Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM


Jarno

Recommended Posts

Ihmeellistä vittuilua ilmestynyt foorumille lähiaikoina.  :(

 

On kummaa ettei enää saa ilmoittaa autoaan nettiautossa ilman että siitä kuittaillaan täällä.

 

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että kukas itse olet? Tuntuu kaikki forumilla tapahtuva keskustelu olevan sinulle kovin "ihmeellistä", että pitää ihan ääneen ihmetellä monessa topicissa. Ilmeisesti olet joku forumilta joskus jo poistunut tai nimimerkin vaihtanut, koska olet rekisteröitynyt vasta kesäkuun lopussa 2009 ja puhut "lähiajoista". Vai oletko seuraillut forumia pidempäänkin rekisteröitymättömänä?

 

Kuittailu kuuluu tän porukan tapoihin, aikuisia ollaan lähes kaikki ja huumorintajuisiakin suurin osa. Tervetuloa joukkoon iloiseen. Älä ota ittees ;D

Link to comment
Share on other sites

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että kukas itse olet?

 

On tullut seurattua foorumia pitkään ja parissa tapaamisessakin pyörähdettyä, f-bodylla tietysti.

 

Olin kaukoidän suunnalla pidemmän aikaa joten siksi rekisteröityminen tapahtui vasta nyt...

Link to comment
Share on other sites

mun mielest toi näyttää ennemminki uudelta dodge avengerilta..eihän tossa olekkaa enää mitää chargeria..

 

Olin kyllä maksimaalisen pettynyt ku antovat klassikkomuskelin mallinimen tollaselle tuhnulle.....  :'( m- m- m-

Link to comment
Share on other sites

jos ettii GTA:ta niin tästä todella nätin näköinen yksilö.. http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/1915892

pyynti lähes ilmanen..

Ihan kivalta paketilta näyttää  m/. Hieman hämmennystä herätti tämä: "- Vaihdettu mm. tuulilasi, jarrutehostin, jäähdytin, vesipumppu, apulaitteiden JAKOHIHNA, laturi, vakaajan päät ja puslat parempiin, äskettäin tulpat ja bensansuodatin, takalasi tummennettu liikkeessä. " ::)

Link to comment
Share on other sites

Ihan kivalta paketilta näyttää  m/. Hieman hämmennystä herätti tämä: "- Vaihdettu mm. tuulilasi, jarrutehostin, jäähdytin, vesipumppu, apulaitteiden JAKOHIHNA, laturi, vakaajan päät ja puslat parempiin, äskettäin tulpat ja bensansuodatin, takalasi tummennettu liikkeessä. " ::)

katoin samaa mutta pistin kirjotusvirheeks ;D

 

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...