Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Hyvän värinen,tuoho vois jopa vaihtaa.  ::)

Niin on. Ei värillä väliä, kunhan se on musta  ;D

Kirjoitettu

Hyvän värinen,tuoho vois jopa vaihtaa.  ::)

Kunhan se maksaa valia.  ;) ;D

Kirjoitettu

Moppe vois tohon vaihtuu päittäin...Mut toi tarvis tuoda pks.  ::)

Kirjoitettu

Osaan kertoa, Turkulaiset.

Heh heh! Nyt oli hintaakin "pudotettu".  ;)

Kirjoitettu

On mun vanha TA poistunut Paronilta Jämsänkosken suuntiin. Liekö uusi omistaja palstalaisia?

Kirjoitettu

menee jos menee,jos ei mee niin jää..loogista  ::) tarpeeks rahaa kun lyö tiskiin niin saa viedä..ei erityistä syytä myynti ilmotukselle..

Kirjoitettu

menee jos menee,jos ei mee niin jää..loogista  ::) tarpeeks rahaa kun lyö tiskiin niin saa viedä..ei erityistä syytä myynti ilmotukselle..

mistä tietää mikä on tarpeeks kun ei ole hintaa ilmoitettu ???

Kirjoitettu

mistä tietää mikä on tarpeeks kun ei ole hintaa ilmoitettu ???

Kaivamalla nipun esiin ja latomalla pöytään.

Kirjoitettu

eiköhän ne ihmiset tarjoo jos ovat OIKEASTI kiinnostuneita ostamaan..

Kirjoitettu

Kaivamalla nipun esiin ja latomalla pöytään.

Ja sitte Di  huutaa HEP kun pinkka on tarpeeks paksu .....

I see, minä näen  8)

Kirjoitettu

Tuolla yhellä kulkuneuvo forumilla on sääntönä,että ilmoituksessa pitää näkyä hinta.Muuten ilmo poistetaan.Täällä vois siirtyä myös moiseen????

Kirjoitettu

Tuolla yhellä kulkuneuvo forumilla on sääntönä,että ilmoituksessa pitää näkyä hinta.Muuten ilmo poistetaan.Täällä vois siirtyä myös moiseen????

jaa,ja mites meinasit sen nettiautosta poistaa  ;D mitä sillä on väliä näkyykö hinta vai ei..saapahan ainakin potentiaaliset ostajat eikä renkaanpotkijoita..

Kirjoitettu

jaa,ja mites meinasit sen nettiautosta poistaa  ;D mitä sillä on väliä näkyykö hinta vai ei..saapahan ainakin potentiaaliset ostajat eikä renkaanpotkijoita..

no sillähän juurikin tulee potkijoita ja kellon kyselijöitä kun ei ole hintaa esillä.

Ja itseä ainakin harmittaa juurikin ne ilmot joissa ei ole hintaa näkyvillä

Kirjoitettu

aijaa,mä kun olen huomannut asian olevan päin vastoin...ainakin mun kohdalla näin on ollut..en sitten tiedä muista

Kirjoitettu

mitenhän ton mun autonkin nyt sitten hinnottelet?ei viittis pistää pilkkahinnalla mutta sitten jos pyytää liikaa,ketään ei kiinnosta---> parempi ettei ole hintaa..kysyvä ei tieltä eksy  m/

Kirjoitettu

no sillähän juurikin tulee potkijoita ja kellon kyselijöitä kun ei ole hintaa esillä.

Ja itseä ainakin harmittaa juurikin ne ilmot joissa ei ole hintaa näkyvillä

sama homma.. ei jaksa oikeestaan edes vaivautua aina kyselemään

Kirjoitettu

mitenhän ton mun autonkin nyt sitten hinnottelet?ei viittis pistää pilkkahinnalla mutta sitten jos pyytää liikaa,ketään ei kiinnosta---> parempi ettei ole hintaa..kysyvä ei tieltä eksy  m/

mitä tollanen 3gen 5litran firebird maksaa.. hintaahan ei nosta ihan kauheesti noi jutut.. 8-11k€ niin voi ehkä saada kaupan

Kirjoitettu

liian halvalla menis..pelkästää poppien+sisustan+vanteiden arvo n.10 000e

Kirjoitettu

liian halvalla menis..pelkästää poppien+sisustan+vanteiden arvo n.10 000e

niin.. ei noi korihommat oikeen hintaa nosta.. popit ehkä jotain mutta voi olla aika vaikea kippo myydä.. tosin kait tässä on ideana, että saa näkyvyyttä.. en jaksa uskoa venäläiseen öljysheikkiin joka tuo sulle tosta 20k€

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...