Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Itse menin pahassa autokuumeessa sellaiseen vipuun kun ilmoituksessa luki, että power steering and brakes... No tuostahan meiksi ainakin ymmärsi, että molemmat olis olleet tehostettu... MUTTA MUTTA heh heh.. Joo todellisuudessa autossa oli tehostettu ohjaus ja sitten autossa oli jarrut.. Mutta jarrutehostinta ko.auto ei ollut ikinä nähnytkään..

repesin... oishan se ollu v-mäistä jos ei olis ollenkaan jarruja ollut, hyvä kun mainittiin  ;D

Joo, komea. Mää kattelin tota yhtenä vaihtoehtona. On Windsorilla vielä  m/ Mut enmää sitten kuiteskaan innostunut.

Windsor m- Cleveland m/

Hieno auto 8)

Toisinpäin se silloin oli, kun Mussejen kanssa vehtasin  :)

Clevet oli musseissa;  Bosseissa, Cobrajeteissä, H.O. malleissa jne, tuotannossa -69- 74 , saastemääräykset tappo ton 355 sarjan

Fordin paras motti, ever

Kiertaa 9 tonnia vakio alakerralla , +500hv vakio 4v rautakansilla helposti  m/

Ei ollenkaan, vaikka myyjä yrittää tehostaa myyntiä GTA merkinnällä... m/

Aika heppu olet jos noiden kuvien perusteella voit sanoa varmasti ettei ole GTA ??? merkit puuttuu ja formulan vanteet=maalautettu/persaukisena myynyt orggis vanteet. ;) Toisaalta ehka tunnet auton historia :-\

Aika heppu olet jos noiden kuvien perusteella voit sanoa varmasti ettei ole GTA ??? merkit puuttuu ja formulan vanteet=maalautettu/persaukisena myynyt orggis vanteet. ;) Toisaalta ehka tunnet auton historia :-\

Noin niinku pikavilkasulla:

-karvalakkipenkkejä ei tuskin kukaan laita GTA:han

-Lokareissa ilma-aukot

-kaksväri maalaus, jota ei GTAssa oo alkuperäsenä, eikä optionakaan.

Lady Firebird

ja onkohan levyt takana tos "GTA":ssa. Darkien ponu oli kans myyty GTA:na ja rummut takana...

Mut eikse mee vähän iän mukaan onko levyt vai rummut? Mulla tosin 89 Firebirdissä oli rummut ja nykysessä saman ikäsessä Gta:ssa levyt

Lady Firebird

No mulle ihan sama onko GTA vai ei. En oo ostamassa toista autoo.

Ja ite ainakin ennen autokauppaa pyydän vin-numeron ja tarkastan onko auto se mikä sen pitäs olla  ::)

Mut eikse mee vähän iän mukaan onko levyt vai rummut? Mulla tosin 89 Firebirdissä oli rummut ja nykysessä saman ikäsessä Gta:ssa levyt

Sitten menee niinkin että kun levyjarrulliset perät harvinaisempia, niin vaihdetaan särkyneen tilalle rumpu malli.

Noin niinku pikavilkasulla:

-karvalakkipenkkejä ei tuskin kukaan laita GTA:han

-Lokareissa ilma-aukot

-kaksväri maalaus, jota ei GTAssa oo alkuperäsenä, eikä optionakaan.

Aika tarkat silmat sulla, sisuta nakyy kuvissa aika heikosti ;D

ilma-aukot ja kaksivari maalaus on voitu tehda ylimaalauksen uhteydessa, mun mielipide on etta vahintaan t/a ja ero gta.han on aikas pieni ;)