, no ei tästä taideta päästä sitten eteenpäin....

* juu, ei oiken tiedä tosta jeepistä, mutta myy se jeeppi suoraan ja osta tää rahalla niin myyn sopivasti..

-  no mikä on hinta

* 45 tonnia

et silleen  ::)

Kannattais vähän noiden auton myyjien tarkistaa auton hintaa. Noilla H2 on toi hinta ollu viime puolen vuoden aikana kunnon syöksykierteessä tammi-helmikuussa halvin oli 30 000 ja nyt menee 23 000.

Mielestäni teit Pantera asiallisen tarjouksen ja jos OIKEESTI siitä on 40 tarjottu niin ois kannattanut kyllä myydä. 40 on hyvä hinta nyt -03 H2:sta, kun on noita edullisiakin... http://huutokaupat.com/fi/v/1118

Ja kylhän se hinta helpottaa auton ostoa. Itse ainakin kysyn ekaksi, että missä päin tuo hinta edes liikkuu. Onko se hinta 5000 vai 10 000?

Voihan sen hinnan laittaa vähän yläkanttiin ja sit, ku ostaja ja myyjä seisoo nokatusten aletaan puhumaan rahasta. Se on mukavaa, ku saa kunnolla vääntää hinnasta ja 3-4 kertaa meinata lähteä pihasta.

Hondaa myydessä oli mahtava tinkaaminen. Tuntu tosi hyvältä. Aivan mahtavaa!

Sit ärsyttää vähän noi, jotka heti kysyy, että mikä on tiukka hinta. No tinkaa niin tiedät! 

Kannattais vähän noiden auton myyjien tarkistaa auton hintaa.

Monella on se tilanne että vessa on ostettu velaks, lainapääoma on paljon suurempi kuin häkkyrän päivän arvo

Mites myyt kun pitäs myyjän kaivaa taskusta kymppi -kax että pääsis osamaksuhaitarista eroon..

Monella on se tilanne että vessa on ostettu velaks, lainapääoma on paljon suurempi kuin häkkyrän päivän arvo

Mites myyt kun pitäs myyjän kaivaa taskusta kymppi -kax että pääsis osamaksuhaitarista eroon..

Monet ei tiedä miten se auton arvo tippuu ensimmäisten vuosien aikana...

Mitä hittoa sä sillä H2:lla tekisit? Jeeppihän on Miesten auto  :W

en kai mää ny tollasella, pikkukipolla, :P vaimolle käyttis,  m/  sen  grand cherokeen  päivitys nääs.. :W

Tänne ainoastaan linkkejä ja ilmoituksia !!

Keskustelu käytäköön muualla ettei koko topikin idea peittysi keskustelun alle.

-Jos myytävistä autoista onTIETOA,se kerrottakoon

Hieman karannut tämäkin...  ::)

Hieno.  8)

No jaa-a...  :-X Muuten menis kylla, mutta jotenkin tokkii noi levikkeet.  ::) Mika helvetin tarkoitus niilla on ja miksi niiden pitaa olla noin helvetin isot?  ??? Eijjummarra...  m-