Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Itse menin pahassa autokuumeessa sellaiseen vipuun kun ilmoituksessa luki, että power steering and brakes... No tuostahan meiksi ainakin ymmärsi, että molemmat olis olleet tehostettu... MUTTA MUTTA heh heh.. Joo todellisuudessa autossa oli tehostettu ohjaus ja sitten autossa oli jarrut.. Mutta jarrutehostinta ko.auto ei ollut ikinä nähnytkään..

repesin... oishan se ollu v-mäistä jos ei olis ollenkaan jarruja ollut, hyvä kun mainittiin  ;D

Kirjoitettu

Joo, komea. Mää kattelin tota yhtenä vaihtoehtona. On Windsorilla vielä  m/ Mut enmää sitten kuiteskaan innostunut.

Windsor m- Cleveland m/

Hieno auto 8)

Kirjoitettu

Windsor m- Cleveland m/

Hieno auto 8)

Toisinpäin se silloin oli, kun Mussejen kanssa vehtasin  :)

Kirjoitettu

Toisinpäin se silloin oli, kun Mussejen kanssa vehtasin  :)

Clevet oli musseissa;  Bosseissa, Cobrajeteissä, H.O. malleissa jne, tuotannossa -69- 74 , saastemääräykset tappo ton 355 sarjan

Fordin paras motti, ever

Kiertaa 9 tonnia vakio alakerralla , +500hv vakio 4v rautakansilla helposti  m/

Kirjoitettu

Ei ollenkaan, vaikka myyjä yrittää tehostaa myyntiä GTA merkinnällä... m/

Aika heppu olet jos noiden kuvien perusteella voit sanoa varmasti ettei ole GTA ??? merkit puuttuu ja formulan vanteet=maalautettu/persaukisena myynyt orggis vanteet. ;) Toisaalta ehka tunnet auton historia :-\

Kirjoitettu

Aika heppu olet jos noiden kuvien perusteella voit sanoa varmasti ettei ole GTA ??? merkit puuttuu ja formulan vanteet=maalautettu/persaukisena myynyt orggis vanteet. ;) Toisaalta ehka tunnet auton historia :-\

Noin niinku pikavilkasulla:

-karvalakkipenkkejä ei tuskin kukaan laita GTA:han

-Lokareissa ilma-aukot

-kaksväri maalaus, jota ei GTAssa oo alkuperäsenä, eikä optionakaan.

Kirjoitettu

ja onkohan levyt takana tos "GTA":ssa. Darkien ponu oli kans myyty GTA:na ja rummut takana...

Kirjoitettu

ja onkohan levyt takana tos "GTA":ssa. Darkien ponu oli kans myyty GTA:na ja rummut takana...

Mut eikse mee vähän iän mukaan onko levyt vai rummut? Mulla tosin 89 Firebirdissä oli rummut ja nykysessä saman ikäsessä Gta:ssa levyt

Kirjoitettu

No mulle ihan sama onko GTA vai ei. En oo ostamassa toista autoo.

Ja ite ainakin ennen autokauppaa pyydän vin-numeron ja tarkastan onko auto se mikä sen pitäs olla  ::)

Kirjoitettu

Mut eikse mee vähän iän mukaan onko levyt vai rummut? Mulla tosin 89 Firebirdissä oli rummut ja nykysessä saman ikäsessä Gta:ssa levyt

Sitten menee niinkin että kun levyjarrulliset perät harvinaisempia, niin vaihdetaan särkyneen tilalle rumpu malli.

Kirjoitettu

Noin niinku pikavilkasulla:

-karvalakkipenkkejä ei tuskin kukaan laita GTA:han

-Lokareissa ilma-aukot

-kaksväri maalaus, jota ei GTAssa oo alkuperäsenä, eikä optionakaan.

Aika tarkat silmat sulla, sisuta nakyy kuvissa aika heikosti ;D

ilma-aukot ja kaksivari maalaus on voitu tehda ylimaalauksen uhteydessa, mun mielipide on etta vahintaan t/a ja ero gta.han on aikas pieni ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...