Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mä katoin samaa. Erehdyttävästi samanlainen  :)

no on! ja ei huono peli varmaan tuokaan  8)

Kirjoitettu

täksfrii... ???

Mitenköhän kauan kyseinen auto on ollut Suomessa ??Mahtaako olla kerhon jäsen??

Kirjoitettu

Mitenköhän kauan kyseinen auto on ollut Suomessa ??Mahtaako olla kerhon jäsen??

Minusta taitaa olla.... ::)

Kirjoitettu

Hieno on auto m/.Samanlaista alunperin itsekin etsiskelin yli puoli vuotta, mutta vain Suomesta.Silloin ei ollut tarjolla pitkään kuin yksi Ls1 T-A ja päädyin sitten Camaroon.

Tyytyväinen olen siihenkin ollut jos ei joku välttämättä haluais vaihtaa sitä T-A:n :W

Kirjoitettu

olis jenkeissä helmi kaupan sen takia myynnissä

Kuvia helmestä, kiitos  ;)

Kirjoitettu

Aika helvetin paha hinta kuutoskoneisesta, kun kasin saa halvemmalla ankkalinnasta  >:(

Käsittääkseni tossa ilmossa on tulli-alvi-rahti hinnassa mukana... ???

Ja noi SS-kasikoneiset menee 40k taalan tuntumassa

Kirjoitettu

Ei ainakaan ole erikseen ilmoitettu, täytynee soittaa Keijolle Mäntsälään  ;). Tai no ei, en halua kutvosta (ainakaan näillä näkymin ;D). Ja kasi on aina kasi, vaikkei SS olisikaan  ;)

Kirjoitettu

Joo, auton hinta 31000€ ei sisällä rahtia, tullia eikä alvia  m-. Hinta on toki neuvoteltavissa, tinkivaraakin saattaisi hieman tässä tapauksessa olla  :W

Kirjoitettu

Toivotaan et menee kaupaksi m/ m/ pääasia et ite oon tyytyväinen tohon mun ostokseen vaikka syyläri meniki uusix  ;D ;D

Missäs tosta gemsun uutukaisesta on kuvia??  m/ Mää en oo ees hoksannu että oot laittanu sen neloskoppasen poies ja jotain uutta tilalle  :o

Kirjoitettu

Missäs tosta gemsun uutukaisesta on kuvia??  m/ Mää en oo ees hoksannu että oot laittanu sen neloskoppasen poies ja jotain uutta tilalle  :o

Joo tuli vaihdeltua ja nyt ainaki toistaiseksi tyytyväinen on toi sen verran hyväkuntoinen et ei ihan talviautoks jätetä :D :D jossain niit kuvia oli mut eip muista missä täällä boardilla :-[

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...