Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Se vaan o niiiiiiin vitun hieno  :-*

toi on kyllä hieno possu.. turhan hidas vaan m-

Tää on joku miesten juttu. Äijäkkeenkin mielestä tollanen on niiiiin hieno että  ::) Ei jummarra  ???

Kirjoitettu

Tää on joku miesten juttu. Äijäkkeenkin mielestä tollanen on niiiiin hieno että   ::) Ei jummarra  ???

porsas mikä porsas, ja just siltähän se näyttääkin...ja vielä lintujen amme takana....
Kirjoitettu

Mitahan se Toni on poltellut kun kutvosia jo kattelee...?  ???

Avosta voisin itsekin valita kutosen.

Kasi on kuin kiuas kesähelteellä cruisatessa.

KWAAAAAK  ::) Tää jos mikä näyttää sammakolta. En oo ikinä nähny mitään hienoa näissä  ::)

Juurinäin  m/

Kirjoitettu

hätäsesti katottuna näyttää kolaroidulta, kuskin puoli, :W

Eikä istu luukut tai ovet  ::)

Kirjoitettu

Kilsojakin on jo kertynyt muutama.  :o

LS1 juuri sisäänajettu  ;)

Kirjoitettu

ls ei oo sen ihmeempi kun mikään muukaan.. joku kestää 50tkm joku 250tkm.. ja noi kilsta jo näkyy muussakin kun koneessa, ehkä  :W

Kirjoitettu

ls ei oo sen ihmeempi kun mikään muukaan.. joku kestää 50tkm joku 250tkm.. ja noi kilsta jo näkyy muussakin kun koneessa, ehkä  :W

jotkut 500+ tkm avaamatta,eivätkä syö öljyä  m/

Kirjoitettu

jotkut 500+ tkm avaamatta,eivätkä syö öljyä  m/

joo joo.. niinhän ne kaikki.. samaa paskaa erikirjaimet päällä.. ei mitään maata mullistavaa viimeseen 80vuoteen.. mutta toisilla kaksi kirjainta on kuin joku vitun budhalaisuus.. mä taas nauran niille valoissa kun sudin menemään karkuun

Kirjoitettu

mutta toisilla kaksi kirjainta on kuin joku vitun budhalaisuus.. mä taas nauran niille valoissa kun sudin menemään karkuun

sul onki 3 kirjainta ::)

Kirjoitettu

ls ei oo sen ihmeempi kun mikään muukaan..

Jep. Mulla on Wayrysessa maileja melkein saman verran kuin tossa Vettessa kilsoja ja hyvinhan tuo painaa menemaan edelleen.  \m/

Kirjoitettu

aika horo on tollanen 250k rullattu vette

rupsahtaa aika nopeesti 100k milen jälkeen

Kirjoitettu

Tästä F-bodylaisellekin toisenlainen vaihtoehto niin kaikkien ei tartte ostaa Corvettea F-bodyn jälkeen.....  ;D  ;)

http://www.nettiauto.com/plymouth/cuda/3426026

jotain saattohoitomuskelia täs on kateltu jos menee asiat kohdalleen. :D corvette tuskin on,eihä siihen mahdu ku 1 misu kerralla. ::)

parsa kyllä menee,mut ei nuin dyyris. :W

Kirjoitettu

Tästä F-bodylaisellekin toisenlainen vaihtoehto niin kaikkien ei tartte ostaa Corvettea F-bodyn jälkeen.....  ;D  ;)

http://www.nettiauto.com/plymouth/cuda/3426026

Mikset itse osta  ;D.. Muistelen ihan parin päivää takaa, kun toisaalla mainitsit Sulla olevan Cuda-kuumetta... Tyyris kuume...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...