carita Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2009 Hyvän värinen,tuoho vois jopa vaihtaa. Niin on. Ei värillä väliä, kunhan se on musta
TexFinn Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2009 Hyvän värinen,tuoho vois jopa vaihtaa. Kunhan se maksaa valia.
Toni Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2009 Moppe vois tohon vaihtuu päittäin...Mut toi tarvis tuoda pks.
balez Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 okei ei ole f-body.. ja on mustangi.. mutta vaikuttaa todella asialliselta joten laitan tähän linkin.. kiitos http://www.nettiauto.com/ford/mustang/2759461
Z-mo Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Ihan vilpittömällä mielellä mietin, mikä tässä maksaa melkein 4 miljoonaa euroa? Tietääkö viisaat isot pojat? http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/2755351 No ohhoh Jäsen Z-mo osannee kertoa Osaan kertoa, Turkulaiset.
Sarita Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2009 Osaan kertoa, Turkulaiset. Heh heh! Nyt oli hintaakin "pudotettu".
accident Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2009 okei ei ole f-body.. ja on mustangi.. mutta vaikuttaa todella asialliselta joten laitan tähän linkin.. kiitos http://www.nettiauto.com/ford/mustang/2759461 oon bongannut tämän hopan muutamia kertoja kirkolla
Cosa Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 On mun vanha TA poistunut Paronilta Jämsänkosken suuntiin. Liekö uusi omistaja palstalaisia?
jaham Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 täh! http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/2778375 edit:Sarita muokkasi vähän polkua, että pääsee suoraan sinne ja todellakin: täh!
Diore Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 menee jos menee,jos ei mee niin jää..loogista tarpeeks rahaa kun lyö tiskiin niin saa viedä..ei erityistä syytä myynti ilmotukselle..
pantera Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 menee jos menee,jos ei mee niin jää..loogista tarpeeks rahaa kun lyö tiskiin niin saa viedä..ei erityistä syytä myynti ilmotukselle.. mistä tietää mikä on tarpeeks kun ei ole hintaa ilmoitettu
Toni Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 mistä tietää mikä on tarpeeks kun ei ole hintaa ilmoitettu Kaivamalla nipun esiin ja latomalla pöytään.
Diore Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 eiköhän ne ihmiset tarjoo jos ovat OIKEASTI kiinnostuneita ostamaan..
pantera Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kaivamalla nipun esiin ja latomalla pöytään. Ja sitte Di huutaa HEP kun pinkka on tarpeeks paksu ..... I see, minä näen
Mopo305 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Tuolla yhellä kulkuneuvo forumilla on sääntönä,että ilmoituksessa pitää näkyä hinta.Muuten ilmo poistetaan.Täällä vois siirtyä myös moiseen?
Diore Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Tuolla yhellä kulkuneuvo forumilla on sääntönä,että ilmoituksessa pitää näkyä hinta.Muuten ilmo poistetaan.Täällä vois siirtyä myös moiseen? jaa,ja mites meinasit sen nettiautosta poistaa mitä sillä on väliä näkyykö hinta vai ei..saapahan ainakin potentiaaliset ostajat eikä renkaanpotkijoita..
Cujo Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 jaa,ja mites meinasit sen nettiautosta poistaa mitä sillä on väliä näkyykö hinta vai ei..saapahan ainakin potentiaaliset ostajat eikä renkaanpotkijoita.. no sillähän juurikin tulee potkijoita ja kellon kyselijöitä kun ei ole hintaa esillä. Ja itseä ainakin harmittaa juurikin ne ilmot joissa ei ole hintaa näkyvillä
Diore Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 aijaa,mä kun olen huomannut asian olevan päin vastoin...ainakin mun kohdalla näin on ollut..en sitten tiedä muista
Diore Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 mitenhän ton mun autonkin nyt sitten hinnottelet?ei viittis pistää pilkkahinnalla mutta sitten jos pyytää liikaa,ketään ei kiinnosta---> parempi ettei ole hintaa..kysyvä ei tieltä eksy
balez Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 no sillähän juurikin tulee potkijoita ja kellon kyselijöitä kun ei ole hintaa esillä. Ja itseä ainakin harmittaa juurikin ne ilmot joissa ei ole hintaa näkyvillä sama homma.. ei jaksa oikeestaan edes vaivautua aina kyselemään
Diore Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 no sittenhän auto pysyy mulla..yksinkertaista
balez Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 mitenhän ton mun autonkin nyt sitten hinnottelet?ei viittis pistää pilkkahinnalla mutta sitten jos pyytää liikaa,ketään ei kiinnosta---> parempi ettei ole hintaa..kysyvä ei tieltä eksy mitä tollanen 3gen 5litran firebird maksaa.. hintaahan ei nosta ihan kauheesti noi jutut.. 8-11k€ niin voi ehkä saada kaupan
Diore Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 liian halvalla menis..pelkästää poppien+sisustan+vanteiden arvo n.10 000e
balez Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 liian halvalla menis..pelkästää poppien+sisustan+vanteiden arvo n.10 000e niin.. ei noi korihommat oikeen hintaa nosta.. popit ehkä jotain mutta voi olla aika vaikea kippo myydä.. tosin kait tässä on ideana, että saa näkyvyyttä.. en jaksa uskoa venäläiseen öljysheikkiin joka tuo sulle tosta 20k€
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään