Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Saa olla mikä vaan kiva kikotin, joka käy, kukkuu ja KULKEE  \m/

Onhan sulla kotona sellainen...  :W

Kirjoitettu

Miten voi olla noin halpa?

Ja noin paljon heppoja 1994 mallissa...  vai oliskon joitakin kaluja vaihdettu ?

LT1 285hv ....

Kirjoitettu

Ja noin paljon heppoja 1994 mallissa...  vai oliskon joitakin kaluja vaihdettu ?

LT1 285hv ....

Vähän lähteestä riippuen. 270-285 hp  :-\

Kirjoitettu

Vähän lähteestä riippuen. 270-285 hp  :-\

Oisko ollu, että 93:t 275 ja sitten 94 euro/japsi 275 ja jenkkimalli 285 ??

Kirjoitettu

Oisko ollu, että 93:t 275 ja sitten 94 euro/japsi 275 ja jenkkimalli 285 ??

Ei. 1996-modelissa oli 285 pollea johtuen erilaisesta putkistosta.

Kirjoitettu

Standard catalog of Firebird kertoo ysineloselle 270 hepoa @ 4800 rpm.

Kirjoitettu

Ei. 1996-modelissa oli 285 pollea johtuen erilaisesta putkistosta.

Voip olla. Just olin pälyilemässä 94 japseista kärrättyä ja meillä oli erilaiset putket.

Tiedä sitten, että mikä orkkista oli.

Standard catalog of Firebird kertoo ysineloselle 270 hepoa @ 4800 rpm.

Luukkulamput syö sen 5 heppaa.

Kirjoitettu

Luukkulamput syö sen 5 heppaa.

Tai se surkea ilmanotto  ;D

Kirjoitettu

Miten voi olla noin halpa?

Auto Aremiikasta/Jaappaniasta: 4000

Tulli/ALV/satamakulut: 1500

Verot: 2500

Leimakulut: 100

Kylla siina viela jaa vahan tiliakin tehtavaksi. Tai sitten myy nahkoinensa. Mene ja tieda...  :-X

Kirjoitettu

tämä juha9  onkin varsinainen eebayeri  :o, non paying ja nyt non selling.. :-\ moron m-

Jep.

Kirjoitettu

Juu, kyydit on taattu kotosalla  ;D

Ja asiaan. Melko edullinen LT1  :o

http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/2744387

Tämä on täällä Seinäjoella ollut yli 10tonnin pyynnillä viime keväänäkin myynnissä , ja olen myös käynyt kyseistä camaroa koeajamassakin ..Ihmeen halvalla näyttää nykyinen omistaja luopuvan  :W

Kirjoitettu

kato joo! sisusta on valovuosia edellä ja vortec 8) ja on tilaa ja noi penkit näyttää siltä että istuis aika mukavasti  m/

tuskin mä astroo ostan, talveksi tekis mieli ostaa sämpylä capriseen ;D on tullu aivan sairas himo hommaa sellaisen ;D

Kirjoitettu

kato joo! sisusta on valovuosia edellä ja vortec 8) ja on tilaa ja noi penkit näyttää siltä että istuis aika mukavasti  m/

tuskin mä astroo ostan, talveksi tekis mieli ostaa sämpylä capriseen ;D on tullu aivan sairas himo hommaa sellaisen ;D

mulla on ollu  9C1  sämpyläcapriissi ja 3kpl pitkäkattoroadmasterii lt ykkosellä ja onhan se päällikkövaunu  8), mutta kun nyt puikuloitten jälkeen oon suhannu tolla "obaman vanhalla" .. :W cadillä niin kyllä se on vaan #1

Kirjoitettu

mulla on ollu  9C1  sämpyläcapriissi ja 3kpl pitkäkattoroadmasterii lt ykkosellä ja onhan se päällikkövaunu  8), mutta kun nyt puikuloitten jälkeen oon suhannu tolla "obaman vanhalla" .. :W cadillä niin kyllä se on vaan #1

se Cadillac Fleetwood Brougham on varmaan aika loistava laite 8) ainakin vitun siistin näköinen! Mutta talvikäyttöön riittäis capriseen kyllä hyvin se 305  :P

kesällä kerkee sit tykittää camarolla ;D

9C1 siis se "kyttä" versio?

Kirjoitettu

se Cadillac Fleetwood Brougham on varmaan aika loistava laite 8) ainakin vitun siistin näköinen! Mutta talvikäyttöön riittäis capriseen kyllä hyvin se 305  :P

kesällä kerkee sit tykittää camarolla ;D

9C1 siis se "kyttä" versio?

joo 9c1 on posliini päkitsi

toi lt1 antaa 100 hv enemmän ku 305 tbi ja vie vähemmän gasoo :o

Kirjoitettu

haluisin kans talviautoks lt1 roadmasterin tahi 6.5td/454 subbarin/silveraadon  \m/

Kirjoitettu

joo 9c1 on posliini päkitsi

toi lt1 antaa 100 hv enemmän ku 305 tbi ja vie vähemmän gasoo :o

:o oho... no tietenkin vähän uudemman tyyppinen kone... mutta hintaero 305 > LT1 jos talviautoksi tulis ::) jos mä myyn camaron veke niin silloin vois ostaa se ss impalan :P mutta mikäs toi 4.3litranen V8 L99!? niitä on vaan aika harvoin myynnissä ja se antaa 30hv enemmän kun 305 ???

454 suburbanilla saa muuten aika kivoja kulutuksia aikaiseks ;D mutta isolohko on aina isolohko \m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...